adexo3
۹۳۹۳۱
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

«فناپ» برای ۸ میلیارد تضمین داده است

عضو کمیته بازاریابی فدراسیون فوتبال می‌گوید اسپانسر جدید تیم ملی تا ۸ میلیارد تومان برای درآمدزایی مبلغ تضمینی به فدراسیون پیشنهاد داده است.

ایسنا: عضو کمیته بازاریابی فدراسیون فوتبال می‌گوید اسپانسر جدید تیم ملی تا ۸ میلیارد تومان برای درآمدزایی مبلغ تضمینی به فدراسیون پیشنهاد داده است.

عباس ترابیان گفت: شرکت فناپ (فناوری اطلاعات و ارتباطات پاسارگاد آریان) یک شرکت سرمایه‌گذاری بوده که در زمینه آی‌تی هم فعالیت دارد و وابسته به بانک پاسارگاد است. شرکت سبز هم در امور تبلیغاتی فعالیت دارد. این دو شرکت به همراه فدراسیون فوتبال کنسرسیوم سه جانبه‌ای را تشکیل دادند که قرار است برای فدراسیون و تیم ملی درآمدزایی کنند.

ترابیان افزود: آنها قصد دارند از تمام ظرفیت‌های درآمدزایی برای فوتبال در جهت حمایت از فدراسیون و تیم ملی بهره‌برداری کنند و به ویژه روی بحث استفاده از تبلیغات فضای مجازی تمرکز خواهند داشت.

ترابیان از واریز مبلغ ۵ میلیارد تومان از سوی شرکت فناپ به حساب فدراسیون فوتبال به عنوان مبلغ اولیه همکاری خبر داد و گفت:‌ این شرکت بسیار مطمئن است و آنقدر به کارش اطمینان دارد که ابتدا به ساکن مبلغ ۵ میلیارد تومان را برای حمایت از تیم ملی به حساب فدراسیون واریز کرد. قرار است این دو شرکت درآمدزایی کنند و هر کدام از طرفین سهم‌شان را بردارند. البته سهم فدراسیون فوتبال بیش از این دو شرکت است.

عضو کمیته بازاریابی فدراسیون فوتبال در پاسخ به این که آیا این شرکت‌ها مبلغ تضمینی را برای درآمدزایی‌هایشان تعیین کرده‌اند، گفت: بله. مبلغ تضمینی مشخص شده که حدود ۷ تا ۸ میلیارد تومان است. یعنی هر درآمدزایی که این دو شرکت داشته باشند، اگر مبلغش کمتر از حدود ۸ میلیارد تومان باشد، آنها ملزم هستند به اندازه ۸ میلیارد تومان به فدراسیون بدهند و اگر درآمدزایی بیشتر باشد، فدراسیون سهم بیشتری خواهد برد.

وی در پایان گفت: همکاری ما بر سر درآمدزایی در فوتبال است. یعنی اگر که ما اسم این دو شرکت را هم اعلام نمی‌کردیم و در تابلوهای تبلیغاتی درج هم نمی‌شد، برای‌شان اهمیتی نداشت چون هدف کسب درآمد است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      امیدوارم نظرم را بعضی ها که لازم است بدانند، بخوانند
      چد سال قبل از حساب بنده در بانک ملی بیش از یک میلیون تومان خرید اینترنتی شد و خوشبختانه چند قبض تلفن هم واریز شده بود که با پیگری معلوم شدیکی از تلفنها مربوط به شرکت فناپ است که پشتیبانی آی تی چند بانک را آن زمان عهده دار بودند و این بود نتیجه اعتماد بانک به این شرکت. اما متاسفانه بدلیل روند طولانی سیستم قضایی و بی نتیجه ماندن آن و بدلیل اینکه من در شهر دیگری بودم، موفق نشدم پرونده را به سرانجام برسانم تا اینکه روزی به ذهنم رسید خودم به شماره دوم که قبضش را پرداخته بودند و متعلق به منزلی بود تماس بگیرم و بگویم پولم را که برداشتند حلالتان نیست . اما وقتی تماس گرفتم گفتند مدتهاست از اینجا رفته اند و این هم نتیجه سپردن کار به قانون و نتیجه اعتماد بانک به این شرکت.گفتم که بدانید...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج