adexo3
۷۳۱۹
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

کلانتري:

استقلال براي کسب پيروزي نيازي به جادو ندارد

سرمربي تيم فوتبال فجرسپاسي شيراز گفت: تيم بزرگ استقلال براي کسب پيروزي نيازي به جادو و جادوگر ندارد.

علي کلانتري در مورد ديدار چهارشنبه شب برابر استقلال عنوان کرد: استقلال تيم بزرگي است و ما تلاش مي‌کنيم از اين تيم امتياز بگيريم. بازيکنان فجر در ديدار با داماش گيلان ۷۰ درصد آنچه مورد نظرمان بود را اجرا کردند و از نظر فني بازي خوبي انجام دادند هرچند سه امتياز خانگي را از دست داديم. روي اين سه امتياز حساب کرده بوديم و براي جبران در بازي با استقلال با تمام وجود تلاش خواهيم کرد.

وي ادامه داد: استقلال از ۳ بازي ۷ امتياز گرفته و از مدعيان اصلي ليگ برتر است با اين حال اين تيم نقاط ضعفي هم دارد. استقلال را به خوبي آناليز کرده‌ايم و به نقاط قوت اين تيم هم آگاهي داريم. در ورزشگاه آزادي و مقابل تماشاگران بي‌شمار اين تيم گرفتن يک امتياز هم براي ما خوب است. تيم‌هاي بزرگ هميشه برابر تيم‌هاي جوان و با انگيزه مشکل داشته‌اند و اين مسئله در مورد بازي استقلال و فجر هم صادق است. استقلال برابر بازيکنان با انگيزه ما روز سختي خواهد داشت.

کلانتري در مورد اينکه صمد مرفاوي بعد از شکست برابر استقلال گفت که اين تيم نيروهاي غيرطبيعي دارد تصريح کرد: من اين مسايل را قبول ندارم. نيروي غيرطبيعي وجود دارد اما تيمي مانند استقلال نيازي به جادو و جادوگري ندارد. پرويز مظلومي سال‌ها مربيگري کرده و دانش فني دارد. استقلال بازيکنان بزرگ و خوب و تماشاگران بي‌شماري دارد بنابراين تمام فاکتورها براي نتيجه‌گرفتن و کسب موفقيت را دارد و نيازي به مسايل غيرطبيعي نيست. من به عقيده و نظر ديگران احترام مي‌گذارم ولي اين‌گونه نيست که شما هيچ کاري نکنيد و هيچ تلاشي براي موفقيت نداشته باشيد و توقع داشته باشيد که نيروي غيرطبيعي شما را به برد و موفقيت برساند. اين اصلا درست نيست.

سرمربي فجرسپاسي در مورد اينکه کميته داوران اعلام کرده گل اين تيم برابر داماش به اشتباه مردود شده، گفت: اين مسئله دردي از ما درمان نمي‌کند. بازيکنان فجر بازي با داماش را فراموش کرده‌اند و تمام تمرکزشان را بر روي ديدار با استقلال گذاشته‌اند.

منبع: ورزش۳

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

استقلال براي کسب پيروزي نيازي به جادو ندارد

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج