adexo3
۸۵۲۵
۲ نظر
۵۰۰۴
۲ نظر
۵۰۰۴
پ

مجیدی روی نیمکت می‌نشیند؟

ایرانی‌ها فرودگاه را روی سرشان گذاشتند

تیم ملی بعد از مسافرتی تقریبا دو ساعته وارد فرودگاه دوحه شد تا برای بازی امشب مقابل تیم ملی قطر آماده شود. پرواز تیم ملی ساعت ۲۵/۲۲ به وقت تهران آغاز شد و ۳۰ دقیقه بامداد دوشنبه به وقت تهران (۲۳ یکشنبه به وقت دوحه) نشست.

تیم ملی بعد از مسافرتی تقریبا دو ساعته وارد فرودگاه دوحه شد تا برای بازی امشب مقابل تیم ملی قطر آماده شود. پرواز تیم ملی ساعت ۲۵/۲۲ به وقت تهران آغاز شد و ۳۰ دقیقه بامداد دوشنبه به وقت تهران (۲۳ یکشنبه به وقت دوحه) نشست.

مثل مسافران عادی
بر خلاف انتظار هیچ فکری برای تیم ملی نشد. نه لاین ویژه و نه تسهیلاتی برای تیم ملی. بازیکنان تیم ملی مثل مسافران عادی درون صف ایستادند تا گذرنامه‌هایشان کنترل شود. عباس ترابیان (که تنها نماینده اعزامی از طرف فدراسیون فوتبال بود) می‌گفت زور فدراسیون به دولت قطر نرسید و نتوانست لاین ویژه برای تیم ملی ایجاد کند.

استقبال سفیر
عبدالله سهرابی، سفیر ایران در قطر همراه با جمعی از همکارانش در فرودگاه دوحه از تیم ملی استقبال کردند. او خیلی هم فوتبال بود و چند دقیقه به زبان انگلیسی درباره فوتبال و تیم ملی با کروش صحبت کرد.

ایرانی‌های دوست داشتنی
ایرانی‌ها در هر نقطه از دنیا ایرانی هستند. 70 ایرانی با پرچم‌های ایران در فرودگاه بودند و به محض خروج تیم ملی از گیت مخصوص، فرودگاه را روی سرشان گذاشتند. نکته جالب توجه درباره ایرانی‌های حاضر در فرودگاه اینکه آنها بیشتر سعی می‌کردند از علی کریمی و محمدرضا خلعتبری امضا بگیرند و کنار آنها عکس بیندازند.

هتل ملنیوم
تیم ملی در هتل ملنیوم اقامت دارد. هزینه یک شب اقامت در این هتل بسیار زیبا، لوکس و ۵ ستاره، شبی ۲۲۰ دلار است که در قیاس با قیمت هتل در بعضی از شهرهای ایران، مفت است.

گرمای کلافه کننده هوا
گرما و رطوبت بالای هوا بازیکنان ایرانی را شوکه کرده. آنها نگران این هستند که این گرما و شرجی هوا کیفیت بازی آنها را از بین ببرد؛ اما یکی از ایرانی‌های مقیم دوحه تا حدودی خیال بازیکنان تیم ملی را راحت کرد و گفت ورزشگاه محل بازی امشب امکاناتی دارد که گرمای هوا را تا نصف کاهش دهد.

ورزشگاه سرد!
ورزشگاه زیبای جاسم بن حمد که ورزشگاه اختصاصی السد است، از بازی امشب پذیرایی خواهد کرد. ورزشگاهی که چمن مناسبی دارد و مطابق استانداردهای روز دنیا ساخته شده است. شاید این ورزشگاه تاسیساتی داشته باشد که بتواند دمای هوا را در محوطه ورزشگاه به هنگام برگزاری بازی کاهش دهد؛ اما بعید است این امکانات در بازی امشب به کار بیفتد چون آنها می‌دانند که اولین ابزار آنها برای مقابله با تیم ملی، گرما و رطوبت هواست.

فاصله این ورزشگاه تا هتل ملنیوم از مسیر بزرگراه ۲۰ دقیقه و از خیابان‌های درون شهر بین ۴۰ تا ۴۵ دقیقه است.

ورزشگاه السد که در سال ۱۹۷۴ ساخته شد و در سال ۲۰۰۳ مورد بازسازی اساسی قرار گرفت و ظرفیت ۱۵ هزار تماشاگر را دارد، تنها ورزشگاهی در خاورمیانه است که امکانات پیشرفته خنک کننده دارد و می‌تواند دمای هوا را در محوطه ورزشگاه تا نصف کاهش دهد.

تغییر در برنامه تیم ملی
قرار بود تیم ملی ساعت 25/1 بامداد پنجشنبه (به وقت دوحه) به تهران برگردد. این را فدراسیون فوتبال در نامه‌اش به سفارت ایران در قطر اعلام کرده بود . سفیر هم ضیافت ناهار برای تیم ملی را چهارشنبه تدارک دید؛ اما ترابیان در فرودگاه به سهرابی سفیر ایران گفت برنامه ما تغییر کرده و به این دلیل که می‌خواهیم بازیکنان به لیگ برسند، ساعت 25/1 چهارشنبه برمی‌گردیم. سهرابی هم گفت با این وضع مجبوریم ضیافت را قبل از بازی بگیریم وشما از کروش کسب تکلیف کن. قرار شد ترابیان در تمرین دوشنبه با کروش صحبت کند که تکلیف ضیافت سفارت هم روشن شود. نمی‌دانیم ترابیان توانست کروش را راضی کند یا نه.

صحبت‌های کروش
تیم ملی ناهار دیروز را در رستوران گردان بالای برج هتل ملنیوم صرف کرد که یکی از گرانقیمت‌ترین رستوران‌های دوحه است. البته پیش از صرف ناهار، کروش درباره بازی امشب با بازیکنان صحبت کرد.

الوطن: شما شماره یک تیم هستید
در حالی که کروش گفته بود پیراهن شماره 12 را برای تماشاگران کنار کذاشته روزنامه الوطن در شماره دیروز خود خطاب به مردم قطر نوشت شما شماره یک تیم ملی قطر هستید. به ورزشگاه بروید و تیم ملی را برای بازی با ایران همراهی کنید.

این روزنامه همچنین مطلب عجیبی نوشت: همان طور که خاویار و فرش ایران بی مثال هستند فوتبال ناب ایرانی هم بی نظیر است و اگر ایرانی مثل خودشان بازی کنند هیچ تیمی مقابل آنها نمی‌تواند بایستد.

رئیس فدراسیون قطر در تمرین
شیخ حمد بن خلیفه رئیس فدراسیون فوتبال قطر یکشنبه‌شب به تمرین تیم ملی کشورش رفت و در آخر تمرین برای بازیکنان صحیت کرد. او گفت می‌دانم شما برای برد مقابل ایران به میدان می‌روید. ایران تیم بزرگی است اما در میدان فقط فوتبال معنا دارد نه اسم. ما اعتماد به نفس، جنگندگی و تماشاگر داریم که ۳ اسلحه برنده ما هستند و با اینها ایران را شکست می‌دهیم.

تمرین دیشب تیم ملی
سرمربی تیم ملی ساعت 30/16 دیروز به وقت محلی (18) را زمان بیدارباش اعلام کرد. 30 دقیقه بعد از آن بازیکنان باید دور هم جمع می‌شدند که کروش برای آنها صحبت کند که این برنامه هم طبق زمان بندی اجرا شد. بازیکنان ساعت 30/18 به وقت محلی راهی ورزشگاه السد شدند تا تمرین 60 دقیقه‌ای خود انجام بدهند. این تمرین شامل گرم کردن، شوت به دروازه و کار نرم با توپ بود. تمرین تیم ملی ساعت 19 (30/20 به وقت تهران) به وقت محلی آغاز شد.

قطر با تغییر مقابل ایران قرار می‌گیرد
تیم ملی قطر در بازی خارج از خانه مقابل بحرین با سیستم ۱-۵-۴ بازی کرد؛ اما در برابر ایران با سیستم ۲-۴-۴ بازی می‌کند و سباستین مثل بازی‌های قبل امید اول این تیم برای گلزنی است.

بازدید ۳ داور کره‌ای
3 داور کره‌ای دیروز از ورزشگاه السد بازدید کردند و امکانات این ورزشگاه را دیدند. ناظر بازی ما هم یک سنگاپوری به نام بایبون است.

تیم ملی، یکدست
در جلسه هماهنگی دیروز قرار بر این شد که تیم میزبان از لباس اول خود لباس یکدست زرشکی استفاده کند. به این ترتیب ما هم ‌توانستیم از لباس اولمان یعنی سفید، سفید، سفید استفاده کنیم.

سید مهدی سبز می‌پوشد
لباس سید مهدی رحمتی دروازه بان اول ما در این بازی سبز است. کادر فنی هم قرار شد تی شرت مشکی بر تن کنند.

تمرین در هتل
تیم ملی صبح امروز آخرین تمرین خود قبل از بازی با قطر را انجام داد. بازیکنان امروز زیر نظر کروش در همان هتل محل اقامت خود دقایقی نرم دویدند. بعد از ناهار هم جلسه آنالیز قطر را دارند.

ترکیب احتمالی

ترکیب احتمالی تیم ملی در بازی با قطر به این شرح است:
رحمتی، عقیلی، سید جلال، حاج صفی، تیموریان، خسرو حیدری، نکونام، کریمی، خلعتبری، انصاری فرد، پولادی

بعید نیست فرهاد مجیدی در این مسابقه نیمکت‌نشین باشد.

منبع : خبرآنلاین

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

ایرانی‌ها فرودگاه را روی سرشان گذاشتند


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • lili

      مثل همیشه خواهیم باخت

    • من

      چرا وقتي از ايران تعريف مي كنند آن را مطلب عجيب مي ناميد؟ اين فقط ما ايراني ها هستيم كه اين اخلاق بد را داريم كه خودمان را از همه بهتر مي دانيم. بقيه مردم دنيا عارشان نمي آيد از ديگران تعريف كنند و شايد همين واقع بيني شان باشد كه در بسياري از موارد موجب رشدشان مي شود. اميدوارم روزي رسانه ها و مردم ما هم واقع بين شوند تا اشكالاتمان را برطرف كنيم.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج