adexo3
۹۴۷۹۶
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

آل‌نعمه: انتخابم باعث شد دعوت شوم

مدافع ملي‌پوش تيم فوتبال نفت گفت: انتخاب خوبم در مورد تيم باعث شد که به تيم ملي دعوت شوم.

خبرگزاری فارس: احمد آل‌نعمه در خصوص دعوت شدنش به تيم ملي اظهار داشت: من آخرين بار زمان قطبي به تيم ملي دعوت شده بودم و خدا را شکر که پس از اين مدت توانستم مزد زحماتم را بگيرم. فکر مي‌کنم در اين زمينه هم انتخاب درستم تأثيرگذار بود در چند سال گذشته که به تيم ملي دعوت نشدم به خاطر انتخابات بدم بود که درست تيمم را انتخاب نکردم خدا را شکر که هم‌اکنون نظر کي‌روش را جلب کردم و اميدوارم بتوانم در تيم ملي باقي بمانم.

وي در مورد اينکه به چه اندازه شانس خود را براي حضور در جام جهاني مي‌داند يادآور شد: فرصت خوبي است که نصيب من شده است. جام جهاني بالاترين مسابقات سطح دنياست و اميدوارم عازم اين مسابقات شوم و تجربه لازم را کسب کنم من تجربه ۶ بازي ملي دارم و اميدوارم با عملم بتوانم نظر کادر فني را جلب کنم. همه چيز از اين پس به خودم بازمي‌گردد.

مدافع ملي‌پوش نفت در مورد اينکه فکر اين را مي‌کرده که در سن ۳۰ سالگي به تيم ملي مجددا دعوت شود، تصريح کرد: سال گذشته هم زماني که با ابراهيم‌زاده کار مي‌کردم مي‌گفت که حقم حضور در تيم ملي بوده است به هر حال شرايطي بود که اين اتفاق رخ نداد اما از ابتداي فصل گل محمدي به من قول داد که اگر همان گونه عملکرد داشته باشم به تيم ملي دعوت بشوم اميدوارم بتوانم جواب اعتماد کادر فني را به خوبي بدهم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج