adexo3
۵۸۲۲۶۱
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

نیکتاش: بازی به بازی بهتر و بهتر می‌شویم

ملی‌پوش بسکتبال ایران پس از صعود مستقیم تیم ملی به یک چهارم پایانی کاپ آسیا گفت: حدادی و ساهاکیان دو بازیکن با تجربه‌ای هستند که خیلی خوب به تیم کمک می کنند.

خبرگزاری ایسنا: نوید نیکتاش، ملی‌پوش بسکتبال ایران که برای نخستین‌بار حضور در یک تورنمنت رسمی را با پیراهن ملی ایران تجربه می کند درباره کاپ‌آسیا اظهار کرد: قبل از اعزام به لبنان برنامه‌های تدارکاتی خیلی خوبی داشتیم و بازیکنان به آمادگی لازم رسیدند و شرایط بسیار خوبی کسب کردند. پس از آن اوشین ساهاکیان و حامد حدادی هم به ما اضافه شدند و تیم قدرت بیش‌تری کسب کرد و راهی لبنان شد. در کاپ‌آسیا نیز رقابت‌ها را خیلی خوب شروع کردیم و با سه برد به عنوان صدرنشین گروه راهی یک چهارم پایانی شدیم.

ملی‌پوش بسکتبال ایران با اشاره به حضور حدادی و ساهاکیان در ترکیب تیم ملی گفت: حدادی واقعا یک ستاره است. یک بازیکن کامل در پست پنج که هرکاری که بخواهد انجام می‌دهد. او ریباند می‌کند، امتیاز می‌آورد، پاس می‌دهد و شوت می‌زند که نشان می‌دهد چقدر توانایی دارد. در کنار این‌ها او رهبری خوب نیز هست و به خوبی بازیکنان را در جریان مسابقه هدایت می‌کند. من واقعا تا امروز با بازیکنی مثل او بازی نکرده‌بودم. اوشین نیز همین شرایط را دارد. یک بازیکن با تجربه و باهوش که بسکتبال را کاملا می‌فهمد و می‌داند در چه لحظه‌ای باید چه کار کند.

نیکتاش ادامه داد: تجربه این دو بازیکن خیلی زیاد است و در این سه مسابقه نیز فرصت خوبی بود تا تیم با آن‌ها هماهنگ شود. به نظرم شرایط خیلی خوبی داشتیم و بعد از دیدارها نیز بهتر شده‌ایم و قطعا با تمرین‌هایی که در دو روز پیش‌رو داشته‌ایم برای مسابقه بعدی که بسیار حساس خواهد بود آماده می‌شویم.

این ملی‌پوش بسکتبال ایران در پاسخ به این سوال که بازیکنان جوان ایران را چطور دیده؟ بیان کرد: من به عنوان بازیکن نمی‌توانم نظر فنی بدهم بلکه این کار مربیان است اما وقتی وارد اردوی تیم ملی ایران شدم بازیکنان مستعد زیادی دیدم که سطح فنی بسیار بالایی دارند. اکنون بازیکنان درون تیم که خیلی خوب هستند اما در ایران هم نفراتی داریم که شرایطشان بسیار مطلوب است. امیر صدیقی، محمد ترابی و کیوان ریاعی واقعا بازیکنان خوبی هستند که من در کنارشان کار کردم.

او در پاسخ به این سوال که علاقه خودش بازی در پست سه است یا چهار؟ گفت: این تصمیم سرمربی تیم است. من به عنوان بازیکن باید هرجا که لازم باشد و مربی به من می‌گوید کارم را به بهترین شکل انجام دهم. در این دو پست تیم ملی بازیکنان بسیار خوبی دارد و من هم در کنارشان هرزمان که لازم باشد در خدمت هستم. واقعا خوشحالم که می‌توانم در کنار این بازیکنان باشم و بازی کنم. باید بگویم حس بسیار خوبی دارم و واقعا افتخار می‌کنم که در تیم ملی ایران هستم و برای کشورم بازی می کنم. ایران قدرت آسیا است و می‌دانم وظیفه سنگینی داریم و باید تلاش کنیم.

او در پاسخ به این سوال که شرایط دیگر تیم‌ها را چطور ارزیابی می‌کند؟ گفت: همه تیم‌ها شرایط خوبی دارند. استرالیا بازیکن قوی است و با این که یک بازیکنش مصدوم شده اما فرقی ندارد چرا که خیلی خوب بسکتبال بازی می‌کنند و قوی هستند. لبنان تیم خوبی دارد و میزبان است. بازی کردن با لبنان در برابر تماشاگرانش قطعا دشوار خواهد بود. دیگر تیم‌ها نیز با شرایط بسیار خوبی در این رقابت‌ها شرکت کرده‌اند و رقابت نزدیک تیم‌ها در مرحله گروهی نشان می داد که سطح مسابقات بالاست.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج