adexo3
۹۶۲۴۱
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

خط و نشان پیگرینی برای یوفا

سرمربی منچسترسیتی اخبار منتشر شده درباره پیوستن مسی به این تیم را رد کرد.

ایسنا: رسانه‌های اسپانیایی در روزهای گذشته اعلام کردند که لیونل مسی تمایل دارد تا به زودی به باشگاه منچسترسیتی ملحق شود.

مانوئل پیگرینی، سرمربی منچسترسیتی در واکنش به اخبار منتشر شده درباره پیوستن لیونل مسی به این تیم گفت: این‌ صحبت‌ها فقط زاییده ذهن خبرنگاران است و شایعه‌ای بیش نیست. فکر نمی‌کنم چنین انتقالی رخ دهد و مسی به منچسترسیتی بپیوندد. او بازیکن بزرگی برای باشگاهش محسوب می‌شود و فکر نمی‌کنم تمایلی به جدایی داشته باشد.

سرمربی شیلیایی منچسترسیتی که تیمش فردا در جام حذفی در خانه برابر ویگان به میدان خواهد رفت، درباره محرومیت دو جلسه‌ایش در لیگ قهرمانان اروپا، گفت: فکر نمی‌کنم کاری کرده باشم که با محرومیت دو، سه جلسه‌ای مواجه شوم. من دو روز پس از بازی تیمم با بارسلونا در نشست خبری گفتم که صحبت‌هایم درست نبوده است، اما هنوز هم می‌گویم که آن پنالتی که داور برای بارسلونا گرفت پنالتی نبود و آن تصمیم باعث شد سرنوشت بازی عوض شود. نمی‌خواهم دیگر به این جور مسائل فکر کنم. اگر آنها فکر می‌کنند با این محرومیت‌ها می‌توانند جلوی من را بگیرند، باید منتظر بمانند تا واکنش‌های بعدی من را شاهد باشند.

سرمربی منچسترسیتی درباره شرایط مهاجمان تیمش گفت: آگرو دوران مصدومیت سنگینی را پشت سر گذاشته، اما فکر می‌کنم او بتواند در بازی فردا (یکشنبه) برای ما به میدان برود. او بازی سختی نیز با تیم ملی کشورش داشته و برای همین کمی خسته است. علاوه بر آگرو، نگردو شرایط خوبی دارد. او دوران مصدومیتش را پشت سر گذاشته و آماده شده است. من همیشه به نگردو اعتقاد داشتم. اگر مهاجمان ما بتوانند مانند قبل حضوری پر قدرت در تیم داشته باشند، تیم ما قطعا به موفقیت می‌رسد.

منچسترسیتی که توانست با برتری برابر ساندرلند به قهرمانی در جام اتحادیه دست یابد، فردا در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی انگلیس در خانه پذیرای ویگان خواهد بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج