adexo3
۱۷۲۵۷۸
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

گربه رام جگوار

جگوار مدل کاملا جدید XE را در لندن رونمایی کرد. کمپانی امیدوار است این سدان اسپرت بتواند با بهره‌گیری از بدنه سبک وزن خود و گزینه‌های متنوع موتور کم‌مصرف جایگاه مناسبی در کلاس خودروهای جمع و جور لوکس پیدا کند.

گربه رام جگوار
مجله تخت گاز - سولماز گرئی: جگوار مدل کاملا جدید XE را در لندن رونمایی کرد. کمپانی امیدوار است این سدان اسپرت بتواند با بهره‌گیری از بدنه سبک وزن خود و گزینه‌های متنوع موتور کم‌مصرف جایگاه مناسبی در کلاس خودروهای جمع و جور لوکس پیدا کند.

این خودرو از یک سری موتور بنزینی و دیزلی تایید شده توسط یورو ۶ بهره می‌برد. طرفداران موتورهای دیزلی می‌توانند موتور چهار سیلندر ۲ لیتری که ۱۶۱ اسب بخار قدرت و ۳۸۰ نیوتن‌متر گشتاور دارد را انتخاب کنند که در هر کیلومتر تنها ۹۹ گرم دی‌اکسیدکربن تولید می‌کند. نمونه‌های قدرتمندتر موتور دیزلی ۲ لیتری نیز موجود خواهد بود.

گربه رام جگوار

از طرف دیگر علاقه‌مندان به موتورهای بنزینی از شانس انتخاب یک موتور ۲ لیتری مجهز به توربوشارژر برخوردارند. این موتور به جعبه دنده ۸ سرعته ZF جفت می‌شود. اما به آنهایی که خواهان قدرت بیشتری هستند مدل XE Sبا موتور ۳ لیتری، ۶ سیلندر و V شکل، مجهز به سوپرشارژر پیشنهاد می‌شود که از ۳۳۵ اسب بخار قدرت و ۴۵۰ نیوتن‌متر گشتاور بهره می‌برد. این موتور در جاگوار اف تایپ به کار گرفته شده است. با استفاده ازموتور V۶ شتاب گیری صفرتاصد کیلومتر بر ساعت XE ۹/۴ ثانیه طول می‌کشد در حالی که حداکثر سرعت آن ۲۵۰ کیلومتربرساعت است.

مصرف سوخت در مدل جدید بهبود یافته است. یکی از دلایل آن هم ضریب درگ یا کشش ۲۶/۰ است. از طرف دیگر انحنای آیرودینامیکی سقف ظاهری برجسته و کوپه مانند به XE بخشیده و آن را به یکی از رقبای ب‌ام‌و سری ۳، آئودی A۴ و مرسدس کلاس C تبدیل کرده است.

گربه رام جگوار

جاگوار انبوهی از امکانت ایمنی را توشه راه XEکرده است. برای نمونه یک دوربین استریو برای کنترل خودکار ترمز در شهر، هشدار خروج از لاین و تشخیص تابلوهای جاده روی آن قرار گرفته است. کروزکنترل تطبیقی ​​و نظارت برنقطه کور از ویژگی‌های سفارشی هستند. درون کابین سیستم۸ اینچیInControl جدید برای نخستین بار مورد استفاده قرار می‌گیرد. در کنار آن گزینه سفارشی LED سیستم نمایش اطلاعات روی شیشه جلو وجود دارد.

این مدل در اوایل سال ۲۰۱۵ به بازار می‌آید. رونمایی کامل از آن در ماه اکتبر در موتورشو پاریس انجام می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج