adexo3
۹۳۷۱۵
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

کاپلو، علی پروین شد

ماجرا از این قرار است که بازیکنی به نام آندری سمنوف که اتفاقا او هم مدافع است در تیم ترک گروزنی روسیه بازی می کند. مدافعی ۲۴ ساله که کاپلو قصد داشته او را به تیم ملی دعوت کند! با اصلاح این اشتباه سمنوف اصلی بالاخره به تیم دعوت می شود!

تدبیر: ماجرا از این قرار است که بازیکنی به نام آندری سمنوف که اتفاقا او هم مدافع است در تیم ترک گروزنی روسیه بازی می کند. مدافعی ۲۴ ساله که کاپلو قصد داشته او را به تیم ملی دعوت کند! با اصلاح این اشتباه سمنوف اصلی بالاخره به تیم دعوت می شود!

فابیو کاپلو سرمربی ایتالیایی تیم ملی روسیه برای آمادگی هرچه بهتر این تیم در راه جام جهانی برزیل از همین حالا برنامه های مهمی چیده و برای برگزاری بازی های دوستانه بازیکنان زیادی را به تیم ملی فراخوانده است؛ کاپلو قصد دارد برای روز ۵ ماه مارس دیدار دوستانه ای با تیم ارمنستان برگزار کند که برای این دیدار ۳۶ بازیکن را به تیم ملی فراخوانده است؛ ۳۵ بازیکنی که در لیگ روسیه بازی می کنند و یک بازیکن روس هم که در تیم سویا بازی می کند.

به گزارش « ده اش » بلژیک، کاپلو این کار را کرده تا با قابلیت استعدادهایی که در لیگ روسیه مشغول به بازی هستند بیشتر آشنا شود. در این بین البته یک اتفاق جالب توجه افتاد؛ او در لیستی که مسئولان فدراسیون فوتبال روسیه داده بازیکنی به نام آندری سمنوف را هم دعوت کرده است؛

سمنوف که به عنوان مدافع به تیم فراخوانده شده در تیم ذخیره های لوکوموتیو مسکو بازی می کند و با شنیدن این خبر نه تنها خودش بلکه همه اهالی فوتبال در روسیه شگفت زده می شوند. بازیکن ۲۳ ساله ای که حتی در تیم اصلی لوکوموتیو مسکو بازی به او نمی رسد مورد توجه کاپلو قرار گرفته بود تا در تیم ملی این کشور بازی کند! با این حال بعد از فراخوانده شدن این بازیکنان مشخص شد که مسئولان فدراسیون فوتبال روسیه اشتباه کرده اند. در واقع کاپلو حیرت زده می پرسد:« این بازیکن دیگر کیست ؟ » وقتی برای او توضیح می دهند که این بازیکن همان سمنوف است او متعجب می شود و توضیح می دهد که« این سمنوف آن سمنوف نیست! ».

ماجرا از این قرار است که بازیکنی به نام آندری سمنوف که اتفاقا او هم مدافع است در تیم ترک گروزنی روسیه بازی می کند. مدافعی ۲۴ ساله که کاپلو قصد داشته او را به تیم ملی دعوت کند! با اصلاح این اشتباه سمنوف اصلی بالاخره به تیم دعوت می شود! مشابه این اتفاق پیش تر در لیگ ایران برای علی پروین رخ داد؛ زمانی که او می خواست برای تیم پرسپولیس مدافعی به نام حسینی را به خدمت بگیرد. او می گوید بروید و حسینی را برای خط دفاع جذب کنید. زمانی که حسینی به تیم می آید پروین می گوید:« این حسینی که مو دارد من آن حسینی کچل را می خواهم ! » ماجرا هم از این قرار بود که پروین جلال حسینی را مد نظر داشت ولی مسئولان وقت به اشتباه محمد حسینی بازیکن تیم ذوب آهن را برای پروین جذب کرده بودند!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج