adexo3
۷۵۳۰۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

عنایتی منتظر OK امیر

دومین ستاره آبی هم خداحافظی می کند

غلامرضا عنایتی در فصل جاری لیگ برتر با به ثمر رساندن شش گل در جمع گلزنان برتر لیگ جای گرفته است. او در این فصل در کنار نفراتی چون سهراب بختیاری زاده، علی کریمی و فرهاد مجیدی آنقدر درخشید تا نامش به عنوان ستاره های جامانده از یک نسل پیش بار دیگر سر زبان ها بیفتد.

دومین ستاره آبی هم خداحافظی می کند
روزنامه گل:

غلامرضا عنایتی در فصل جاری لیگ برتر با به ثمر رساندن شش گل در جمع گلزنان برتر لیگ جای گرفته است. او در این فصل در کنار نفراتی چون سهراب بختیاری زاده، علی کریمی و فرهاد مجیدی آنقدر درخشید تا نامش به عنوان ستاره های جامانده از یک نسل پیش بار دیگر سر زبان ها بیفتد.

عنایتی البته پیش از شروع فصل جاری باز هم (مثل فصول اخیر) از استقلال پیشنهاد داشت اما این بار هم نفراتی دیگر به او ترجیح داده شدند. به طور مثال قاضی و نظری در شرایطی به استقلال اضافه شدند تا گره گشای خط حمله این تیم باشند که هر دو روی هم (سه گل قاضی در لیگ و یک گل در آسیا) چهار گل زدند و به اندازه دو سوم گل های این مهاجم ۳۷ ساله موفق عمل کردند. نظری که اصلا یک گل هم نزد (با آنکه تقریبا در اکثر بازی ها فیکس بود)!

گفته می شود این روزها مقدمات برای بازگشت رضا عنایتی به استقلال فراهم شده است و او خودش هم راضی به این مهم است تا در پیراهن تیم محبوبش از دنیای فوتبال خداحافظی کند. در این بین شنیده می شود که فتح الله زاده نه تنها هیچ مخالفتی با این مخوضوع ندارد بلکه خودش هم پیگیر این مساله است اما او به عنوان مدیرعامل قصد ندارد هیچ بازیکنی حتی یکی مثل عنایتی با آمار همین فصلش را به سرمربی استقلال تحمیل کند.

او (شوالیه) منتظر OK امیر قلعه نویی است تا بلافاصله ترتیب انتقال عنایتی به استقلال در نیم فصل را بدهد. خود رضا عنایتی هم تمایل زیادی به این مهم دارد و دوست دارد پایان همین فصل از دنیای توپ خداحافظی کند. در نقطه مقابل باید این مسئله را هم در نظر گرفت که بازی در خط حمله تیمی به نام «استقلال» به مراتب دشوارتر از کار در صباست. بی شک مدافعان تیم های لیگ برتری در مسابقات پخش سراسری تلویزیونی آن هم رو در رو با مهاجمان دو تیم استقلال و پرسپولیس فضای کمتری را در اختیار آنها قرار می دهند تا هم خودشان بیشتر به چشم بیایندو هم مانع گلزنی مهاجمان سرشناس سرخابی شوند و باید دید آیاعنایتی در چنین شرایطی هم توان گلزنی به اندازه زمان حضورش در صبا را دارد یا نه!

شاید امیر قلعه نویی هم با در نظر گرفتن سن و سال رضا در این باره هنوز OK نداده است. گرچه با رفتن مجیدی او نیم نگاهی هم به جذب یک مهاجم باتجربه و تمام کننده دیگر دارد.

برخی از نزدیکان رضا هم به این مسئله اذعان دارند که او در این یکی دو سال اخیر به این عشق فوتبال را کنار نگذاشته که بار دیگر لباس استقلال را بپوشد و با آن لباس کفش هایش را بیاویزد.

اگر امیر چنین فرصتی را در اختیار رضا قرار دهد پس از فکری، منصوریان و مجیدی که قلعه نویی گفت همه آنها در زمان سرمربیگریش خداحافظی کردند، چهارمین بازیکن مطرح می شود که تحت شاگردی او با فوتبال خداحافظی خواهد کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج