adexo3
۹۵۷۶۵
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

عقیلی: مذاکره‌ای با تهرانی ها نداشته‌ام

مدافع سپاهان خبر مذاکره‌اش با استقلال و پرسپولیس را تکذیب کرد و گفت: این اخبار شایعه است.

خبرگزاری تسنیم: مدافع سپاهان خبر مذاکره‌اش با استقلال و پرسپولیس را تکذیب کرد و گفت: این اخبار شایعه است.

هادی عقیلی در مورد بحث جدایی اش از سپاهان و مذاکره با استقلال و پرسپولیس برای فصل آینده گفت: معمولا در فصل نقل و انتقالات چنین خبرهایی مطرح می شود ولی مذاکره ای با استقلال و پرسپولیس نداشتم و این مسائل در حد شایعه است. فصل گذشته زمانی که در قطر بودم، زود تصمیم گرفتم که به سپاهان بیایم ولی باور کنید الان تصمیمی برای فصل بعد نگرفته‌ام، در ضمن وضعیت اکثر تیم ها برای فصل بعد مشخص نیست.

وی در خصوص شرایط فعلی سپاهان بعد از باخت به السد قطر تاکید کرد: متاسفانه باخت بدی در قطر داشتیم ولی این اولین مسابقه ما بود و ۵ بازی دیگر باقی مانده است. سپاهان در آسیا تیم بزرگی است و می داند چگونه خودش را جمع کند. بازی بعدی برای ما بسیار حائز اهمیت است و برای صعود باید امتیازهای بازی های خانگی را بگیریم. این باخت تاثیری در روحیه ما نمی گذارد و برای جبران شکستی که داشتیم تلاش می کنیم.

عقیلی در پاسخ به این سوال که آیا سپاهان می تواند امسال قهرمان لیگ شود گفت: روی کاغذ شانس داریم ولی باید منتظر نتایج دیگر مدعیان باشیم. اگر نتایج تیم های بالایی به سود ما باشد می توانیم شانس داشته باشیم به شرطی که ۳ بازی آخر خود را ببریم. نمی توان با قاطعیت از قهرمانی سپاهان حرف زد ولی تا آخرین هفته تلاش می کنیم. شانس فولاد از بقیه مدعیان بیشتر است و باید دید شرایط چگونه خواهد شد. فقط امیدوارم فصل بعد هم سهمیه آسیا را به دست آوریم.

او در پایان در مورد تیم ملی و اینکه احتمال می دهد دوباره به جمع شاگردان کارلوس کی‌روش برگردد اظهار داشت: من در مورد تیم ملی صحبت نمی کنم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج