اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۶۱۳۲۳
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

رییس FIVB متهم به فساد مالی شد

تعدادی از مدیران فدراسیون والیبال برزیل از جمله آری گراسا محکوم به صرف بخشی از بودجه فدراسیون برای مسائل شخصی شده‌اند.

خبرگزاری ایسنا: رییس فدراسیون جهانی والیبال (FIVB) انتقال غیرقانونی پول به خانواده و دوستانش در دوران ریاستش در فدراسیون والیبال برزیل (CBV) را رد کرد. اخیرا آری گراسا به فساد مالی در سال‌های گذشته محکوم شده است.

گفته شده است او و تعدادی از مدیران CBV حدود یازده میلیون دلار پول فدراسیون را به ورزشکاران منتقل نکرده‌اند. گزارشی ۵۰ صفحه‌ای در این رابطه توسط آژانس فدرال ضد فساد برزیل منتشر شده و گفته می‌شود که پول مورد نظر به شرکت‌هایی منسوب به مدیران و آشنایان آنها منتقل شده است. CBV اعلام کرده است که در این باره تحقیقات لازم انجام خواهد شد و ممکن است به دلیل این اتفاقات مسابقات آزمایشی والیبال برای المپیک ۲۰۱۶ ریو برگزار نشود.

گراسا در واکنش به این ادعاها گفت: من همیشه به نفع والیبال برزیل کار کرده‌ام.

FIVB نیز اعلام کرده است که کاملا از اتهامات اخیر آگاه بود. این مهم است که گراسا و دیگر افراد متهم شده شدیدا اتهامات را رد کرده‌ و توضیح داده‌اند که چگونه در زمان مدیریت خود عمل کرده‌اند. رسیدگی‌هایی در این زمینه توسط سرویس‌های حرفه‌ای انجام شده و گفته می‌شود که هیچ مدرکی مبنی بر فساد مالی وجود نداشته است.

با وجود همه این‌ها این اتهامات و شایعات می‌تواند برای ورزش برزیل بسیار خطرناک باشد زیرا والیبال بعد از فوتبال ورزش دوم این کشور است که امید مدال‌آوری در المپیک ۲۰۱۶ دارد.

فابیانا کلودینو، کاپیتان تیم زنان برزیل نیز در فیس‌بوک خود نوشته است: این مساله باید با جدیت مورد بررسی قرار گیرد زیرا چنین چیزی نیاز به حل و فصل دارد. افرادی که در کنفدراسیون فعالیت می‌کنند به جای این که به صورت غیرقانونی ثروت خود را افزایش دهند، باید با ما همراه باشند تا برای بهتر شدن والیبال تلاش کنیم. این مساله به نظر من بی احترامی محسوب می‌شود.

در هفته‌های گذشته نیز مدیران فدراسیون والیبال لهستان به دلیل گرفتن رشوه از یک شرکت خاص محکوم و دستگیر شدند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج