اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۹۳۲۹۸
۵ نظر
۵۰۰۴
۵ نظر
۵۰۰۴
پ

جمشیدی:

دایی اسطوره است، اسطوره‌کشی نکنیم

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس از سرمربی این تیم حمایت کرد.

تسنیم: عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس از سرمربی این تیم حمایت کرد.

محمد جمشیدی ددر مورد شایعه تغییرات در کادر مدیریتی باشگاه پرسپولیس گفت: مسلماً هیچ تغییری در دستور کار نیست. ۴ بازی تا پایان لیگ باقی‌مانده و اصلاً وقت تغییر نیست. وزارت ورزش‌وجوانان هم موافق این تغییرات در این برهه از زمان نیست.

وی در واکنش به خبر کمک ۱۰۰ میلیاردی رویانیان به پرسپولیس اظهار داشت: اگر رویانیان بتواند این کار را انجام دهد بسیار خوب است ولی نباید برای انجام آن شرط بگذارد. رویانیان اگر پرسپولیس را دوست دارد نباید بگوید برای انجام کاری باید فلانی باشد یا فلانی نباشد. اگر این کار انجام شود همه آن را به اسم رویانیان می‌زنند و می‌گویند رویانیان دوباره در بحران پرسپولیس را نجات داد.

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سوال که «چرا جانشین رویانیان در هیئت مدیره این باشگاه مشخص نمی‌شود و آیا استعفای او مورد قبول قرار گرفته است؟»، تاکید کرد: در این زمینه ما (هیئت مدیره) اختیاردار نیستیم، ضمن اینکه هنوز وزارت ورزش‌وجوانان هم با استعفای رویانیان موافقت نکرده و او هنوز هم عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس است.

جمشیدی در واکنش به اظهارنظر‌های چند پیشکسوت پرسپولیس علیه علی دایی تاکید کرد: اعتقاد دارم که دایی یکی از اسطوره‌های بزرگ ورزش ایران است که در تمام دنیا شناخته شده است. خودمان نباید اسطوره‌کشی کنیم حتی اگر با یکدیگر اختلاف‌نظر داریم.

وی ادامه داد: متاسفانه اسطوره‌کشی در فوتبال ما باب شده است. مگر ما چند علی دایی داریم که رکوردهایش ثبت جهانی شده باشد. من از دوستان می‌خواهم در صحبت‌های‌شان این مسائل را رعایت کنند.

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در خصوص جلسه علی پروین و ۴۰ پیشکسوت پرسپولیس که در آن درگیری‌هایی هم پیش آمد، تصریح کرد: این جلسه را آقای پروین برگزار کرده و باید خودش پاسخگو باشد اما قطعاً در جلسه‌ای که این تعداد بزرگ فوتبال حضور دارند حواشی هم هست، فقط نباید به این صورت به اسطوره‌ای مانند دایی حمله شود و من این اخلاق را تایید نمی‌کنم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سیروس

      اسطوره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

      پاسخ ها

      • زینب دخترقرمز

        بله اسطورههههههههههههههههههه
        .

    • Malek

      فقط على دايي
      حسودا برن بوق بزنند
      بيشتر كشورهاى اسيايي علي دايي را بخوبى ميشناسند
      راجع به على دايي چيزى نگيد بى مزه هااااا!!!!

    • بدون نام

      حرمت امام زاده رو متولي اون امام زاده نگاه ميداره ، من از طرفدارهاي دايي تو زمان بازيش بودم و واقعا هم بازيكن بزرگي بود ، اما الان كه بايد به عنوان اسطوره و يكي از بزرگان فوتبال باشه ، متاسفانه خالي از رفتارهاي بزرگ منشانه و اسطوره وار هست . براي مثال شما رفتارهاي اقاي دايي رو با مهدوي كيا مقايسه كنيد ، هر دو از بزرگاي فوتبال ما هستند ولي تو رفتار اجتماعي قابل مقايسه نيستند
      اميدوارم اقاي دايي هم يه تجديد نظر تو نحوه برخوردها و رفتاراش داشته باشه تا واقعا اسطوره بشه

    • بدون نام

      فوتبال ایران یعنی علی دایی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج