adexo3
۹۳۳۳۷
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

گلایه‌های سیامند رحمان از بی‌توجهی‌ها

قهرمان وزنه‌برداری معلولان جهان از رسیدگی کم مسئولان ناراضی است.

ایسنا: سیامند رحمان با بیان آمادگی خود برای حضور پرقدرت در مسابقات جهانی امارات و بازی‌های پارا آسیایی ۲۰۱۴ اینچئون، از شرایط سخت تمرینی‌اش گفت: من ساکن اشنویه در نقطه صفر مرزی هستم و روزانه مسیر ۲۰۰ کیلومتری از اشنویه تا ارومیه را برای تمرین می‌روم و باز می‌گردم.

قهرمان ۲۵ ساله وزنه برداری جهان و پارالمپیک لندن که دو ماه قبل در جریان مسابقات قهرمانی کشور در تهران، رکورد جهانی وزنه فوق سنگین ۱۰۷+ کیلوگرم را ۵ کیلوگرم افزایش داد و با بالابردن وزنه ۲۸۱ کیلوگرمی رکورد جدید جهان را به نام خود ثبت کرد ادامه داد: فرودین ماه مسابقات جهانی امارات را در پیش داریم و من با تمرینات روزانه و فشرده ، وزنه بالای ۲۹۰ کیلو گرم را بالای سر می‌برم. من حتی هزینه تمریناتم درباشگاهی در ارومیه را شخصا پرداخت می‌کنم و از سوی مسئولان ورزش استان حمایتی از من انجام نمی‌شود.

وی تصریح کرد: تمرینات وزنه برداری سخت و دشوار است و وقتی وزنه ۳۰۰ کیلوگرمی را بالا می‌برم، می‌بایست فردی در کنار من باشد، در غیر این صورت، تمرین انفرادی برای من خطرناک است و لازم است هر روز این مسافت طولانی را از محل زندگی‌ام تا مکان تمرین در رفت و آمد باشم.

سیامند رحمان در پایان گفت: وضعیت رکوردهایم خوب است و من همه تلاشم را برای افتخار آفرینی برای کشور ، مردم و استانم انجام می‌دهم. در شهر من اشنویه ورزشکاران زیادی وجود ندارند. شاید نگاه مثبت مسئولان ورزش استان به این منطقه، زمینه رشد و گرایش ورزش دوستان به این رشته مدال ‌آور را به وجود آورد و امیدوارم امکان شرایط تمرینی مناسب در شهرمحل زندگی ام فراهم گردد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج