adexo3
۷۴۳۱۴
۳ نظر
۵۰۰۸
۳ نظر
۵۰۰۸
پ

پروين: خداحافظي هفت‌ها هميشه تلخ است

علي پروين گفت: در مورد خداحافظي کاپيتان استقلال گفت: ياد ناصر حجازي بخير، به چه عشق و علاقه‌اي مجيدي را به ميدان مي‌فرستاد.

خبرگزاری فارس: علي پروين گفت: در مورد خداحافظي کاپيتان استقلال گفت: ياد ناصر حجازي بخير، به چه عشق و علاقه‌اي مجيدي را به ميدان مي‌فرستاد.

علي پروين ضمن خسته نباشيد به فرهاد مجيدي، بابت خداحافظي کاپيتان آبي‌ها از استقلال اظهار داشت: ياد ناصر حجازي بخير که فرهاد را خيلي دوست داشت و با عشق و علاقه به او ميدان داد و فرهاد را به اينجا رساند. هميشه رفتن شماره هفت‌ها از فوتبال براي خودشان و حتي هواداران سخت است اما او سربلند رفت.

وي افزود: در اين روزهاي فوتبالي که کمي از لحاظ کيفيت بنابر دلايل مختلفي دچار مشکلاتي هستيم به نظرم فرهاد با اين سن و سال يکي از آماده‌ترين‌ها بود، چون سالم زندگي مي‌کرد و با اين کارش نشان مي‌داد که به غير از فوتبال حرفه‌اي يک هنرمند هم هست چون خداحافظي او در اوج به نظرم يک هنر بود و فرهاد اين تصميم را گرفت.

پروين گفت:‌من به فرهاد مجيدي خسته نباشيد مي‌گويم و اميدوارم در ادامه فوتبالش در مربيگري نيز موفق باشد. صحنه فرهاد و امير در کنار زمين در هنگام خداحافظي خيلي خاص بود اما بايد به تصميم فرهاد احترام گذاشت چون او بهترين فرد بود که درباره آينده‌اش تصميم گرفت. به نظرم با توجه به محبوبيتي که فرهاد بين استقلالي‌ها داشت نياز به تعريف و تمجيد من نيست.

پروين درباره شکست تيم ملي زير ۲۲ ساله‌هاي کشورمان مقابل نيجريه در چارچوب جام جهاني نوجوانان گفت: من نمي‌دانم آيا بحث تقلب بود يا خير اما يک طوري قيافه و تيپ اين نيجريه‌اي‌ها به نوجوانان نمي‌خورد؛ حال خدا مي‌داند شايد ما اشتباه مي‌کنيم.

وي افزود: آنها فوتبال فيزيکي را مقابل بچه‌هاي خوش تکنيک ما پياده کردند و به نظرم بچه‌هاي ما يک کمي استرس داشتند اما در کل نوجوانان ما نشان دادند مي‌توانند آينده اين فوتبال را تضمين کنند.ما هر چه براي اين بچه‌ها دست به جيب شويم مطمئن باشيد ضرر نمي‌کنيم. آنها در مرحله مقدماتي مخصوصا مقابل آرژانتين خيلي خوب بودند اما روي يک غافلگيري برد را با تساوي عوض کردند.

وي افزود: اي کاش آرژانتين را مي‌برديم تا با خيال راحت مقابل تيمي ديگر قرار مي‌گرفتيم اما همه چيز تمام شد و نوجوانان ما ثابت کرد که با تدارکات بهترمي‌تواند جايگاهش را در فوتبال دنيا به دست آورد. البته روي گذشته بچه‌ها يک کم دست به کارهاي انفرادي هم زدند ولي باز هم من به همه اين بچه‌ها و کادر فني‌اش که واقعا زحمت کشيده‌اند آقاي دوستي و مردماني که در امارات اين بچه‌ها را تنها نگذاشتند و شرايط ورزشگاه را مانند يک ورزشگاه خانگي کرده بودند تقدير و تشکر مي‌کنم. انشاءالله بال و پر اين بچه‌ها را بگيريم و براي آينده آنها برنامه خوبي داشته باشيم چون اگر اين تيم را رها کنيم باز هم به عقب برگشتيم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ALI ESTEGHLALI

      خداحافظ اسطوره
      خداحافظ مرد بی پایان
      خداحافظ عشق آبی
      خداحافظ 7

    • تراختور

      علی آقا خیلی عزت گذاشتی که این دوپینگی رو با خودت مقایسه کردی

    • تراختور

      علی آقا خیلی عزت گذاشتی که این دوپینگی رو با خودت مقایسه کردی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج