adexo3
۹۰۵۸۷
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

کي‌روش: با این وضع توريست خواهيم بود

سرمربي پرتغالي تيم ملي فوتبال ايران معتقد است که در صورت اينکه برنامه آماده‌سازي تيم ملي براي حضور در جام‌جهاني تنها ۱۴ روزه باشد، سفر به برزيل يک سفر توريستي خواهد بود.

ورزش سه: سرمربي پرتغالي تيم ملي فوتبال ايران معتقد است که در صورت اينکه برنامه آماده‌سازي تيم ملي براي حضور در جام‌جهاني تنها ۱۴ روزه باشد، سفر به برزيل يک سفر توريستي خواهد بود.

رسانه‌هاي پرتغالي امروز به اختلاف ميان کارلوس کي‌روش و کفاشيان بر سر اردوها و بازي‌هاي تدارکاتي مناسب براي تيم ملي به منظور حضور در جام‌جهاني پرداختند و بار ديگر بر احتمال بازگشت وي به آفريقاي جنوبي تأکيد کردند.

در گزارش اين رسانه‌ها آمده است: کارلوس کي‌روش، سرمربي تيم ملي فوتبال ايران و يکي از سه مربي پرتغالي که در رقابت‌هاي جام‌جهاني ۲۰۱۴ برزيل حاضر خواهد شد، با فدراسيون فوتبال آفريقاي جنوبي براي هدايت تيم ملي فوتبال اين کشور پس از جام‌جهاني به توافق رسيده است.

کي‌روش اعلام کرده که اين صحبت‌ها شايعه هستند اما يک منبع آگاه در فدراسيون فوتبال آفريقاي جنوبي تأييد کرده است که توافق با اين سرمربي صورت گرفته و کي‌روش بار ديگر سرمربي آفريقاي جنوبي مي‌شود اما قرارداد هنوز به امضا نرسيده است و از آنجايي که کي‌روش از تمايلش به پايان همکاري با ايران صحبت کرده، اين قرارداد در جولاي عملي خواهد شد.

سرمربي پرتغالي که ايران را به جمع کشورهاي حاضر در رقابت‌هاي جام‌جهاني ۲۰۱۴ برزيل رساند، از سال ۲۰۰۰ تا ۲۰۰۲ هدايت آفريقاي جنوبي را بر عهده داشت.

کي‌روش در حال حاضر با رئيس فدراسيون فوتبال ايران اختلافاتي بر سر تدارکات و آماده‌سازي براي رقابت‌هاي برزيل دارد.

نارضايتي از صحبت‌هاي کي‌روش در گفت‌و‌گو با خبرگزاري DPA مشهود است. وي در اين باره گفت: نمي‌توانيد تصور کنيد که ايران با ۱۴ روز آماده‌سازي به جام‌جهاني برسد. دو دليل براي آنهايي که اينگونه فکر مي‌کنند، وجود دارد: يا ديوانه هستند يا در ديسني‌لند زندگي مي‌کنند. قوانين فيفا که ۱۴ روز آماده‌سازي را براي حضور در جام‌جهاني لازم مي‌داند براي تيم‌هايي مثل اسپانيا، انگليس، برزيل يا آرژانتين است.

سرمربي تيم ملي فوتبال ايران همچنين ادامه داد: اگر امکان اين را داشته باشيم که برنامه خاصي براي آماده‌سازي تيم ملي بريزيم، با واقعيت ايران هماهنگ شويم، مي‌توانيم روياي صعود به دور دوم را داشته باشيم.

کي‌روش خاطرنشان کرد: اين بر عهده رئيس فدراسيون است که اگر ما زير اين قوانين فيفا خوابمان ببرد، سفر به جام‌جهاني تنها يک سفر توريستي خواهد بود.

ايران در گروه F رقابت‌هاي جام‌جهاني با تيم‌هاي آرژانتين، بوسني و نيجريه هم‌گروه است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج