اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۲۲۱۴۹
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

NIKON D۸۰۰، بهترین دوربین DSLR

زمانی که Nikon مدل D۸۰۰ خود را تبلیغ می کرد این کار یک دیوانگی محض به نظر رسید. اما بعد از استفاده از آن معلوم شد که سنسور فول فریم ۳۶ مگا پیکسلی آن یک شگفتی ساز بی نظیر است.

لنزک: زمانی که Nikon مدل D۸۰۰ خود را تبلیغ می کرد این کار یک دیوانگی محض به نظر رسید. اما بعد از استفاده از آن معلوم شد که سنسور فول فریم ۳۶ مگا پیکسلی آن یک شگفتی ساز بی نظیر است. اگر چه این دوربین در عکاسی در نور کم ارجحیت چندانی ندارد و بعضی تصاویر به دلیل تنظیمات ISO در سطح بالاتر کیفیت لازم را ندارند ولی هنوز هم در این مورد از قدرت و کارآیی کافی برخوردار است.

کلیه قیمت های ذکر شده در این مطلب لنزک از سایت Pocket Lint و در تاریخ (۲۵th June ۲۰۱۴) گرفته شده اند و صرفا جهت نشان دادن محدوده قیمت به شما عزیزان می باشند. حتما برای مشاهده قیمت های اصلی از فروشگاه های اینترنتی معتبر یا نمایندگی های مجاز شهر خود بهره گرفته و به این مبالغ اکتفا نکنید.

NIKON D800، بهترین دوربین DSLR

اگر در کنار این دوربین از لنزهای فوق العاده شارپ (super-sharp) نوع G استفاده کرده و در سطح ISO پایین عکس بگیرید، عکس های این دوربین به عکس های فرمت میانه (Medium Format در مورد دوربین هایی است که تصویر را در فیلم های بزرگتر از ۲۴ در ۳۶ میلی متر ذخیره می کنند) نزدیک خواهند بود. اگر کار سطح بالا به عنوان بالاترین انتخاب شما در لیست برترین ها باشد این دوربین یک انتخاب فوق العاده برای شما است.

این دوربین در مد برش تصویر (crop mode) بسیار خوب عمل می کند. عملگر برش تصویر ۱٫۵X در این دوربین هنوز ۱۵٫۳ مگاپیکسل از دقت تصویر را دارا می باشد و این در حالیست که با استفاده از بخش مرکزی (که دارای تیزترین قسمت است) دایره لنزها برای حصول بهترین نتایج، فاصله کانونی بیشتری را از لنزهای تان برای شما فراهم می کند.

بعد از یک هفته استفاده از این دوربین شما عاشق کار کردن با آن خواهید شد. در صورتی که از نظر مالی مسئله ای نداشته باشید این دوربین اولین انتخاب شما خواهد بود. در حالی که Nikon D۴۵ مزایای زیادی از لحاظ سرعت در اختیار شما قرار می دهد، دقت تصویر D۸۰۰ مهمترین عامل فروش این دوربین می باشد و مطمئناً نظر شما را بسوی خود جلب خواهد کرد. خلاصه اینکه D۸۰۰ شاید مهمترین دوربین DSLR است که در سال های اخیر وارد بازار شده است.

قیمت: £۱۹۹۰ (فقط قیمت بدنه)
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج