adexo3
۹۵۵۰۲
۴ نظر
۵۰۰۶
۴ نظر
۵۰۰۶
پ

سالم‌ ترین خون‌ در رگ های ایرانیان

رئیس سازمان انتقال خون گفت : خون‌های اهدایی ایرانیان از سالم‌ترین خون‌های جهان است و چهار آزمایش اجباری سازمان بهداشت جهانی بر خونهای اهدایی انجام می‌شوند.‏

پایگاه اطلاع شبکه خبر: رئیس سازمان انتقال خون گفت : خون‌های اهدایی ایرانیان از سالم‌ترین خون‌های جهان است و چهار آزمایش اجباری سازمان بهداشت جهانی بر خونهای اهدایی انجام می‌شوند.‏

پور فتح‌الله درجریان بازدید از خط تولید ‏‏کیسه‌های خون در قم افزود: هموطنان هر سال بیش از ۲ میلیون واحد ‏خون اهدا می کنند .

سازمان انتقال خون مواد خام ، دستگاهها ، تجهیزات و مسائل مرتبط با اهداکنندگان را دقیق نظارت می کند و این نظارت‌ها سبب شده است هرگونه فرآیند خونی استانداردهای ‏لازم را داشته باشد . ‏

رئیس سازمان انتقال خون با بیان اینکه سازمان بهداشت جهانی به دنبال ایجاد فرهنگ ملی انتقال خون در بسیاری از کشورهاست گفت : با این حال ایران بیش از ۴۰ سال است که چنین سازمانی ‏را ‏تشکیل داده است ؛ سازمان انتقال خون ایران به عنوان همکار سازمان بهداشت جهانی در منطقه ‏معرفی شده و ‏می‌تواند به انتقال تجربیات خود به دیگر کشورها پیشگام باشد و این کار در کشورهایی ‏همچون ‏عراق، تونس و افغانستان صورت گرفته است.

پور فتح‌الله افزود : هم اکنون حدود ۱۵۰ هزار لیتر مازاد پلاسما در ایران به کشورهای خارجی ‏صادر می‌شود ‏؛ فاکتورهای ۷ و ۸ انعقادی طی این همکاری‌ها در خارج از کشور تولید می‌شوند و مجددا ‏به ایران باز ‏می‌گردد که طی این مراحل بازرسی‌های فراوانی صورت می‌گیرد تا مشکل کیفی به وجود ‏نیاید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      دوروز دیگه اینم تکذیب میشه و میگن دستگاهاشون خراب بوده کثافتارو نشون نداده بوده!!!

    • بدون نام

      بهتر نیست به جای انتقال خون سالم به دیگر کشورها مانع ورود خون الوده به کشور بشیم

    • ترسو

      اینم از اون ادعاها و لاف و گزافهاییه که خودمونو نژاد برتر !!!!! میدونیم ! این خون سالم و پاک با کدوم تغذیه سالم و هوای پاک و اعصاب اروم و بدون تنش بوجود اومده ؟؟؟؟؟ ولی در اینکه در خون ایرانیان خالی بندی و دروغ و فرار از واقعییت و دو رویی و ...... بالاتر از استانداردهای جهانی وجود داره !! هیچ شک و شبهه ای نیست !

    • دانشجو

      با احترام
      ایران هیچگونه واردات خون وفراورده های خونی ندارد.کاش می دانستید برای تهیه همین خون سالم و رساندن رایگان آن به مردم چه زحمت هایی کشیده می شود.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج