adexo3
۱۳۰۵۱۴
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

رکوردزنی سریع ترین GM جهان +ویدئو

وقتی از گیربکس دستی استفاده می کنید، یعنی حاضرید راحتی رانندگی را فدا کنید اما در عوض لذت تعویض های دستی را بچشید.

پدال: وقتی از گیربکس دستی استفاده می کنید، یعنی حاضرید راحتی رانندگی را فدا کنید اما در عوض لذت تعویض های دستی را بچشید. ولی وقتی مهارت تعویض تان به حد اعلا رسید حالا وقت اینست که با آن کاری کنید! درست مانند مالک این کاماروی نسل چهارم که در روز ۲۷ جولای ۲۰۱۴ توانست رکورد سریع ترین GM جهان را با گیربکس ۶ سرعته دستی بهبود دهد . . .


این ویدئو در پیست Muncie Dragway در ایندیانا گرفته شده؛ این کامارو با انجین توربوشارژ ۶.۰ لیتری اش حدود ۱۱۰۰ اسب بخار قدرت دارد که وقتی با کمک گیربکس RPM T۵۶ به چرخ های عقب منتقل می شود، خیلی راحت می تواند بر وزن ۱۴۳۰ کیلوگرمی این کامارو غلبه کند.

درحالیکه رکورد پیشین جهان ۸.۶۹ ثانیه بوده اما این کامارو توانست یک چهارم مایل را در ۸.۶۳ ثانیه و با سرعت ۲۵۴ کیلومتر برساعت طی کند تا بدین ترتیب سریع ترین ۶ سرعته جنرال موتورز در جهان باشد.

ناگفته نماند که در این ویدئو کامارو با معروف ترین ZR۱ جهان مسابقه داد؛ کوروتی متعلق به آقای Eric Lancaster که سال ۲۰۱۳ توانسته بود با تزریق نیتروژن درون انجین سوپرشارژ ۶.۲ لیتری V۸ آن، یک چهارم مایل را در ۸.۹۲ ثانیه و با سرعت ۲۵۱ کیلومتر برساعت طی کند تا بدین ترتیب هم سریع ترین ZR۱ و هم اولین ZR۱ جهان باشد که به کلوب ۸ ثانیه ای ها آمده. در ادامه ویدئوی رکوردزنی سال گذشته ZR۱ را می بینیم:

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج