۹۸۰۷۴
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

خلعتبري: مسئولان باشگاه را نمي‌‌‌شناسم!

مهاجم تيم فوتبال پرسپوليس مدعي شد به غير از علي پروين ديگر مسئولان اين باشگاه را نمي‌شناسد.

تسنیم: مهاجم تيم فوتبال پرسپوليس مدعي شد به غير از علي پروين ديگر مسئولان اين باشگاه را نمي‌شناسد.

محمدرضا خلعتبري ابتدا در مورد شرايط فعلي پرسپوليس و شانس قهرماني اين تيم اظهار داشت: خوشبختانه اردوي بسيار خوبي را در شمال برگزار کرديم و در حال حاضر از لحاظ روحي و همچنين آمادگي بدني در شرايط خوبي قرار داريم.

وي در ادامه افزود:‌ ۳ بازي حساس داريم ولي فکر مي‌‌کنم بازي با داماش بسيار تعيين‌کننده است. اگر اين تيم را ببريم شانس قهرماني پرسپوليس خيلي زياد خواهد شد. البته ديگر مدعيان هم شانس دارند و به هيچ وجه چيزي قابل پيش بيني نيست.

مهاجم تيم فوتبال پرسپوليس در مورد مشکلات مالي سرخپوشان که با اعتراض بازيکنان اين تيم همراه شده است، گفت: حرف خاصي در اين مورد ندارم، چون هر صحبتي کنيم فايده ندارد. بازيکنان به اندازه کافي سختي کشيده‌اند ولي مشکلات حل نشده است. ما فقط به خاطر هواداران و آبروي خود بازي مي‌‌کنيم ولي اين درست نيست که فکري به حال و روز بازيکنان نمي‌‌‌کنند. بازيکنان بايد از لحاظ فکري آزاد باشند ولي اکثر بچه‌ها بدهکار هستند و مشکلات‌شان هم حل نشده است و به همين خاطر ذهن‌شان درگير است.

خلعتبري به نقش وزارت ورزش در مشکلات اخير باشگاه پرسپوليس اشاره و عنوان کرد:‌ به هر حال وزارت ورزش نقش مهمي در باشگاه پرسپوليس دارد و اميدوارم هر چه زودتر اين مشکلات برطرف شود. راستش را بخواهيد من مسئولان پرسپوليس را نمي‌‌شناسم و فقط پروين را ديده‌ام. شناختي اندک هم از آقاي منتقمي دارم و فقط مي‌‌دانم شمالي است! فقط بايد بگويم که بازيکنان پرسپوليس در سخت‌ترين شرايط به سر مي‌‌‌ببرند و اميدوارم وضعيت درست شود.

وي در مورد اينکه برخي معتقدند فوتباليست‌ها به هيچ عنوان مشکل مالي ندارند، اظهار داشت: به خدا قسم اينطور نيست. نمي‌‌دانم مردم در مورد فوتباليست‌ها چگونه قضاوت مي‌‌‌کنند. شايد يک ماشين خوب ملاک قضاوت مردم باشد ولي اين نوع قضاوت منطقي نيست. باور کنيد ما هم مشکلات خاص خودمان را داريم. بيمار نيستيم که بي‌جهت ناله کنيم و واقعا مشکل مالي داريم.

مهاجم پرسپوليس در پايان در مورد اينکه سال ۹۲ براي‌اش چطور بوده است،‌ گفت: سال بدي نبود و خدا را شکر مي‌‌کنم. اميدوارم در سال ۹۳ عملکرد بهتري داشته باشم و با پرسپوليس قهرمان ليگ شوم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج