adexo3
۹۰۷۹۰
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

درخواست کمک سازمان انتقال خون از مردم

سرپرست روابط عمومی انتقال خون تهران به دنبال برودت هوا و کاهش آمار اهدای خون از مردم خواست تا انتقال خون را در تهیه خون سالم برای بیماران یاری و پایگاه‌های انتقال خون را در این روزهای سرد با حضور گرم خود پررونق کنند.

خبرگزاری ایسنا: سرپرست روابط عمومی انتقال خون تهران به دنبال برودت هوا و کاهش آمار اهدای خون از مردم خواست تا انتقال خون را در تهیه خون سالم برای بیماران یاری و پایگاه‌های انتقال خون را در این روزهای سرد با حضور گرم خود پررونق کنند.

محمد جباربیگی با بیان اینکه علاوه بر نیاز روتین مراکز درمانی به خون و فرآورده‌های آن، اعمال جراحی در روزهای پایانی سال نیز رو به افزایش می‌گذارد و بیماران در اتاق عمل به خون احتیاج پیدا می‌کنند، افزود: شهروندان ما در ایثارگری زبانزد هستند و اهدای خون را به عنوان یک عمل انسان دوستانه سرلوحه اعمال خویش قرار داده‌اند.

وی افزود: اما سرمای بیش از حد هوا باعث شده است تعداد مراجعه کنندگان به پایگاه‌های انتقال خون کاهش یابد و مراکز درمانی با مشکلاتی روبرو شوند.

سرپرست روابط عمومی انتقال خون تهران با بیان اینکه این اداره کل از تمام مردم نوع دوست که همواره در امور خیر پیشگام بوده‌اند دعوت می‌کند تا به منظور حفظ ذخایر خونی، با همراه داشتن اصل کارت شناسایی (کارت ملی، شناسنامه و یا گواهینامه) به یکی از مراکز اهدای خون استان تهران که نشانی آن در پایگاه اطلاع رسانی www.tbtc.ir ثبت شده است، مراجعه کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج