adexo3
۹۱۴۲۳
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

فريب اعتصاب پرسپوليسي‌ها را نمي‌خوريم

مديرعامل باشگاه فجرسپاسي شيراز تاکيد کرد، زردپوشان شيرازي فريب اعتصاب بازيکنان پرسپوليس در روزهاي اخير را نخواهند خورد و با آمادگي کامل به مصاف اين تيم مي‌روند.

تسنیم: مديرعامل باشگاه فجرسپاسي شيراز تاکيد کرد، زردپوشان شيرازي فريب اعتصاب بازيکنان پرسپوليس در روزهاي اخير را نخواهند خورد و با آمادگي کامل به مصاف اين تيم مي‌روند.

جعفر جعفري در خصوص اعتصاب بازيکنان پرسپوليس و تاثير اين موضوع بر عملکرد سرخپوشان در ديدار با فجرسپاسي شيراز اظهار داشت: اعتصاب و ناآمادگي بازيکنان پرسپوليس فقط حرف است و ما مي‌دانيم که پرسپوليسي‌ها آماده‌اند و تمرينات بسيار خوبي نيز داشته‌اند. بنابراين به هيچ وجه گول اعتصاب و ناآمادگي بازيکنان پرسپوليس را نمي‌خوريم و با تمام توان به مصاف پرسپوليس خواهيم رفت تا ۳ امتياز بازي خانگي را بگيريم.

مديرعامل باشگاه فجرسپاسي شيراز در ادامه افزود: فجرسپاسي شرايط بسيار حساسي در جدول دارد به همين دليل بازيکنان و کادر فني ما تمام هم و غم خود را معطوف به گرفتن ۳ امتياز بازي با پرسپوليس و ۴ ديداري که تا پايان فصل پيش رو داريم کرده‌اند. ما به دنبال آن هستيم که در بازي‌هاي باقي‌مانده از ليگ برتر امتيازات لازم را کسب کنيم و در اين مسابقات بمانيم.

وي در واکنش به شايعه بازي کردن مهاجم برزيلي فجر در ديدار با پرسپوليس خاطر نشان کرد: مهاجم برزيلي چند روزي است که در تمرينات فجر حضور دارد اما تاکنون کيفيت فني جالبي از اين بازيکن ديده نشده و به همين دليل حضورش در بازي مقابل پرسپوليس فقط يک شايعه است. بازيکني که هنوز کادر فني در مورد او نظر خاصي نداده، احتمال حضورش در ترکيب تيم بعيد است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج