adexo3
۸۲۱۷۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

کفاشيان: پول نکونام به‌ زودي پرداخت مي‌شود

رئيس فدراسيون فوتبال گفت: تا آخر هفته به اسپانسر تيم ملي فرصت مي‌دهيم و صبر مي‌کنيم تا تعهدات خود را عملي کنند.

تسنیم: علي کفاشيان در پايان نشست هيئت اجرايي کميته ملي المپيک گفت: آقايان مشحون، خسروي‌وفا و کرباسيان ۳ عضو هيئت اجرايي بودند که در نشست امروز حضور نداشتند. بحث کلي امروز در مورد انتخابات و آيين‌نامه آن بود تا مشکلي در انتخابات کميته ملي المپيک به وجود نيايد. ضمن اينکه بحث‌هايي هم در مورد مسائل اخير کميته مطرح شد.

وي در خصوص عدم حضور خسروي‌وفا در اين نشست عنوان کرد: آقاي خسروي‌وفا در جلسه قبلي هيئت اجرايي گفت که ديگر به نشست‌ها نمي‌آيم. کرباسيان امروز کار مهمي بيرون از کميته داشت اما علت غيبت مشحون را نمي‌دانم.

رئيس فدراسيون فوتبال در مورد امضاي بيانيه گفت: بيانيه‌اي را بر اساس مصوبه هيئت اجرايي نوشته بودند که من هم زير آن را امضا کردم. اين بيانيه در مورد مسائل اخير کميته ملي المپيک و ساختمان گاندي بود.

کفاشيان در خصوص حضورش در انتخابات کميته ملي المپيک عنوان کرد: نظرم اين بود که براي رياست کانديدا شوم اما مثل اينکه نمي‌شود و براي نايب‌رئيسي و هيئت اجرايي نامزد خواهم شد. پيش از اين ۴ سال دبيرکل کميته ملي المپيک بودم که البته جلسات هيئت اجرايي را بعدازظهر برگزار مي‌کردم.

وي در ادامه با بيان اينکه با برنامه‌هاي کي‌روش تفاهم کرده و به موارد مورد نظر رسيديم يادآور شد: حرف‌هاي او منطقي بود و ما آنها را اجرا مي‌کنيم. من با فتح‌الله‌زاده صحبت کردم و او قول‌هاي مساعدي به من داد. در حال حاضر صلاح فوتبال اين است که به تيم ملي کمک کنيم.

رئيس فدراسيون فوتبال افزود: از برنامه‌هاي کي‌روش حمايت مي‌کنيم. سازمان ليگ اعلام کرد که براي فشرده شدن ليگ بايد هر ۵ روز يکبار بازي‌ها برگزار شود که ما چاره‌ ديگري جز اين نداريم. ما بايد بازيکنان را در زمان مقرر يعني ۲۰ فروردين به تيم ملي تحويل دهيم. البته کي‌روش نگران اين است که بازيکنان مصدوم شوند ولي ۵ روز يکبار، حداقل کار است. با اين شرايط مي‌توانيم تيم را در ۲۰ فروردين‌ماه به او تحويل بدهيم.

کفاشيان گفت: اگر جام حذفي نبود مي‌توانستيم مسابقات را ۷ روز يکبار برگزار کنيم اما ناچاريم که اين رقابت‌ها را برگزار کنيم. درست است که نامش جام حذفي است اما نمي‌توان آن را حذف کرد ولي بازيکنان را ۲۰ فروردين‌ماه به کي‌روش تحويل مي‌دهيم.

وي با بيان اينکه در آفريقاي جنوبي اردويي برگزار و بناست با اين تيم بازي کنيم گفت: امکان اينکه با يکي دو تيم ديگر در اين اردو بازي کنيم وجود دارد.

رئيس فدراسيون فوتبال يادآور شد: يکي از برنامه‌هاي مهم ما اين است که حتما در تهران بازي‌هاي دوستانه داشته باشيم چرا که در اردويي که قرار است در برزيل برپا کنيم تيم‌ها براي ما قابل دسترس هستند و مي‌توانيم در آنجا بازي‌هاي دوستانه‌اي برگزار کنيم. در اردوي ۲ ماهه در برزيل اين امکان وجود دارد ولي هنوز اسم تيم‌ها مشخص نيست. کي‌روش گفته که مي‌خواهيم با تيمي بازي کنيم که شبيه بوسني باشد البته او نظرش بازي با چند تيم باشگاهي هم بود که بعدها از آن منصرف شد. وي تمرکز ويژه‌اي روي نيجريه دارد. ايشان کار مربيگري و برنامه‌ريزي را با هم انجام مي‌دهد که کار ما را هم راحت کرده است.

کفاشيان در خصوص نشست خود با فتح‌الله‌زاده و نکونام و پرداخت مطالبات نکونام اظهار داشت: نکونام هم در اين جلسه آمد و شرکت کرد و ۳ نفري به تفاهمات خوبي دست پيدا کرديم و قرار شد حق‌الزحمه‌هاي عقب افتاده نکونام به زودي به او پرداخت شود.

وي در خصوص ارس خودرو، اسپانسر تيم ملي عنوان کرد: اسپانسر تيم ملي هنوز منصرف نشده اما آنها وقت بيشتري براي پرداخت قسط ديگري از قرارداد خود خواسته‌اند. در فدراسيون فوتبال توان مالي اين را نداريم که بخواهيم صبر کنيم به خاطر همين است که عجول هستيم. تا آخر هفته به آنها فرصت مي‌دهيم و صبر مي‌کنيم تا تعهدات خود را عملي کنند. پس از آن به سراغ اسپانسرهاي ديگر مي‌رويم البته افراد ديگري هم هستند که بخواهند حامي مالي فدراسيون شوند اما چشممان ترسيده است.

رئيس فدراسيون فوتبال در خصوص نامگذاري ليگ جعلي خليج ع ر ب ي که در سايت فيفا هم ثبت شده است، گفت: مگر اين براي ۳ ماه پيش نبود که اين کار را کرده بودند؟ من جديدا چيزي نديده‌ام اما به بچه‌هاي حقوقي فدراسيون گفته بوديم اين مسائل را پيگيري کنند. اگر مستند به من نشان دهند کاري انجام مي‌دهيم و اگر خودمان نتوانستيم از ساير ارگان‌ها و مقامات بالا کمک مي‌گيريم.

کفاشيان با بيان اينکه پيراهن تيم ملي را براي فدراسيون جهاني فوتبال فرستاده‌ايم اما هنوز پاسخي به ما نداده‌اند، گفت: دي ماه جلسه فيفا براي رونمايي از همه پيراهن‌ها و تائيد آنها برگزار خواهد شد.

وي در پايان گفت: ۱۰ کشور حاضر در جام‌جهاني برند نايکي را به تن دارند، ۸ کشور پوما و ۸ کشور آديداس مي‌پوشند جالب است که بدانيد که ۳ کشور هم مانند ايران برند خاصي دارند. ما تمايل داشتيم که از برندهاي معروف استفاده کنيم. ده‌ها بار با برندهاي معروف از جمله آديداس مذاکره کرديم اما کسي جلو نيامد .ما با پوما هم مذاکراتي داشتيم اما نپذيرفتند ضمن اينکه نايکي هم يک برند آمريکايي است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج