adexo3
۷۳۷۰۲
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

ويسي: کمک مي‌کنيم فولاد قهرمان شود

سرمربي تيم استقلال خوزستان مي‌گويد، در بازي فردا مقابل تراکتورسازي به دنبال برد هستيم تا فولاد صدرنشين باقي بماند.

ایسنا: سرمربي تيم استقلال خوزستان مي‌گويد، در بازي فردا مقابل تراکتورسازي به دنبال برد هستيم تا فولاد صدرنشين باقي بماند.

عبدالله ويسي در کنفرانس مطبوعاتي پيش از ديدار تيمش برابر تراکتورسازي تبريز اظهار کرد: تيم ما وضعيت نسبتا مناسبي دارد و نسبت به ديدارهاي گذشته‌مان شرايط ويژه و خاصي داريم.

وي با بيان اينکه سه امتياز اين بازي براي کل خوزستان حائز اهميت است گفت: ما مي‌خواهيم با تلاش و همت بازيکنانم به خاطر وضعيت خودمان در جدول، باقي ماندن فولاد در صدر جدول و کمک به قهرماني آن در نيم فصل نخست برنده اين بازي باشيم.

ويسي در ارزيابي‌اش از تيم تراکتورسازي عنوان کرد: تراکتور تاکنون تيم باشخصيتي نشان داده است. اين تيم مجموعه بسيار خوبي دارد و از بازيکنان بسيار خوبي هم بهره مي‌برد ضمن اينکه تراکتور در هر شهرستاني هم که بازي داشته است، تماشاگر داشته‌اند. به هرحال ما تراکتور را تيم قوي و قدرتمندي مي‌دانيم و با تمام توان مقابل آنها بازي مي‌کنيم.

وي درباره اينکه قرار است براي بازي فردا بليت‌فروشي نشود، گفت: به نظرم اين کار بسيار شايسته و خوبي است و مطمئنا تماشاگران بسيار زيادي به ورزشگاه مي‌آيند. ما انتظار داريم هواداران به خاطر فوتبال خوزستان به استاديوم بيايند تا سه امتياز اين ديدار در اهواز بماند و ما بتوانيم دين‌مان را به آنها ادا کنيم.

سرمربي استقلال خوزستان افزود: تماشاگران خوزستاني هميشه خوب بودند و هر تيمي که به اينجا آمده است، اذيت نشده. انتظار داريم مردم با يک فرهنگ بسيار خوب در ديدار فردا فقط تيم خود را تشويق کنند و براي تيم حريف مزاحمتي ايجاد نکنند و با يک بازي جوانمردانه برنده اين بازي باشيم.

وي افزود: در ديدار فردا بالاي پنج مصدوم و محروم داريم که اميدوارم جايگزين اين نفرات بتوانند جوابگوي ما باشند. ما يک بازيکن از تيم اميد به بزرگسالان اضافه کرده‌ايم که البته کارت بازي او صادر نشده است و مطمئنا کارت او براي بازي با پرسپوليس صادر مي‌شود که اميدوارم او بتواند به ما کمک کند.

ويسي در ادامه در پاسخ به سوال خبرنگاري درباره پيشنهاد ميلاد ميداوودي از باشگاه استقلال تهران گفت: اگر او پيشنهادي داشته باشد خوشحال مي‌شويم و اينکه بازيکنان در تيم ما توانسته‌اند دوباره زنده شوند، خوشحاليم. تمام تلاش ما حفظ بازيکنانمان است ولي اگر براي پيشرفت‌شان مي‌خواهنداز تيم ما جدا شوند، مانع آنها نمي‌شويم. اميدوارم هرکجا که مي‌روند موفق باشند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج