adexo3
۷۶۴۲۲
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

نمی دانم از چه چیزی می ترسند اما

عنایتی: برخی مانع استقلالی شدنم هستند

مانند چند سال اخیر باز هم بحث بازگشت رضا عنایتی به استقلال در حد حرف باقی ماند. عنایتی مدعی است کسانی در استقلال مانع بازگشت او به جمع آبی پوشان می شوند.......

عنایتی: برخی مانع استقلالی شدنم هستند
گل: مانند چند سال اخیر باز هم بحث بازگشت رضا عنایتی به استقلال در حد حرف باقی ماند. عنایتی مدعی است کسانی در استقلال مانع بازگشت او به جمع آبی پوشان می شوند: «من همیشه گزینه استقلال در نیم فصل هستم اما اول فصل تیم های دیگری به سراغ من می آیند. نمی دانم دلیل این ترس که من را از تیم محبوبم جدا می کنند چیست؟! در حال حاضر در بهترین شرایط بدنی قرار دارم اما اول فصل کسی سراغ من نمی آید. در هر حال من هوادار این تیم هستم و هر کسی که به استقلال می رود، برایش آرزوی موفقیت می کنم.»

مهاجم صبای قم صحبت در این خصوص را به روزهای آینده موکول می کند: «خیلی ها هستند که باعث می شوند من به استقلال نروم در حال حاضر هم قصد صحبت در این خصوص را ندارم اما دیر یا زود همه چیز برای مردم روشن می شود.»

جمله طعنه آمیز عنایتی مبنی بر اینکه صبا برای این فصل دو میلیارد تومان هزینه کرده با واکنش کشوری فرد، مدیر عامل باشگاه روبرو شد. او صحبت های مهاجم با تجربه تیمش را به پای شوخی گذاشته است اما رضای آقای گل تاکید دارد حرفش جدی و حساب شده بود: «خب حتما ایشان بهتر از من این موضوع را می داند اما من با بازیکنانی که دیدم و با جمع بندی که انجام دادم به این رقم رسیدم.»

عنایتی با گلی که در بازی با سایپا به ثمر رساند، به صورت مشترک آقای گل نیم فصل شد اما گل آخر به دلش نچسبیده است: «وقتی گل بزنم و تیمم ببازد، خیلی جای خوشحالی ندارد. در بازی با سایپا نتیجه را واگذار کردیم و این بیشتر از هر چیزی من را ناراحت کرد.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج