adexo3
۹۵۴۰۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

افشارزاده:

جاي کي‌روش و کفاشيان عوض شده!

دبيرکل سابق کميته ملي المپيک گفت: متاسفانه جاي کي‌روش و کفاشيان عوض شده و رئيس فدراسيون بايد زمام کار را از دست مربي تيم ملي بگيرد.

خبرگزاری فارس: دبيرکل سابق کميته ملي المپيک گفت: متاسفانه جاي کي‌روش و کفاشيان عوض شده و رئيس فدراسيون بايد زمام کار را از دست مربي تيم ملي بگيرد.

بهرام افشارزاده دبيرکل سابق کميته ملي المپيک در خصوص انتخاب مربي تيم ملي اميد و وقفه‌هايي که در اين خصوص ايجاد مي‌شود، گفت: متاسفانه ما در حال فرصت‌سوزي هستيم و درحالي که مي‌توانيم بهترين فرصت‌ها را براي نوجوانانمان ايجاد کنيم اما زمان را از دست مي‌دهيم.

وي در خصوص اينکه گفته مي‌شود کي‌روش به وينگادا و ديگر مربيان پيشنهاد کرده تا هدايت تيم ملي اميد را بر عهده بگيرد،گفت: آقاي کي‌روش کجا دلش به حال مملکت ما مي‌سوزد. او فقط به پول فکر مي‌کند و بس. به اعتقاد من فدراسيون بايد استقلال خودش را حفظ کند و آقاي کفاشيان که اتفاقا مردم هم به او اعتقاد دارند بايد زمام کار را از دست کي‌روش بگيرد.

افشارزاده تاکيد کرد: من فکر مي‌کنم سکان هدايت فدراسيون دست کي‌روش افتاده و او در کجاي اين فدراسيون دخالت نمي‌کند؟ من از علي کفاشيان عذرخواهي مي‌کنم که اينقدر صريح حرف مي‌زنم چون مدت‌هاست مي‌خواهم اين حرف‌ها را بيان کنم. اما کي‌روش جايش را با کفاشيان در راس فدراسيون عوض کرده و هيچ توجهي به منافع ملي ما ندارد.

وي در ادامه صحبت‌هايش گفت: ما بايد از پتانسيل ايراني‌ها استفاده کنيم و واقعيت را در نظر بگيريم به خصوص در مورد تيم ملي اميد که جوان‌ها نقش اصلي را در آن دارند. بياييم با واقعيت به قضايا بنگريم و تصميم درستي بگيريم.

وي در پايان گفت: حالا که وزارت ورزش و کميته ملي المپيک با هم هماهنگ شده‌اند بيايند براي هميشه به اين قائله که استخوان لاي زخم بوده پايان دهند و شرايط را طوري فراهم کنند که تيم ملي اميد ما از پتانسيل بالايش استفاده کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج