adexo3
۷۶۹۷۱
۲ نظر
۵۰۰۰
۲ نظر
۵۰۰۰
پ

صادقيان: رويانيان نباید به خانه‌ام سر بزند!

اصلا شما فكر كنيد مجردم، مگر براي پرسپوليس بد كار كرده‌ام كه رويانيان اين حرف‌ها را در مورد من مي‌زند؟ همه بازي‌هاي مرا مي‌بينند.

سایت گل: اصلا شما فكر كنيد مجردم، مگر براي پرسپوليس بد كار كرده‌ام كه رويانيان اين حرف‌ها را در مورد من مي‌زند؟ همه بازي‌هاي مرا مي‌بينند.

وقتي مي‌شنود و مي‌بيند كه بيخودي برايش حاشيه مي‌سازند بر افروخته مي‌شود. بر افروخته از رفتار مديري كه قرار است مدام به خانه‌اش سرك بكشد و او را چك كند. پيام صادقيان ناراحت است، از اينكه رويانيان بي‌مورد روي او حساس شده. مي‌گويد: «مگر كم كاري كرده‌ام يا بازي بدي انجام داده‌ام كه رويانيان مي‌خواهد به خانه‌ام سر بزند؟» او البته خود را از مجردهاي پرسپوليس مجزا مي‌كند و مي‌گويد: «با خانواده‌ام زندگي مي‌كنم و اين زياد جالب نيست كه رويانيان مدام به خانه ما بيايد.» پيام صادقيان اينها را در لابلاي صحبت‌هاي خود به زبان آورد. او از زندگي شخصي خود دفاع كرد، درست بر عكس مديرعامل پرسپوليس كه در رسانه‌ها عنوان كرده بود بايد بيشتر هواي پيام را داشته باشد. گفت و گوي ایران ورزشی با صادقيان پيش روي شماست:

مجردي ؟

چطور؟

چند روز پيش رويانيان در مصاحبه‌اي اعلام كرد كه به بازيكنان مجرد پرسپوليس بيشتر سر مي‌زند تا مشكلي برايشان پيش نيايد. به نظر مي‌رسد تو يكي از آن مجردها هستي....

من مجرد نيستم. در تهران با خانواده‌ام زندگي مي‌كنم. من نمي‌دانم اين مجرد و خانه مجردي را از كجا در آورده اند؟

رويانيان به خانه تو سر زده تا به قول خودش هوايت را داشته باشد؟

يك بار آمد و به من سر زد ولي نمي‌دانم چرا. من كه مي‌گويم با خانواده‌ام هستم و كوچكترين مشكلي هم ندارم.

پس چرا مي‌آيند به خانه ات تا به تو سر بزنند و از تو مراقبت كنند؟

دليلش را نمي‌دانم، بايد رويانيان جواب اين سوال را بدهد. اين اصلا درست نيست كه مدام بيايند و به خانه من سرك بكشند، چون من با خانواده‌ام زندگي مي‌كنم و به جز اينها، يك بازيكن حرفه‌اي هستم. باز هم مي‌گويم اين كارها زياد جالب نيست و به نظرم نبايد انجام شود.

جالب اينكه رويانيان حتي گفته بايد به پيام صادقيان بيشتر از بقيه توجه كند.. مگر تو چه‌كار مي‌كني؟

گفتم كه من اصلا مجرد نيستم و خانواده‌ام كنارم حضور دارند. اصلا شما فكر كنيد مجردم، مگر براي پرسپوليس بد كار كرده‌ام كه رويانيان اين حرف‌ها را در مورد من مي‌زند؟ همه بازي‌هاي مرا مي‌بينند. آيا ضعيف كار كرده‌ام كه رويانيان اين مسائل را عنوان مي‌كند؟ بازي‌هاي من حرفي براي گفتن باقي نمي‌گذارد. با توجه به شرايطم در پرسپوليس نبايد اما و اگري كنار نام من وجود داشته باشد اما نمي‌دانم چرا رويانيان اين صحبت‌ها را انجام داده و درباره من اينگونه گفته؟

به نظر خودت درست است كه يك مدير به خانه بازيكنان سرك بكشد؟

به نظر من نه. زندگي شخصي آدم‌ها به خودشان ربط دارد و من هم از اين قاعده مستثني نيستم. رويانيان هم نبايد در اين مورد دخالت كند. او زحمات زيادي براي تيم مي‌كشد اما در اين مورد، موافق او نيستم.

از اردوي تيم زير 22 سال چه خبر؟ شرايط مناسب است؟

اردو هم اردوي بدي نيست. يكي دو بازي دوستانه با تيم‌هاي باشگاهي برگزار مي‌كنيم تا يك ماه ديگر كه بازي‌ها شروع شود. گروهمان در مسابقات قهرماني آسيا خيلي سخت است اما اميدوارم كه بتوانيم از اين گروه مرگ صعود كنيم.

به نظرت با برگزاري اردوهاي داخلي مي‌شود به آينده تيم زير 22 سال و قهرماني در آسيا اميدوار بود؟

اميدوار كه هستيم اما بايد براي تيم ما اردوي خارجي در نظر مي‌گرفتند. اين اتفاق نيفتاد و من هم دليلش را نمي‌دانم. ما بايد در مرحله گروهي با ژاپن، استراليا و كويت بازي كنيم اما با برنامه‌ها و اردوهايي كه برايمان در نظر گرفته‌اند كارمان براي صعود از اين گروه خيلي مشكل است.

چقدر اميد داريد تا با تيم زير 22 سال قهرمان آسيا شويد؟

ما يك تيم فوق‌العاده داريم كه مي‌تواند براي هر تيمي دردسرساز شود. درست است كه بازي تداركاتي خارجي برگزار نكرده‌ايم اما با تدابير كادر فني مي‌توانيم يكي از تيم‌هاي مدعي آسيا باشيم. به خصوص اينكه اكثر بازيكنان ما با تجربه هستند و مي‌دانند در رقابت‌هاي بين‌المللي چگونه بازي كنند.

اما باشگاه‌ها با حضور بازيكنانشان در تيم زير 22 سال مخالفند و اين مي‌تواند يكي از مشكلات شما براي حضور در مسابقات قهرماني آسيا باشد....

من در جريان اين موضوع نيستم. خود باشگاه‌ها بايد با فدراسيون هماهنگ شوند تا هيچ كدام ضرر نكنند. ما بازيكنان بايد تابع باشيم و هر جا كه مسوولان تشخيص دادند بازي كنيم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • تراختور

      حالا میخواد بیاد ایرادی نداره ولی دو ساعت زودتر یا الله بگه

    • مملی

      الان همین مجله داره حاشیه درست میکنه یعنی چی این تیتر و اینجور مصاحبه ها؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج