اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۷۸۸۷۱
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

پروين: مطمئنم ورزشگاه آزادي لبريز مي‌شود

مربي تيم پيشکسوتان پرسپوليس گفت: به اميد خدا و با توجه به شرايط خوب تيم هم بچه‌ها تراکتورسازي را مي‌برند و هم ستارگان ميلان را.

فارس: مربي تيم پيشکسوتان پرسپوليس گفت: به اميد خدا و با توجه به شرايط خوب تيم هم بچه‌ها تراکتورسازي را مي‌برند و هم ستارگان ميلان را.

علي پروين پس از انتخاب ۲۷ بازيکن اظهار داشت: اگر دست خودم بود دوست داشتم همه پيشکسوتان پرسپوليس را روز پنجشنبه بازي بدهم اما خودتان بهتر مي‌دانيد بايد همه چيز را رعايت کنيم تا يک فوتبال خوب انجام شود و آنها نگويند ما ذيفنع هستيم.

وي افزود: خوب يا بد، هواداران و موسفيدان پرسپوليس مرا حلال کنند. ۳- يا ۴ روز بسيار خوب و فراموش نشدني را در کارگران داشتم و باور کنيد روز گذشته اصلا دوست نداشتم تمرين پيشکسوتان تمام شود. وقتي پير و جوان را روي سکوهاي کارگران مي‌ديدم.

پروين ادامه داد:‌ انشاءالله روز پنجشنبه ما ستارگان ميلان را شکست خواهيم داد و روز جمعه نيز پرسپوليس تراکتورسازي را پشت سر خواهد گذاشت تا يک هفته خوب را به خاطرات پرسپوليس اضافه کنيم. خدا را شکر شرايط پرسپوليس در نيم فصل اول با علي دايي بسيار خوب بود و انشاءالله جمعه نيز آنها دست پر از تبريز به تهران بازخواهند گشت تا در انتهاي فصل همه با هم جشن قهرماني بگيريم.

وي افزود: قهرماني در نيم فصل هم بسيار براي ما باارزش بود هم از لحاظ روحي و رواني و هم از لحاظ اينکه هواداران ما طعم روزهاي خوب پرسپوليس را باز هم چشيدند. مطمئنم تيم دايي دست خالي ليگ و جام حذفي را ترک نخواهد کرد چون تيمي خوب،‌کادر فني عالي و بازيکنان خوبي داريم.

پروين درخصوص حضور هواداران در ورزشگاه نيز گفت:‌من مطمئنم فردا ورزشگاه آزادي هم لبريز مي‌شود هم لب‌سوز. لبريز به خاطر اينکه هواداران مي‌آيند و انشاءالله هيچ جاي خالي در ورزشگاه نمي‌ماند. لب‌سوز هم به خاطر اينکه ميلاني‌ها جو و شور و نشاط را مي‌بينند و به نظرم سال‌ها در خاطراشان باقي مي‌ماند. همه بايد کمک کنيم يک روز تاريخي اتفاق بيفتد. از هواداراني که در دهه ۶۰ روي اين سکوهاي سيماني مي‌نشستند تا هواداراني که حال حاضر تيم دايي و بچه‌هاي الان را حمايت مي‌کنند. من مطمئنم روز خوبي فردا در ورزشگاه آزادي اتفاق مي‌افتد و چيزي جلودار هجوم هواداران ما به ورزشگاه نيست.

پروين در پايان درباره حضور پيشکسوتان در بازي فردا نيز گفت: قرار است همه بيايند. هر کس کنار زمين بود و يا هر کسي که نمي‌تواند بازي کند قرار است از روي سکو براي ما دلگرمي به وجود بياورد. اما من هدفم اين است که انشاءاله بعد از فردا باز هم اين جمع دور همديگر باشند، کدورت‌ها به خاطرات بپيوندند و همه با هم دوست و برادر باشند. فوتبالي که در آن حرمت‌ها حفظ شود قطعا نتيجه‌اش هم عالي خواهد بود که من اين دوستي‌ها را ظرف ۳-۴ روز اينده ديدم. خدا پدر و مادر کسي را بيامرزد که اين بازي را انداخت و حالا نوبت مردم است که با شور و اشتياق تيم‌شان ر همراهي کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج