adexo3
۸۰۴۷۴
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

گفت‌وگو براي تمديد قرارداد کي‌روش

علي کفاشيان از انجام گفت و گوهاي مقدماتي براي تمديد قرارداد کارلوس کي‌روش خبر داد.

ایسنا: رييس فدراسيون فوتبال با بيان اين خبر گفت: با توجه به عملکرد مناسب کي‌روش در زمان حضورش در تيم ملي قصد داريم تا جام ملت‌هاي آسيا ۲۰۱۵ استراليا قرارداد او را تمديد کنيم.

وي افزود: با توجه به فرصت يک ساله پس از جام جهاني تا جام ملت‌هاي آسيا صلاح در اين است که کي‌روش هدايت تيم ملي بر عهده داشته باشد و قرارداد او تمديد شود.

کفاشيان با بيان اين که صحبت‌هاي مقدماتي با کي‌روش براي تمديد قراردادش انجام شده است، گفت: وقتي کي‌روش از سفر برگردد صحبت نهايي با او انجام خواهد شد.

رييس فدراسيون فوتبال در پاسخ به اين سوال که نظر کي‌روش در رابطه با تمديد قرارداد چه بود؟ گفت: او تمايل دارد که قراردادش را با ايران تمديد کند.

کفاشيان همچنين در رابطه با بازي‌هاي دوستانه تيم ملي تا شروع جام جهاني گفت: هنوز هيچ حريفي قطعي نشده است. کي‌روش در سفر اخير به برزيل با چند آژانس و تيم صحبت‌هايي را انجام داده است که پس از بازگشت او به ايران که آخر هفته‌ خواهد بود، برنامه‌ريزي‌ها براي بازي‌هاي تدارکاتي تيم ملي انجام مي‌شود.

وي در پاسخ به اين سوال که در برنامه کي‌روش بازي تدارکاتي با تيم‌هاي پر قدرت دنيا پيش‌بيني شده است يا خير؟ گفت: هدف کي‌روش اين است که تيم ملي با تيم‌هايي که مشابه حريفانمان در جام جهاني و همچنين تيم‌هايي که با تيم ايران برابري مي‌کنند بازي کند. ما حتي بايد با تيم‌هاي مطرح دنيا بازي کنيم تا هم ترس بازيکنان بريزد و هم اعتماد به نفس‌شان براي حضور در جام جهاني بيشتر شود.

رييس فدراسيون فوتبال با تاکيد بر اين که مشکلات مالي فدراسيون هم چنان پا برجاست، گفت: تيم ملي براي حضور آبرومندانه و پر قدرت در جام جهاني نياز به تدارکات قوي دارد. از دولت و وزارت ورزش و جوانان درخواست دارم که تيم ملي را حمايت کنند تا با تدارکات مناسبي پا به جام جهاني بگذارد.

کفاشيان در رابطه با حريفان ايران در جام جهاني اظهار کرد: به هر حال از قبل هم گفته بوديم که تمامي تيم‌هاي حاضر در جام‌جهاني قدرتمند هستند. ما با هر تيمي که روبه‌رو مي‌شديم، کارمان دشوار بود. به هر حال آرژانتين، نيجريه و بوسني به لحاظ سوابق فوتبالي از ما بهترند اما اين‌ها همه تنها روي کاغذ است و جام‌جهاني ويتريني است که بايد پيشرفت‌هايمان را به دنيا نشان دهيم.

وي با بيان اينکه نبايد انتظارها را از تيم ملي خيلي بالا برد، گفت: بايد اول توقع‌مان اين باشد که تيم ملي نمايش خوبي را ارائه کند. معتقدم تيم ملي شانس صعود از مرحله گروهي را دارد اما اين مسئله نبايد به لحاظ رواني فضاي سنگيني را براي تيم ملي به وجود بياورد.

کفاشيان درباره پيشنهاد غنا براي بازي دوستانه با تيم ملي ايران گفت: البته اين پيشنهاد تازه نيست و مدت‌ها قبل آن‌ها چنين پيشنهادي را مطرح کرده بودند. در کنار غنا، تانزانيا هم به ايران پيشنهاد داد که کي‌روش اين پيشنهاد را نپذيرفت اما اکنون با مشخص شدن حريفان ايران، زمان خوبي است که بازي‌هاي دوستانه را براي تيم ملي قطعي کنيم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج