adexo3
۸۹۰۹۷
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

ديدار عابدزاده با علی پروين

احمدرضا عابدزاده که براي حل مشکل مالياتي‌اش به باشگاه پرسپوليس آمده بود با علي پروين سرپرست و بهروز منتقمي قائم مقام باشگاه پرسپوليس ديدار و گفت‌وگو کرد.

ورزش سه: به گزارش سايت رسمي باشگاه پرسپوليس، احمدرضا عابدزاده ظهر دیروز براي حل مشکل مالياتي‌اش به باشگاه پرسپوليس مراجعه کرد و مشکلي که به خاطر عدم پرداخت مالياتش از سوي باشگاه به وجود آمده را با بهروز منتقمي قائم مقام باشگاه در ميان گذاشت.

منتقمي براي بررسي مشکل مالياتي عابدزاده خواستار دريافت گزارش مالي پرداختي‌ها به مربي اسبق پرسپوليس شد. عاشوري مدير مالي باشگاه پس از بررسي‌هاي انجام شده تاييد کرد در فصلي که عابدزاده به عنوان مربي دروازه‌بان‌ها با پرسپوليس همکاري داشته ماليات تکليفي وي از پرداختي اش کسر شده و قرار بوده باشگاه وجوه کسر شده را به اداره دارايي پرداخت نمايد اما به علت برخي مشکلات مالي اين اقدام صورت نگرفته. درپي تاييديه مدير مالي باشگاه نامه‌اي در اختيار عابدزاده قرار داده شد و به اداره دارايي اعلام شد که عابدزاده ماليات خود را پرداخت کرده و باشگاه از دريافتي‌هاي وي ميزان ماليات را کسر کرده و مبلغ ۲۰ ميليون تومان مالياتي که براي وي در نظر گرفته شده جزو تعهدات باشگاه به اداره دارايي محسوب مي‌شود.

عابدزاده پس از ملاقات با منتقمي دقايقي با علي پروين سرپرست باشگاه پرسپوليس ديدار و گفت‌وگو کرد. عابدزاده مسئوليت جديد را به علي پروين مربي سابقش تبريک گفت و براي وي آرزوي موفقيت کرد. علي پروين نيز به عابدزاده گفت: هر کاري داشته باشي ما اينجا درخدمت شما هستيم و هر مشکلي که پيش آمد من را در جريان بگذار تا براي برطرف شدن آن اقدامات لازم را انجام دهيم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج