اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۸۲۸۵۶
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

حرف های جالب نصرالله سجادی

معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان گفت: این موضوع باید از اعضای کمیته المپیک سؤال شود که کجای دنیا سه روز مانده به ثبت‌نام آیین‌نامه می‌نویسند و ۳۳ روز مانده به انتخابات آن را تصویب می‌کنند.

فارس: نصرالله سجادی در پایان مجمع انتخاباتی فدراسیون کشتی پهلوانی و ورزش باستانی درباره عدم اجازه به محمدرضا طالقانی برای ورود به مجمع انتخاباتی فدراسیون، گفت: مطابق قانون هیچکدام از سرپرستان هیئت‌ها اجازه ورود به مجمع را نداشتند و محمدرضا طالقانی نیز به عنوان سرپرست فدراسیون نمی‌توانست در مجمع شرکت کند. در مجامع گذشته هم نیامدند مگر اینکه به عنوان کاندید اجازه حضور در مجمع را پیدا می‌کردند.

وی ادامه داد: قرار ما برگزاری مجامع انتخاباتی به صورت منظم است و به همین دلیل اعلام کرده‌ایم تمام مجامع با حضور اعضاء برگزار شود.

سجادی در پاسخ به این سؤال که طالقانی عنوان کرده شب گذشته از سوی وزارت ورزش برای حضور در مجمع با وی تماس گرفته شده است، گفت:‌ بر اساس قانون عمل کرده‌ایم و چیزی که قانون بود را انجام دادیم.

وی در خصوص اخراج رئیس هیئت استان مرکزی از مجمع انتخاباتی گفت: به دلیل اینکه ناظر وزارت ورزش و جوانان در مجمع انتخابات هیئت استان مرکزی گزارشی مبنی بر شکایت شاکیان ارائه کرده بود و با توجه به اینکه به فدراسیون برای عدم حضور نماینده مرکزی ابلاغ شده بود، گفتیم بعد از تأئید انتخابات این استان نماینده آن مشخص شود. با توجه به اینکه وی عضو مجمع نبود قبل از جلسه هم از وی خواستند جلسه را ترک کند که برابر با مقررات برخورد شد.

سجادی تصریح کرد: تلاش ما همواره بر این بوده که مجمع در نهایت عدل و طبق قانون برگزار شود و وزارت ورزش هم هموراه بی‌طرفی خود را نشان داده است و اعضای مجمع تصمیم نهایی را گرفتند چون در گذشته این مسائل زیاد روال نبوده است، باید تمرین کنیم. از تمام مجامعی که تا به حال تشکیل شده است رضایت داریم و نهایت همکاری را در این مدت داشته‌اند.

معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان در خصوص عدم حضور نماینده کمیته ملی المپیک در انتخابات گفت: افشارزاده روز گذشته به من اعلام کرد که برای بازی‌های غرب آسیا امروز و فردا در کیش حضور دارد و از حضور در مجمع عذرخواهی کرد. بر اساس اساسنامه فدراسیون‌های ورزشی باید فقط رئیس و دبیرکل کمیته ملی المپیک در مجامع حضور داشته باشند.

وی در پاسخ به این سؤال که با وجود غیبت نماینده کمیته ملی المپیک، قانونی بودن مجمع زیر سؤال نمی‌رود گفت: نماینده کمیته ملی المپیک هم مانند سایر اعضای مجمع دارای یک رأی است و رأی اکثریت مهم است. فقط باید رئیس مجمع حضور داشته باشد و مجمع رسمیت داشته باشد به همراه اکثریت اعضای مجمع.

معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان در پاسخ به این سؤال که آیا خود شما بازنشسته نیستید، گفت: بازنشسته هستم اما اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها از این امر مستثنی هستند.

سجادی درباره تصویب آئین‌نامه انتخابات توسط اعضای کمیته ملی المپیک که به وی اجازه حضور در انتخابات را نمی‌دهد، گفت: این موضوع باید از اعضای کمیته المپیک سؤال شود که در کجای دنیا سه روز مانده به ثبت‌نام، آئین‌نامه انتخابات می‌نویسند و ۳۳ روز مانده به انتخابات این آئین‌نامه را تصویب می‌کنند. باید از اعضای کمیته ملی المپیک سؤال شود که در کجای دنیا چنین موضوعی اتفاق افتاده است. کسانی که این آئین‌نامه را نوشتند باید پاسخگو باشند.

سجادی در خصوص اینکه از طالقانی برای حضور در مجمع انتخابات فدراسیون باستانی از سوی وزارت ورزش دعوت شده است، گفت: وزارت ورزش قرار است طی مراسمی نه تنها از طالقانی بلکه تمام رؤسایی که دوران سرپرستی‌شان به پایان رسیده است تقدیر کند. با توجه به اینکه طالقانی به عنوان سرپرست فدراسیون عضو مجمع نبود اجازه حضور پیدا نکرد و تنها افرادی می‌توانند در این جلسه شرکت کنند که عضو مجمع باشند و در تمام این مجامع این موضوع رعایت شد.

وی در خصوص انتخاب بهرام شفیع درحالیکه بازنشسته بود به عنوان رئیس فدراسیون هاکی گفت: تمام کسانی که به عنوان کاندیدا در مجمع انتخاباتی فدراسیون‌ها شرکت می‌کنند پرونده آنها بررسی می‌شود و اگر مغایر قانون باشد قطعاً‌ رسیدگی می‌شود و چنین چیزی تا کنون در مجامع انتخاباتی اتفاق نیفتاده است. نص صریح قانون این است که تنها کسانی با وجود بازنشسته بودن می‌توانند در انتخابات فدراسیون‌ها شرکت کنند که عضو هیئت علمی دانشگاه‌ها یا ایثارگر باشند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج