اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۸۵۱۱۶
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

رويانيان: وجدان کاري خياباني ستودني است

مديرعامل باشگاه پرسپوليس گفت: وجدان کاري جواد خياباني ستودني و قابل تحسين است.

سايت باشگاه پرسپوليس: محمد رويانيان گفت: از صميم قلب به جواد خياباني گزارشگر با تجربه و محترم صداوسيما درگذشت والده گرامي‌شان را تسليت عرض کرده و از درگاه خداوند متعال علو درجات براي آن مرحومه، صبر و شکيبايي براي جواد خياباني و خانواده‌اش مسئلت دارم.

وي ادامه داد: به اعتقاد بنده بهترين فردِ بازي پرسپوليس و نفت آقاي خياباني بود و وجدان کاري او ستودني و قابل تحسين است. او به رغم تألمات روحي و براي اينکه بازي از استاديوم آزادي براي علاقه مندان به فوتبال گزارش شود، دست از کار نکشيده و در آن شرايط روحي سخت با وجدان کاري ستودني کارشان را انجام دادند و بنده از صميم قلب به ايشان اين مصيبت بزرگ را تسليت عرض مي‌کنم.

مديرعامل باشگاه پرسپوليس درباره تساوي ديدار دو تيم پرسپوليس و نفت گفت: بازيکنان تيم ما تمام تلاش خود را به کار بستند و به ويژه در نيمه دوم موقعيت‌هاي خوبي روي دروازه حريف خلق کردند اما به گل نرسيدند. تيم نفت تمام قوا و زورش را به کار برد تا بتواند از پرسپوليس امتياز بگيرد. در مجموع به علي دايي، اعضاي کادرفني و بازيکنان تيم پرسپوليس خسته نباشيد گفته و اطمينان دارم تيم پرسپوليس با اين مجموعه شانس زيادي براي قهرماني دارد.

رويانيان درباره حضور هواداران پرسپوليس در استاديوم آزادي گفت: هواداران ما به رغم هواي سرد حضور خوبي در استاديوم داشته و تيم پرسپوليس به نسبت تيم‌هاي ديگر از هواداران بيشتري در بازي هاي خانگي و خارج از خانه برخوردار است. آنها با درک شرايط، تيم محبوب خود را تنها نگذاشته و پس از حمايت همه جانبه از پرسپوليس در چند سال اخير تاثير ويژه اي در احياي دوباره تيم و صدرنشيني آن داشته اند. هواداران پرسپوليس قطعا در ادامه بازي ها حضور پرشورتري خواهند داشت و جا دارد برحسب وظيفه از آنها تقدير و تشکر کنم که براي پرسپوليس سنگ تمام گذاشتند.

وي درباره حضورش در اردوي تيم فوتبال پرسپوليس گفت: فرصتي دست داد شب گذشته به اردوي تيم پرسپوليس بروم و ديداري با اعضاي تيم داشته باشم. با دايي نيز صحبت‌هايي داشتيم و داريم و براي رفع مشکلات تيم يک کارهايي مي کنيم. بنده بار ديگر از سرمربي تيم و همچنين شاگردانش تقدير و تشکر مي کنم که در اين شرايط براي سربلندي پرسپوليس و هواداران از هيچ تلاشي دريغ نکرده و واقعا با تعصب و غيرتي مثال زدني برخي مشکلات را تحمل کرده و به فکر تکرار موفقيت ها و شادي هواداران هستند. انشاالله بتوانيم اين صبوري و تلاش آنها را با اقداماتي که انجام مي‌دهيم جبران کنيم و اميدواريم حمايت هاي لازم در اين راه انجام شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج