adexo3
۹۴۶۰۵
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

فدراسیون اظهارات ادینهو را تکذیب کرد

دبیر فدراسیون فوتبال ایران و سرپرست تیم ملی می‌گوید بازیکن برزیلی تیم مس کرمان برای تغییر تابعیت و حضور در تیم ملی در جام جهانی مدرکی را تحویل فدراسیون فوتبال ایران نداده است.

خبرگزاری مهر: دبیر فدراسیون فوتبال ایران و سرپرست تیم ملی می‌گوید بازیکن برزیلی تیم مس کرمان برای تغییر تابعیت و حضور در تیم ملی در جام جهانی مدرکی را تحویل فدراسیون فوتبال ایران نداده است.

لوسیانو ادینهو در روزهای گذشته در مصاحبه با یک روزنامه برزیلی و همچنین خبرگزاری‌های داخلی تاکید کرده است که پس از صحبت‌های کارلوس کی‌روش، مدارکش را برای تغییر تابعیت و حضور در تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی برزیل تحویل فدراسیون فوتبال داده است. وی همچنین تاکید کرده بود که پیراهن شماره 30 تیم ملی را خواهد پوشید.

مهدی محمدنبی دبیر فدراسیون فوتبال صبح امروز چهارشنبه در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره تغییر تابعیت ادینهو، اظهار کرد: این بازیکن در روزهای گذشته چنین صحبت‌هایی را مطرح کرده بود ولی هیچ چیزی تحویل فدراسیون فوتبال نداده است.

نبی ادامه داد: من روز گذشته هم از خراطی (رئیس دپارتمان‌هاي تیم های ملی) هم سئوال کردم. او گفت که ادینهو نه به فدراسیون فوتبال آمده و نه مدرکی را برای تغییر تابعیت تحویل ما داده است.

دبیر فدراسیون فوتبال در خصوص جلسه ادینهو با کی‌روش و موافقت سرمربی تیم ملی با حضور این بازیکن در تیم ملی هم گفت: من از این مسئله اطلاعی ندارم و در جریانش نیستم.

نبی در پایان درباره وضعیت انتخاب سرمربی جدید تیم فوتبال امید ایران هم تصریح کرد: قرار بود هادی آیت اللهی (نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال) در کمیته فنی جلسه‌ای در این خصوص داشته باشند. باید از آنها در این خصوص سئوال کنید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج