اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۷۶۷۸
۵۵ نظر
۵۰۱۵
۵۵ نظر
۵۰۱۵
پ

بالاخره میزان دستمزد عادل فاش شد

فردوسی‌پور سال گذشته برای نود، دقیقه‌ای ۶۰ هزار تومان دریافت می‌کرده که قرار بوده این مبلغ به دقیقه‌ای ۱۰۰ هزار تومان در سال جاری افزایش پیدا کند که در این صورت، در طول یک سال مبلغی حدود یک میلیارد تومان عایدی او از این برنامه می‌شود که در این صورت باید به او لقب مجری میلیاردی داد.

بالاخره بعد از چند هفته حرف و حدیث هدایت شده و بازار گرمی مسبوق به سابقه درباره برنامه تلویزیونی نود، این برنامه همزمان با آغاز لیگ یازدهم، روی آنتن شبکه ۳ رفت.

در طول سالیان اخیر، بارها این برنامه محل منازعه اهالی فوتبال با صدا و سیما شده اما سازمان همواره به‌طور قاطع پشت مجری و تهیه‌کننده این برنامه ایستاده است ‌طوری که از حاشیه امن ایجاد شده، مجری برنامه توانست به هرکسی و هر چیزی بتازد و پاسخگو هم نباشد.

این موضوع اما موجب اختلافاتی در خود سازمان صدا و‌سیما هم شد و برخی منتقدان معتقد بودند که تهیه‌کننده نود باید قدری هم پاسخگو باشد اما گوش شنوایی موجود نبود. اینگونه بود که فردوسی‌پور در برنامه زنده، مدیران شبکه را بارها و بارها یک بار برای دادن وقت بیشتر، بار دیگر برای فلان آیتم و... تهدید کرد؛ امری که در طول تاریخ سیما بی‌سابقه است.

شما تصور کنید مجری برنامه در تعارض با پخش شبکه ۳، ناگهان روی آنتن، مدیر شبکه آقای پورمحمدی را خطاب قرار می‌دهد و از او می‌خواهد که درخواستش را حل کند! مدیران منتقد می‌گویند اگر این نوع اتفاقات که توسط فردوسی‌پور باب شده تبدیل به رویه در سازمان شود، سنگ روی سنگ بند نمی‌شود.

در عین حال، همیشه این بحث مطرح بوده که تهیه‌کننده‌ای که سازمان امتیاز آنتن زنده را در اختیارش گذاشته و پول هنگفتی هم از سازمان دریافت می‌کند، آیا نباید پاسخگو هم باشد؟اصولا یک برنامه تلویزیونی تا چه میزان می‌تواند محل ایجاد نزاع میان اهالی فوتبال شود؟

برای مثال چندی پیش که گروه حوادث روزنامه وطن امروز گزارشی را درباره سارقان منزل فردوسی‌پور و میزان پول نقد، دلار، یورو و جواهرات به سرقت رفته وی منتشر کرد، در حالی که مستندات آن بر اساس اظهارات خود شاکی در دادسرا تهیه شده بود، این مجری جنجالی که کمتر حریمی برای ورزشکاران قائل است، در تماس‌های متعدد با روزنامه تلاش داشت به نوعی روند اطلاع‌رسانی وطن امروز تغییر کند! همه استدلال فردوسی‌پور این بود که اگر من اینقدر پول نقد در خانه‌ام داشته‌ام... «بابا! وضع ما اینقدرها هم خوب نیست».

این خود نشان می‌دهد که وقتی چنین حساسیتی درباره مطلب منتشره صفحه حوادث یک روزنامه وجود دارد بسیار بسیار بیشتر باید درباره یک برنامه تلویزیونی حساسیت وجود داشته باشد اما متاسفانه اینگونه نیست. یکی از بازیکنان لیگ برتر چندی‌ پیش ‌گفت: «فردوسی‌پور که بی‌محابا به قرارداد، سقف قرارداد و درآمد و همه چیز ما کار دارد، خودش به عنوان تهیه‌کننده چقدر از تلویزیون دریافت می‌کند؟»

این سخن بی راه هم نیست. بنا بر اطلاعات دریافتی، فردوسی‌پور سال گذشته برای نود، دقیقه‌ای ۶۰ هزار تومان دریافت می‌کرده که قرار بوده این مبلغ به دقیقه‌ای ۱۰۰ هزار تومان در سال جاری افزایش پیدا کند که در این صورت، در طول یک سال مبلغی حدود یک میلیارد تومان عایدی او از این برنامه می‌شود که در این صورت باید به او لقب مجری میلیاردی داد.

منبع: فرارو

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

بالاخره میزان دستمزد عادل فاش شد


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      نوش جانش ‍! اگه یکی تو این مملکت که عدالت در اون تبدیل به رویای دست نیافتنی شده، اندازه لیاقتش پول بگیره اون یه نفر همین عادل خان فردوسی پوره.
      عادل نماد عدالت و صداقت و حق گویی.

      پاسخ ها

      • ناشناس

        باهات شدیدا موافقم.

    • بدون نام

      چرت...بر فرض 1 ميليارد...ببين اول بقيه برنامه ها چقدر مي گيرن.بعد ببين چقدر هزينه داره...بعد بيا اين چرت و بنويس...بعد ملت بزنن تو دهنت

    • ناشناس

      شما دارید برای خراب کردن عادل از هر راهی وارد می شید ولی گویا هیچ جوری موفق نمیشید. براتون متاسفم.درضمن اولا عمرا انقدر پول بگیره.ثانیا اگه بگیره نوش جونش. گوشت بشه به تنش. گوارای وجودش...

    • بدون نام

      باز دمش گرم حرف حق میزنه پولشو هم میگیره. شماها با چرت و پرت گفتن میخواهید یکی هم حرف حق میزنه جلوش بگیرید. عقب افتاده ها

    • امیر

      ببین حسودان و بخیلان چه حرفا که نمیزنن
      شما اگه عرضه دارید خوب مثل عادل نشون بدبد
      اگه عادل حذف بشه 30ملیونی که از صدا سیما فقط نود رو میبینن هم از بینندگان صدا سیما کم میشه
      ما که عادت داریم نابغه کشی کنیم

    • بدون نام

      وقتی چرت و پرتی رو که می خواهین تحویل ملت بدین اول تو دهنتون مزمزه کنین بعد ...
      اولن که نوش جونش چون اگه کسی که حق داره همچین پولی رو بگیره ایشون هست.
      دوم : چی شده ،چرا اینقدر ترسیدید مگه خدای نکرده کاری کردین که می ترسین گندش در بیاد!!!

    • ناصر

      ببین من معتقدم که هر کس به اندازه تواناییش پول می گیرد عادل هم بخاطر جذابیت و قاطعیتش اگر بیشتر از اینهاهم بگیره حقش هست شما به فکر ارتقاع خودتون باشید نه خراب کردن دیگران که محبوبند

    • gita imani

      nokhbe koshi mirase mast

    • قوامي

      سلام من اصلا فوتبالي نيستم پس ايراد نگيريدچرا اظهار نظر ميكنم ولي حق دارم دلم براي اين پولهاي بي زبان مملكت بسوزه.حالا يك عده اي هي بگويند اينها پاپوشه. يا اينكه اگه ميگيره حقشه.نخير جانم كي گفته.شق القمر كه نميكنه.شعارهاي زمان انقلاب واقعا يادش بخير.تفاوت ها را توي اين مملكت ببين چه خبره.يا بقول مجري چه ميكنه..

    • eli

      kheili ha az hezar ta rahe kasif pool dar miaran o hich kas ham jeloshoono nemigire !
      hala yeki ke dare joon mikane o az rahe dorost pool dar miare o maliatesham mide pas nooshe joonesh !

    • کاوس

      عادل ماهی 100 میلیارد هم حق دارد بگیرد چون کاری که عادل میکند مانند الماس کوه نور میباشد قابل قیمت گذاری نیست و ان کار راستگویی و صراحت اوست

    • بهرام گور

      اگه میگیره که نمیدن بهش نوش جونش گوشت بشه به تنش کور بشه حسودش که نمیتونه یک مجری با سواد باشعور و کاربلدو ببینه
      تو این وانفسا یکیم که خوبه حذفش کنید

    • سیروس

      نوش جونت

    • حامد

      هر سال 52 تا هفته بیشتر نیست لیگ ایران هم 34 تا هفتس بگو 6 هفته هم واسه تیم ملی ومشکلات جمعا 40 هفته هر برنامه نود میانگین 2 ساعت با یه حساب سرانگشتی میشه 480 میلیون در سال
      که بقول بچه ها اونم نوش جوووووووووونش

    • سعید

      من عادل رو بعنوان مجری یا کسی که میخواد کار سازنده ای کنه قبول دارم ولی وقتی راجع به دیگران باصراحت عنوان میکنه اگه از خودشم بپرسن باید بی پرده پوشی بگه،حیف این پولها که صرف هیچ و پوچ میشه فوتبال این مملکت که به هیچ جا نمیرسه و کوچکترین ارزش و افتخاری نداره ولی واسه عوامل نود انگار بد نشده ،با عادل بی عادل با میلیارد بی میلیارد فوتبال ما همین کشکه که هست!

    • بدون نام

      نوش جونش گوشت بشه به تنش. تا كور شود هر آنكه نتواند ديد.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بابا بیخیال اینقدر خونه خودتا کثیف نکن آخه چیش به منو شماها میرسه ؟!!

    • بدون نام

      كوفتش بشه از موقعي كه اين پاش اومد توي فوتبال ايران همه چيز قوتبال غير عادي شد

    • Sheyda

      نوش جونش بیشتر ازینا حقشه چشم حسوداش کوور بشه

    • الهام

      من هم با نظر اکثریت موافقم که حق فردوسی پوره که سالی 500 میلیون یا حتی بیشتر حقوق بگیره و می خوام چند نکته هم به گفته های بقیه اضافه کنم:

      1. صدا و سیما هرگز بی دلیل این همه پول به کسی نمی ده. مطمئن باشید از طریق برنامه نود چندین برابر این پول بهش برمیگرده و اصلا یکی از دلایلی که این برنامه رو با وجود این همه مخالفت ها نتونستن قطع کنن به خاطر سود آوریش هست. وگرنه مسئولان صدا و سیما عاشق چشم و ابروی فردوسی پور نیستن!

      2. در جواب دوستان که گفتن حقش نیست باید بگم همین آقای فردوسی پور اگه نبود و پته این مسئولان و دلالان ورزشی و ... رو روی آب نمی ریخت می دونید چندین میلیارد تومان از بیت المال حیف و میل می شد و به جیب کسانی می رفت که نه لیاقتشو دارن و نه جنبش رو؟ یا اگر برنامه نود نبود آیا کسی فوتبالیستها، مربیان و... رو به خاطر رفتار ناشایستشون مورد مواخذه قرار می داد؟ الان خیلی ها بیشتر مراقب رفتار و اعمالشون هستند به خاطر اینکه می ترسن خطایی ازشون سر بزنه و توی برنامه نود نشون بدن. تازه با تمام این ها هنوز یه عده هستن که بازم نمی تونن جلوی خودشون رو بگیرن وای به حال روزی که دیگه برنامه عادل فردوسی پور هم نباشه

      3. فوتبال ایران با وجود همه عقب ماندگی هاش طرفدار زیادی داره، پول زیادی توش جابه جا می شه. پولهایی که باتوجه به نتیجه ضعیف تیم ملی و باشگاهی ایران، یقینا فقط داره دود می شه و به هوا می ره. از بین افرادی که دارن از این پول بهره می برند، افراد انگشت شماری مانند فردوسی پور هستن که دارن به حق، پول هوش، استعداد و توانایی هاشون رو می گیرند. اینقدر بهشون حسودی نکنیم. قدرشون رو بدونیم، چند لحظه به این فکر کنیم که بودنشون چقدر مفیدتر از نبودنشونه، و به جای اینکه چوب لای چرخشون کنیم بریم حقمون از بیت المال رو از کسایی بگیریم که خودمون بهتر میشناسیمشون.

    • arsham

      lnooooooooooooooooooooooooooshe joooooooooooooooonesh

    • ترانه

      حالا حساب کنین این همه برنامه بی سروته که یه دونه هم مخاطب نداره چه پولی بر باد میده!!!

    • bahram

      nooshe joonesh,,hagheshe,,aslan az in nahveye khabar resanit motenaferam...

    • رضا

      سایتتون خیلی مزخرفه.همش چیزای چرت ودروغ مینویسین. حیف وقت آدم که بیاد تو سایت به این گندی...

    • ص.س

      سلام
      اگر واقعا" این همه پول فقط به عادل داده بشه پس عوامل اجرایی و تدارکات و تهیه کنندگان و ... باید پول حسابی به جیب بزنن.
      نه بابا مطمئن باشید اینطوری نیست. این همه پول از کجا میاد که کسی نمی فهمه!!!
      هر چی حرف به واقعیت نزدیکتر باشه مردم بیشتر باور می کنن...

    • ص.س

      سلام
      اگر واقعا" این همه پول فقط به عادل داده بشه پس عوامل اجرایی و تدارکات و تهیه کنندگان و ... باید پول حسابی به جیب بزنن.
      نه بابا مطمئن باشید اینطوری نیست. این همه پول از کجا میاد که کسی نمی فهمه!!!
      هر چی حرف به واقعیت نزدیکتر باشه مردم بیشتر باور می کنن...

    • reza

      اولا داره زحمت میکشه دوما مگه همش مال خودشه هزینه هاشم بگن چقدره

    • صالح

      برید از اوناییکه میدونن بپرسید.

    • omid

      اولا که در برنامه نود عادل تنها نیست پنجاه نفر دیگه هم همکار داره

    • علیرضا

      نظرات دوستان رو که آدم میخونه احساس
      میکنه زندگی در کنارشان خیلی سخته...
      متاسفم برای کسانی که حمایت میکنند از اینجور افراد که انقدر پول به راحتی از دولت دارند میگرند ... چرا فردوسی پور باید سالی 1 میلیارد درآمد داشته باشه ؟ چرا مهدی رحمتی باید سالی 700 میلیون پول بگیره ؟ مگه اینا از جیب دولت نمیره ؟ مگه دولت وجه اشتراک 90% درآمدهای ما نیست ؟ اگه قراره انقدر پول شاباش کنن تو جامعه باید یه همه بدن من منکر اجرای خوب آقا عادل نیستم منکر بازی خوبه رحمتی هم نیستم ولی ماها نباید انقدر الکی حمایت کنیم من نظر برخی از دوستان رو که خوندم داغون شدم...استاد دانشگاه دیدم که کل عمر خودش رو گذاشته درس خونده بهترین مقالات رو ارائه داده باعث افتخار کشور شده در سمینارهای خارج از کشور ولی حقوقش ماهی 3 میلیون تومان بیشتر نیست و الان هم باید خرج خانواده اش را در این گرانی بدهد...بازیکن های اروپایی یا اشخاصی که در اروپا پول های سنگین درمیارند با توجه به درآمدشان مالیات میدن اینجا عمرا این اشخاص مالیاتی
      با توجه به درآمدشون بدن...آیا حق عادل فردوسی پور است که باید انقدر پول بگیره یا این استاد دانشگاه ؟ میزان فرهنگ کشور
      قدرت کشور بر اساس علم و اساتید دانشگاهی سنجیده میشه نه با فوتبال و
      برنامه تلویزیونی که اونم فقط تو ایران نمایش داده میشه...من هیچ وقت فکر نمیکردم عادل انقدر پول بگیره و بیاد تو برنامه زنده بگه من در برابر بازیکنا پولی که میگیرم هیچه...
      واقعا اگه فردوسی پور همچنین رقمی دریافت کرده باشه یعنی یه دروغگوست که امیدوارم اینجوری نباشه...
      به خدا من شخصا از هیچکس بدم نمیاد از هیچکسم خوشم نمیاد ولی بی عدالتی تو
      جامعه ما بیداد میکنه...کسی که نمیذاره تو برنامه اش کسی زیرکی کاری کنه خودش باید سرمنشاء عدالت باشه...بهتره یه نگاهی ساعت 12 شب به بعد تو خیابان ها و پیاده روها بندازید تا به خاطر افرادی که نون شب ندارن بخورن و با گشنگی شب رو به صبح میرسونن دنبال حق رو بگیریم...



      به امید آمدن عادل واقعی...

    • سارا

      دروغ به این گنده ای معرکه است دارید سعی می کنین شایعه کنین که علاقه ی مردم بهش کمتر شه ولی خودتونید با این سایت دروغگو تون تازه اگرم بر فرض محال بگیره داره پول اطلاعات بالا شو می گیره نوووووووووووووووووش جونش شما هم مردید برید مثل عادل مجری شید این پولی که می گیدو در بیارید

    • بدون نام

      نوووووش جوووونش

    • صلوات

      واقعا این پولا از کجا میاد صرف این حقوقا میشه.ببینین اون از فوتبالمون اینم از این برنامه که انگار ... خدا از مسولین که این پولا رو میدن ....

    • khakh

      vaghean ke nosh jonesh

    • khakh

      vaghean ke nosh jonesh

    • بدون نام

      شما میخواید عدل رو خراب کنید نمیتونید 2 اگه بگیره حقشه 3 این پول خیلی هم برای عادل کمه

    • s s

      به یک رعیت گفتند که چرا تو شب
      باید با سختی بخوابی ولی شاه باید به راحتی بخوابه ؟ چرا تو باید گشنه بخوابی ولی شاه
      باید همیشه با بهترین غذاها شکمش سیر
      باشه ؟
      گفت:
      خب معلومه ، اون شاهه منم رعیت
      اون باید شکمش سیر باشه من همین یه ذره نون رو واسه شامم قناعت میکنم...
      شده حکایت افراد جامعه و عادل که حاضرند
      خودشون تو سختی زندگی کنند و هیچ
      شکایتی به کسی هم نکنن ولی امسال
      آقایان (فردوسی پور . رحمتی . دایی و غیره
      و غیره ...) تو آرامش کامل و لذت و راحتی
      به زندگی خود ادامه بدن...
      عادل تا حالا تونسته جلوی کدوم یکی از
      حق خوری ها رو بگیره ؟
      پارسال گفت رحمتی نباید 444 میلیون بگیره
      ولی امسال دیدیم که رحمتی با این همه سخت گیری سقف قرارداد و این حرفا 560
      میلیون راحت گرفت تازه اولش گفته بودن
      777 تا میبنده...
      متآسفانه چشمامون رو الکی بستیم و تو جو
      داریم حمایت هایی میکنیم که هیچ خیری به ما نمیرسونه ...

      علیرضا ؟ باهات موافقم ...
      به امید آمدن عادل واقعی...

    • 1

      اونایی که میگن عادل حقش نیست یا از لحاظ عقلی مشکل دارن یا حسودن یا مشنگ.
      اونی که میگه استاد دانشگاه استاد دانشگاه باید به عرضش برسونم خود عادل هم استاد دانشگاه هستش
      اونی که میگه بیت المال بیت المال باید بهش بگم این برنامه بیست ملیونو میخکوب میکنه جلو صدا سیمای جمهوری اسلامی و یه برنامه هیی هست که میلیاردها خرجشه و مخاطبش انگشت شماره
      بعدشم من مطمئنم که چنین پولی نمیگیره و اگه متن خبر رو بخونید و یکم دقت کنید میبینید که متن با غرض وبه قصدخراب کردن نوشته شده.
      من خودم دانشگاه درس میدم و تمام دوستانم دکترا یا فوق لیسانس هستندو وقتی صحبت عادل میشه همه یه نفس راحتی میکشند که یه جای این مملکت یه کاری داره درست انجام میشه و واسه پیشرفت کشورمون و فوتبالمون مفیده.
      و نکته آخر اینکه کسانی که از حقوق های کشورهای اروپایی و آمریکایی خبر ندارن برن یه سرچی کنن که مهندسان و کارمندان و اساتید دانشگاه و.... اینها چه حقوقی میگیرن و ما چه حقوقی میگیریم در صورتی که بیشتر قیمت ها تو ایران به نرخ دنیا شده ولی حقوقا غیر واقعی.
      پس اون مهندس و استاد دانشگاه در ایران کم مییره نه اینکه مجری یا فوتبالیست زیاد میگیره.
      متاسفانه تو کشورمون بعضی چیزا با دنیا مقایسه میشه مثل قیمت بنزین و گاز و.... ولی حقوقا واقعی نیست
      پس اگر بر فرض مثال چنین حقوقی هم بگیره حقشه و اگه چنین شخصیتی تو یه کشور دیگه بود که بتونه 20-30 ملیون ادمو پای تلوزیون بنشونه خیلی مراقبش بودن و تامینش میکردن نه اینکه اینجور بهش حسادت کنن و بخوان خرابش کنن.

    • الهام

      به علیرضا و ss :
      این اختلاف رو هیچ کسی دوست نداره و فقط شما نیستید که به این فکر کردید. ولی این واقعیت جامعه ما و بلکه دنیاست. توی همه جای دنیا این اختلاف فاحش وجود داره. این طبیعت فوتباله. شما باید از این متاسف باشید که فوتبال ما فقط توی درآمد بازیکنان مثل همه جای دنیاست و از نظر کیفی بسیار ضعیف عمل می کنه و افرادی مثل فردوسی پور سعی دارن علت این سستی ها و مال مردم خوری ها رو به مردم نشون بدن. شاید ظاهرا نتونسته که جلوی این چیزها رو بگیره ولی ما باید واقع بین باشیم و به این فکر کنیم که اگر نبود خیلی کار متخلفان راحت تر بود.
      مهمترین فاکتور توی فوتبال رقابته اگه پول بیشتر بدی بازیکن بهتر می گیری ولی توی مشاغلی مثل استاد دانشگاه این رقابت هیچ جایی نداره به خصوص که این مشاغل وابسته به بدنه دولتی هم باشن. مشکل جای دیگه س می خوام بگم توی همه جای دنیا این اختلاف درآمد وجود داره ولی هم از نظر علمی و هم از نظر فوتبالی جلو هستن. اگه می خواید به خاطر مشکلات جامعه مون غصه بخورید درست و اساسی فکر کنید وبه یه دلیل درست غصه بخورید که فایده داشته باشه.
      در آخر هم در مورد درآمد فردوسی پور باید بگم که ایشون توی این برنامه دوشغله هستن و یکی از شغلهاشون تهیه کنندگیه یعنی مثل اینه که توی یه کار سرمایه گذاری کرده و حالا داره ازش سود درمیاره و سرمایه گذاران خوش فکر همچین درآمدی دارن و چیز عجیب و غریبی نیست. ولی آخه مشکل اینجاس که اصلا این بیچاره جزو همچین سرمایه گذارانی هم نیست! یه محاسبه کنید ببینید با ساعتی 100 هزار تومن و 80 ساعت برنامه در سال (تعداد برنامه های نود حداکثر 40 هفته از 56 هفته در سال پخش می شه) حقوقش چند میشه؟ 8 میلیون یافوقش 10 میلیون!!!!
      خبر فقط قصد داره مردم ساده و عامی رو گول بزنه که موفق شده. متاسفم براتون! توی کشور ما گول زدن مردم و منحرف کردن فکرشون ساده تر از آب خوردنه. چون هر چیزی رو بدون اینکه فکر کنن قبول می کنن. اگه سر این مسئله فکر می کردیم و برای خودمون غصه می خوردیم بیشتر مفید بودیم تا اینکه حرص پول نگرفته ی فردوسی پور رو بزنیم.

    • mehdi

      حقشه بيشتر از اينا هم بگيره فوتبال ايران و مخصوصا داوري فوتبال خيلي مديونش هستن
      راستي چرا چند وقته به پرو پاي عادل چسبيدن يه عده نکنه حرف حق گفتن واسه بعضيا داره گرون تموم ميشه که اينجوري سعي دارن طرفو با برچسباي مختلف از کارش زده کنن
      يادمون نرفته يکي دو سال قبل که مسئولا ميخواستن برنامه ي نودو جمع کنن چند تا شبکه خارجي مثه دبي اسپورت داشتن منت عادلو ميکشيدن تا برنامه ي نودو ببره توي شبکه ي اونا اجرا کنه با يه مبلغ درست و حسابي که همين پيشنهاد باعث شد مسئولین از تصميمشون برگردن

    • ashkin

      اگه یه مرد تو ایران باشه اونم عادله
      ایشالا خدا جوابه این تهمتهایی که بهش میزننو با بلا بدبختی بهشون بده
      اینو میگم تا چشاتون بترکه عادل دوست دارییییییم و ازت حمایت میکنیم

    • mkh

      كوفتش بشه از موقعي كه اين پاش اومد توي فوتبال ايران همه چيز قوتبال غير عادي شد

    • mkh

      كوفتش بشه از موقعي كه اين پاش اومد توي فوتبال ايران همه چيز قوتبال غير عادي شد

    • یاس

      کاش میشد از حق تمام انسانها به نیکی دفاع کرد (دوستان هیچ وقت نسبت به موضوعی که نمی دونیم خوبه که ازش دفاع نکنیم ) عادل فردوسی پور این درآمدو داشته باشه نداشته باشه چه فرقی به حال ما میکنه مهم اینه که بدونیم کلاه کجا داره سرمون گذاشته میشه.......؟
      من میدونم توی این صدا و سیما خیلی بیشتر از این ها داره خرج میشه ....،،!!!

    • یاس

      کاش میشد از حق تمام انسانها به نیکی دفاع کرد (دوستان هیچ وقت نسبت به موضوعی که نمی دونیم خوبه که ازش دفاع نکنیم ) عادل فردوسی پور این درآمدو داشته باشه نداشته باشه چه فرقی به حال ما میکنه مهم اینه که بدونیم کلاه کجا داره سرمون گذاشته میشه.......؟
      من میدونم توی این صدا و سیما خیلی بیشتر از این ها داره خرج میشه ....،،!!!

    • lili

      این اقاکه خودش اینقدر پول میگیره چرااینقد به فوتبالیستا گیر میده خودشم که مثل اوناست..
      همشون مثل همن..........

    • علیرضا

      به ss والهام و 1:
      اس اس جان ازت ممنونم...
      جناب آقای 1 یا سرکار خانم 1 من فکر نمیکنم
      شما استاد دانشگاه باشین چون یه استاد
      باید درست صحبت کردن تو یه جمع عمومی رو
      یاد گرفته باشه(هر چند مجازی)،قصد توهین ندارم برعکس شما...بگذریم........!
      ببینید ! من در اینکه عادل یه مجری توانا و
      باهوشه هیچ شکی ندارم و کارهاش رو هم
      در علیه ناحقی های فوتبال قبول دارم...
      عادل از کسایی است که 80% اهالی فوتبال قبولش دارند چون داره کارش رو به خوبی انجام میده و برنامه اش هم دارای مخاطبان بسیار زیادیه که من خودم شخصا
      یکی از پروپاقرص ترین هوادارایه برنامه اش هستم عین 4 ساعت رو میشینم چون اخبار
      فوتبال رو با حاشیه هاش رو خیلی دوست دارم( درضمن طرفدار استقلال :((((:: )....
      ولی بحثی که هست اینه که آقای فردوسی پور داره تو برخی از مسائل زیاده روی میکنه...منظورم اینه که یه جورایی
      خاله زنک بازی در میاره دیگه حتی وارد حریم خصوصی افراد هم میشه...
      این خوب نیست...عادل میگه آقای X
      500 میلیون تومانی که شما داری واسه 1 سال میگیری اونم از دولت خیلی برات زیاده نسبت به وضع مالی مردم..خب این حرف درست !!!
      حالا یه سایت میاد میگه ، یه سایت که نه
      20 تا سایت میان میگن که آقای فردوسی پور داره دقیقه ای 60 هزار تومان میگیره(قابل توجه الهام خانم...دقیقه ای 60 هزار تومان نه ساعتی) میشه سالی حدودا
      700 میلیون(تقریبا)...تا اینجا درست؟ خب!
      حالا یه سوالی ؟ فوتبالیست و مجری صدا و سیما که خصوصی نیستن از دولت پول نمیگیرند ؟ هیچکدو هم کارشون از لحاظ سختی نمیتونن بگن برتر از اون یکیه...اصلا عادل راست میگه...500 تومان برات زیاده آقای X ولی عادل جان تو چرا خودت داری اندازه همون یا تقریبا همون یا بیشتر ازون میگیری ؟ مگه نمیگی اون مقدار زیاده چرا خودت اونقدر میگیری ؟مگه حق تو اونقدر هست که حق علی کریمی نباشه ؟
      عادل گفت حتی 350 میلیون سقف هم زیاده چه برسه به 500 تا ... خب! مرد مومن
      تو که به راحتی خودت داری بیشتر از اینا پول
      میگیری چرا مخالفت میکنی با انقدر پول گرفتن مثلا علی کریمی یا مهدی رحمتی؟؟
      مگه من به شخصه خودم رو میگم عاشق چشم و ابروی تو هستم که 500 600 700 سالی بگیری بعد بگی نه ماکه چیزی از صدا و سیما نمیگیریم....خدائیش این دروغ نیست؟ البته اگه این خبر حقیقت داشته باشه واقعا عادل آدم بی انصافیه و اگر هم حقیقت نداشته باشه همینجا میگم از همه دوستان و آقای فردوسی پور عذر خواهی میکنم...شما نگاه کنید تو همین سایت،خودتون و دوستان دیگه باور ندارید که عادل انقدر میگیره یعنی چی ؟ یعنی اگه انقدر بگیره خودتونم شاکی هستین...
      یه سوال دیگه !! اینکه من حق دارم از فردوسی پور که داره رقم قرار داد منه نوعی
      رو میپرسه(به فرض)...این حق رو برای خودم قائل هستم که منم از عادل بخوام رقم قرارداد یا درامدش رو به همه اعلام کنه چرا من باید هر جور شده بگم؟(از طریق برنامه 90-رسانه-روزنامه-اینترنت و....) ولی عادل باید از این قضیه که رقم خودش رو بگه شونه خالی کنه ؟ فکر میکنم این درست نباشه...آقا اگه خصوصی بودن هرچقدر دوست داشتن بگیرن اصلا نوشه جونشون اصلا دقیقه که هیچی ثانیه ای 60 هزار تومان بگیرن به ما چه...ولی از دولت که حقه منه و شما دارن اینقدر پول میگیرن...
      "من از حقم به خاطر هیچ شخصی کوتاه نمیام"...(جمله دکتر شریعتی)
      .
      جناب 1 ؟ بحث استاد دانشگاه رو مختصر میبندم که خوب متوجه بشی...عادل و استاد دانشگاه هر دو از دولت پول میگیرن یعنی هر دو از یه سفره غذا میخورند؟
      حقوقی که عادل داره از دانشگاه میگیره با تمام اساتید دیگه یکیه ما هم که بحثی سر
      این قضیه نداریم....ما میگیم چرا باید از صدا و سیما که اونم از دولت پول به کارکنانش میده ، عادل باید اینقدر پول دریافت کنه؟
      بعد بیاد به دیگران که مثل خودش از سر اون سفره غذا میخورند،بگه: نه! تو حق نداری اندازه من غذا بخوری تو باید اندازه علیرضا(خودم)،غذا بخوری...خب! من(علیرضا) هم به عادل میگم چرا تو باید از همه بیشتر بخوری ؟ مگه نمیگی همه باید سقف رو رعایت کنند ولی خودت منکر این قضیه میشی؟ حتما میخوای بگی چون من تهیه کننده هستم برای 90 با توجه به مخارجم باید انقدر بگیرم در جوابت میگم منم باتوجه به مخارجم که خیلی خیلی بیشتر از توئه دوست دارم انقدر بگیرم....این که نمیشه اصلا اینجوری سنگ رو سنگ بند نمیشه پس باید هرکسی با توجه به جایگاهش و با توجه به عدالت از حق خودش برخوردار باشه و باید منطق پذیر باشیم آقایانه: مجیدی-رحمتی-کریمی-فردوسی پور-انصاریفرد-قلعه نویی و ... باید
      بپذیریم که جایگاهمان اینی نیست که الان در آن قرار داریم...
      جناب 1: به اطلاعتون میرسونم که حقوق یک استاد دانشگاه در کشور انگلستان(به فرض) با توجه به مقالات و توانایی های اندیشه ی اون استاد داده میشه که گاهی این حقوق چندین برابر حقوق یه فوتبالیست مطرح دنیا میتونه باشه و همچنین برعکس...
      به مخالفان جامعه(مخالفانی که حق پذیرند و در راه حق واقعی جامعه میکوشند)احترام میگذارم،زیرا آنان باعث پیشرفت جامعه خواهند شد.....
      حضرت علی(ع):
      اگر هر کسی فقط حق خودش را برمیداشت
      دیگر اثری از فقر در جامعه نمایان نمیشد...
      آیا آقای فردوسی پور و امسال این افراد فقط حق خودشان را برمیدارند؟
      امیدوارم که اینطور باشه...
      .
      از دوستان عذر میخواهم که اگر تندی کردم و همچنین از اسامی که در متن نظر ذکر شد هم در صورت خبر قطعی علیه این ارقام اگر تکذیب شد و همچنین ثابت شد هم
      عذرخواهی میکنم...
      و از دوستان منتقد(نسبت به خودم) که نظراتی منطقی جهت صحت قضیه میدهند
      نیز متشکر و سپاسگذارم و قصد بی احترامی به هیچ یک از اشخاص و اعضا را هم نداشتم ... فقط نظرم را ارائه دادم...
      ما علاوه بر ایراد به دیگران باید این سوال را هم از خودمان بپرسیم که آیا خدمان هم حق را رعایت میکنیم یا خیر؟؟؟؟؟؟؟
      .
      .
      دوستتون دارم ..... تا بعد !

    • ژیگول

      بابا عادل بسه دیگه خجالت بکش مسخره...

      فوتبال و بیچاره کردی.. اه اه اه اه اه



      ............................................؟؟؟

    • بدون نام

      این پولا آدم روبه جایی نمیرسونه که این مسخره بخاد برسه

    • 1

      قابل توجه آقایان و خانم های محترم
      خود عادل فردوسی پور توی برنامش همین خبر رو واسش توضیح داد و گفت که دقیقه ای 62000 تومان میگیرن و نه 60 هزار تومن
      و بعدش توضیح داد که این پول چجوری خرج میشه . از هزینه ایاب ذهاب کارکنان نود در مسابقات گرفته تا حقوق تک تک کارکنان نود. و گفت که حقوق خودش ماهی یک و نیم ملیونه که هم مجریه هم تهیه کننده. وگفت که اسنادش موجوده و حاضره به هرکی که می خواد ثابت کنه.
      من اول تبریک میگم به همه ی اونایی که فهمیدن این خبر دروغه و از عادل حمایت کردن .
      دوم میگم متا سفم واسه حسودان و بخیلان و کسانی که بدبینن و به همه به راحتی تهمت میزنن و دنبال نابغه کشی هستن.
      امیدوارم خدا ادمای بد رو از رو زمین برداره
      هرکی ذاتش بده .

    • مهدی

      هر چی هم که بگیره حقشه ما ایرانیها عادت داریم هر کسی یکم تو دور می افته رو بی جهت سریع از دور خارج کنیم بدون دلیل و منطق از قدیم گفتن خلایق هر چه لایق

    • بدون نام

      علیرضا بیخیال یه طومار نوشته کی حوصله داره اینو بخونه ها هاااااااااااااااا

    • حسن

      حالا یه سایتی امده شفاف سازی کرده فلان مجری اینقدر دستمزدشه به نظر من چیز عجیبی هم نیست که یک مجری با این توانایی این قدر دستمزد میگیره بعد به خاطر پخش این خبر بخواهیم سایت رو تحت فشار قرار بدیم چرا این خبر روپخش کرده کار اشتباهیه.

    • محمد

      عادل تو ایران تکه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج