adexo3
۷۹۵۸۹
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

اعلام رنکینگ هشت ملی‌پوش تکواندو

مرحله نخست از رقابتهای تکواندو گزینشی المپیک در حالی به میزبانی منچستر برگزار خواهد شد که هشت ایرانی حاضر در این مسابقات به دلیل رنکینگ خود کار دشواری در این رقابتها خواهند داشت.

مهر: مرحله نخست از رقابتهای تکواندو گزینشی المپیک در حالی به میزبانی منچستر برگزار خواهد شد که هشت ایرانی حاضر در این مسابقات به دلیل رنکینگ خود کار دشواری در این رقابتها خواهند داشت.

این مسابقات طی روزهای 22 تا 24 آذرماه به میزبانی انگلستان در منچستر برگزار خواهد شد و 31تکواندو کار برتر هر وزن طبق رنکینگ جهانی و نماینده کشور میزبان در مجموع 32 تکواندوکار به رقابت خواهند پرداخت که در پایان ضمن اهدا جوایز دلاری، به نفرات برتر امتیازاتی تعلق می گیرد. اما قرعه کشی این مسابقات ساعت 15 روز چهارشنبه 20 آذرماه براساس رنکینگ جهانی برگزار خواهد شد. بر همین اساس هم هشت تکواندوکار برتر هر وزن از سوی فدراسیون جهانی معرفی شدند.

در وزن اول المپیکی 58- کیلوگرم تیم ملی کشورمان دو نماینده دارد که تنها هادی مستعان در میان هشت نفر برتر حضور دارد. در این وزن "ینگ وی" با مدال دو برنز جهانی 2013 و 2011 ، طلای بازیهای آسیایی گوانگجو از چین تایپه نفر اول است. "تائه مون چا" و تائه مون کیم" از کره جنوبی ، "کارکت" از تایلند ، "دامین ویلا" از مکزیک ، "لی هسو" بازهم از چین تایپه نفرات اول تا ششم این وزن هستند. هادی مستعان از ایران هفتم است و "سیفولا" ماگمدوف" از روسیه در جای هشتم ایستاده است. میثم باقری دیگر نماینده ایران در این مسابقات رنکینگ 21 را دار است.

اما در وزن دوم 68- کیلوگرم هر دو تکواندوکار کشورمان در میان هشت نفر برتر جای دارند. "دائه هون لی" از کره جنوبی در مکان اول این وزن است. "بونیلا" از اسپانیا ، "سروت تازه گل" از ترکیه و "مندوزا" ازمکزیک دوم تا چهارم هستند و محمد باقری معتمد رنکینگ پنجم را در اختیار دارد . "ایسلاس گومز" از مکزیک، بهنام اسبقی از کشورمان و "بالا دیه" از سنگال هم ششم تا هشتم هستند.

هر دو نماینده ایران در وزن سوم (80- کیلوگرم)نیز بین هشت نفر اول حضور دارند. در این وزن " رامین عزیراوف" آذری که در لیگ ایران عضو تیم ملی حفاری است مکان نخست را در اختیار دارد، "آدریانو" از مکزیک ، " تاهیر" از آلمان ، "گارسیا" از اسپانیا ، "کریسمانیج" از آرژانتین ، "آرون کوک" از جزایر من ، فرزاد عبداللهی و علیرضا نصر از ایران هم دوم تا هشتم هستند.

در وزن چهارم المپیکی (80+ کیلوگرم) هم تکواندو ایران نماینده در جمع مدعیان اول تا هشتم این وزن ندارد. "اوبامه" از گابن نفر برتر این وزن است . "مولفتا" از ایتالیا ، "دسپاگین" از کوبا ، "دونگ مین" از کره جنوبی ، "کاستیلو" از کوبا ، فورتیر" از کانادا ،"باسیله " از ایتالیا و "ایوان تراکوویچ" از اسلوونی مکانهای اول تا هشتم را در اختیار دارند. سجاد مردانی در این وزن نهم است و حسین تاجیک هم رتبه 13 را در اختیار دارد.

اسامی بالا نشان می دهد میدان منچستر سخت و دشوار خواهد بود. در واقع تمامی تکواندوکاران برتر دنیا در این رقابتها حضور دارند و برای کسب 80 امتیازی که به نفر اول هر وزن داده می شود در رسیدن به المپیک می تواند خیلی موثر باشد تلاش مضاعفی خواهند داشت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج