adexo3
۹۲۸۱۳
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

فدراسیون با مدیر برنامه‌ام مذاکره نکرد

وینگادا: منتظر پاسخ کفاشیان هستم

گزینه هدایت تیم فوتبال المپیک ایران گفت: برنامه‌هایم را به فدراسیون فوتبال داده‌ام و منتظر پاسخ کفاشیان هستم.

تسنیم: گزینه هدایت تیم فوتبال المپیک ایران گفت: برنامه‌هایم را به فدراسیون فوتبال داده‌ام و منتظر پاسخ کفاشیان هستم.

نلو وینگادا اظهار داشت: تمامی برنامه‌های خود را شنبه شب برای رئیس فدراسیون فوتبال ایران ایمیل کردم و منتظر پاسخ ایشان هستم. در مذاکره با فدراسیون فوتبال ایران آنچه مربوط به من می‌شد را انجام دادم و حالا تصمیم نهایی با فدراسیون فوتبال ایران است.

وی افزود: رزومه دستیار و مربی بدنساز مورد نظرم را همراه با برنامه برای فدراسیون فوتبال ارسال کردم. البته شرایط این ۲ دستیار متفاوت است و فدراسیون تنها با دستیار من قرارداد خواهد داشت. حضور مربی بدنساز هم به صورت روزمزد خواهد بود و او تنها برای روزهایی که بر سر تمرین تیم المپیک ایران حاضر می‌شود دستمزد خواهد گرفت. این مربیان هر ۲ پرتغالی هستند و نسبت به آنها شناخت خوبی دارم.

گزینه سرمربیگری تیم فوتبال المپیک کشورمان در مورد دستیاران ایرانی خود برای هدایت این تیم نیز به تسنیم گفت: فدراسیون در این باره گزینه‌ای به من پیشنهاد نکرده است.

وینگادا درباره زمان آغاز فعالیتش در صورت تایید فدراسیون فوتبال هم خاطرنشان کرد: طبق آنچه که فدراسیون فوتبال به من اعلام کرده است گویا تیم المپیک ایران اردویی در اوایل ماه اسفند خواهد داشت و من برای همراهی این تیم از همین اردوی پیش رو اعلام آمادگی کرده‌ام.

وی از اظهارنظر در مورد رقم قراردادش خودداری و تصریح کرد: زمانی که به فدراسیون فوتبال پیشنهاد دادم تا با مدیر برنامه‌هایم که مرا به پرسپولیس آورد مذاکره کنند، کفاشیان در پاسخ از من خواست که این مذاکره مستقیم با خودم باشد و حتی معتقد بود این نحوه مذاکره بدون واسطه تا ۱۰۰ هزار دلار به هر ۲ طرف سود می‌رساند. به همین دلیل من این خواسته را قبول کردم و خودم برای مذاکره به ایران آمدم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج