adexo3
۹۰۰۶۸
۱۸ نظر
۵۰۰۳
۱۸ نظر
۵۰۰۳
پ

وزیر ورزش جواب استقلالی ها را داد

وزیر ورزش و جوانان گفت: نمی‌پسندم که برخی می‌گویند به خارج از مرزها شکایت می‌کنند. با کسانی که این مسائل را مطرح می‌کنند به نحو دیگری برخورد می‌کنیم و در موردشان تجدیدنظر خواهیم کرد.

خبرگزاری ایسنا: وزیر ورزش و جوانان گفت: نمی‌پسندم که برخی می‌گویند به خارج از مرزها شکایت می‌کنند. با کسانی که این مسائل را مطرح می‌کنند به نحو دیگری برخورد می‌کنیم و در موردشان تجدیدنظر خواهیم کرد.

محمود گودرزی پس از پایان نشست با کارلوس کی‌روش و کفاشیان اظهار کرد: اولویت ما تیم ملی است. همه مربیان باید به تیم ملی بازیکن بدهند. تیم‌های زیرنظرمان را نیز اجبار می‌کنیم به تیم ملی بازیکن بدهند، اما درباره اضافه شدن لژیونرها باید طبق نظر فیفا عمل کنیم. امیدوارم که تیم ملی به عنوان اصلی‌ترین محور قرار بگیرد و کلیه امکانات در اختیار آنها قرار گیرد.

وی با بیان این که بخش عمده از گلایه‌های کارلوس کی‌روش منطقی بود، خاطرنشان کرد: کی‌روش بیشتر حمایت معنوی می‌خواهد، به ویژه از کسانی که در سطح باشگاهی مانع ایجاد می‌کنند. امیدوارم که کمک شود تا مشکلات حل شود.

وزیر ورزش و جوانان در واکنش به خبرنگاری که گفت اظهارات باشگاه استقلال در قبال تیم ملی زیبنده نبود، تاکید کرد: من توصیه می‌کنم که محیط ورزش باید آرام باشد و همه باید در جهت آرام سازی تلاش کنند. باید تا حد امکان از حاشیه‌ها بپرهیزیم. محیط آرام برای رشد و توسعه بهتر است. در فضای تضاد، تعارض و جنگ رسانه‌ای پاسخی نمی‌گیریم. این مساله باعث تضعیف روحیه مردم و ورزشکاران می‌شوند.

وی در واکنش به اظهارنظر فتح‌الله‌زاده مبنی بر این که علیه کی‌روش به فیفا شکایت می‌کند، خاطرنشان کرد: این را من نمی‌پسندم که به برخی می‌گویند که به خارج از مرزها شکایت می‌کنند. تیم‌های استقلال و پرسپولیس متعلق به دولت هستند. باید با مجوز دولت و نظارت هیات مدیره این بحث‌ها مطرح کنند. همه باید در جهت حمایت از تیم ملی حرکت کنند. هر کسی که این بحث‌ها را عنوان کند مورد توجه است و در موردش تجدیدنظر می‌کنیم و به نحو دیگر با او برخورد خواهیم کرد.

گودرزی در واکنش به خبرنگاری که گفت کی‌روش از ملاقات با شما خوشحال و راضی به نظر نمی‌رسید؟ تاکید کرد: این تشخیص شماست. من در جلسه به او قول کمک دادم و همواره این کار را می‌کنیم و باید در جهت منافع تیم ملی حرکت کنیم. کی‌روش سر جایش است و محکم کار می‌کند. باید همه بازیکنان در اختیار تیم ملی باشند تا موفق شویم.

وزیر ورزش و جوانان در پاسخ به این پرسش که آیا به فدراسیون کمک مالی می‌کنید؟ یادآور شد: به زودی از طریق فدراسیون فوتبال به تیم ملی کمک می‌کنیم و امیدوارم کفاشیان پیگیری کند و کمک منابع مالی کند تا مشکلات حل شود.

وی در پاسخ به این پرسش که جشنواره ورزش‌های رزمی قرار است تا چند روز دیگر به میزبانی ایران برگزار شود با این حال با وجود دعوت از ۱۰۰ کشور در این مراسم فعلا تکلیف مسابقات مشخص نشده است؟ تصریح کرد: هر جا که مجوز رسمی داشته باشند و اجازه گرفته باشند، مشکلی در این زمینه ندارند. ما با سازمان‌های تصمیم‌گیر و رسمی موافق هستیم. اگر چیزی بدون هماهنگی سازمان‌های رسمی ورزشی باشد موافق آن نیستیم. فدراسیون اگر طبق تقویمش جلو برود با آن موافقیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • رسول

      وزیر ورزش هم فقط اومده خودش روو نشون بده هیچی از فوتال حالیش نیست

      پاسخ ها

      • پرسپولیسی

        حتما تو حالیته بی ادب

      • اسی

        خودش روو؟؟؟
        فوتال؟؟؟
        جان...
        توچقدر حالیته؟دیکته چند میگرفتی ؟

    • mohammad

      pas ss chi.faghat ss.shoma aval bia harfaye har 2 tarafo gosh bede bad.masalan vaziria.manafe har do bayad injad she

    • بهروز

      فقط تاسف تاسف واسه این بیان و رفتار آقای وزیر. آقای وزیر مگه تیم استقلال واسه این آب و خاک نیست ؟ مگه مدیر عاملش کم زحمت کشیده ؟ مگه حرف نادرستی زدن ؟ شما خیلی تند میری کجا با این عجله حضرت آقا

    • مهدی

      به این میگن یه جواب قاطع به آقایان، بسیار به جا و به موقع بود ممنون

    • Amir

      من موندم مجلس چرا بعد اين همه كزينه به همچين شخصي كه ميگه( تيم ها رو مجبور ميكنم...)راي اعتماد داد!!!
      آقاي كيروش و آقاي گودرزي اگه كل ليگ رو هم تعطيل كنيد و سر فتح الله زاده و قلعه نوئي و كرانچار رو هم ببريد از گروهمون صعود ميكنيم؟به خدا نه

    • پرسپوشیش

      واقعا با این حرف و رفتارش نشون داد که اصلا آدمی نیست که بخواد وزیر باشه. افتضاحه. مگه تیمهای استقلال و پرسپولیس برای شماهاست که اینجوری میگی؟ این تیمها متعلق به تمام ایرانه. بدون که برای 70 میلیون نفره. این آقای خارجی (کیروش) از الان داره این حرفها رو میزنه تا ناکامی هاشو تو جام جهانی ماست مالی کنه. بدون چه حرفی میزنی.

      پاسخ ها

      • پرسپولیسی

        یعنی از تیم ملی مهمترن این دو تیم؟؟؟ یکم تعصب ملی داشته باش. من خودم پرسپولیسیم اما اول تیم ملی کشورم بعد پرسپولیس. فهمیدی؟؟؟؟

      • Amir

        آقاي پرسپوليسي با تعصب ملي(!!!) اگه تيم شما هم توي 3 جام مدعي بود باز هم تعصب ملي داشتي؟

      • قهرمان جام ولايت

        آقاي پرسپوليسي با تعصب ملي(!!!) اگه تيم شما هم توي 3 جام مدعي بود باز هم تعصب ملي داشتي؟

    • بدون نام

      مودبانه بهشون گفته خفه

    • علي

      از رژيم گذشته ايراد ميگرفتيم كه با تصويب قانون كاپيتولاسيون ودادن حق توحش به بيگانگان داغ تحقير بر پيشاني ملت گذاشت رفتار كي روش دست كمي از كاپيتولاسيو ن نداره.براي وزير ورزش متاسفيم.

    • بدون نام

      آخه برادر من تو چی از فوتبال می دونی ؟ تو چی از استقلال و قلعه نوعی و فتح اله زاده می دونی .......نیازی به این نیست تو بپسندی !! فقط اینو بدون طرفداران قلعه نوعی و استقلال 30 میلیون ایرانی هستن ...

      پاسخ ها

      • بدون نام

        زرشک

      • بدون نام

        فعلا که دارین گدایی هوادار میکنین
        شاید 30 نفر

    • قهرمان جام ولايت

      آقاي پرسپوليسي با تعصب ملي(!!!) اگه تيم شما هم توي 3 جام مدعي بود باز هم تعصب ملي داشتي؟

      پاسخ ها

      • تراختور

        یه نظر چرت و پرت رو چند بار تکرار میکنی؟؟
        در ضمن همه میدونن کیسه کشا آخر بی تعصبند.وقتی به تیم خودتون تعصب ندارین معلومه طلبکار تیم ملی هم میشین.
        اون از اسطورتون!!!! که دو بار وسط فصل تیم رو ول کرد(که البته بار دوم عذر موجه قرص و آمپول داشت)اون هم از نکونام و جباری و منتظری و.... معلومه که تیم ملی و عرق ملی حالیتون نمیشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج