adexo3
۲۱۴۰۷۳
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

نوازش جادوییِ بنز جی ۶X۶ به‌دست منصوری

آیا تا به حال کسی گفته است که: "مرسدس بنز جی ۶X۶ خودروی خاصی نیست؟” هنوز نه، ولی شاید در آینده کسی پیدا شود! برای همین منصوری آستین خود را بالا زده تا دیگر حتی فکر این موضوع هم به سر کسی خطور نکند. می‌پرسید چطور؟

وب‌سایت پدال: آیا تا به حال کسی گفته است که: "مرسدس بنز جی ۶X۶ خودروی خاصی نیست؟" هنوز نه، ولی شاید در آینده کسی پیدا شود! برای همین منصوری آستین خود را بالا زده تا دیگر حتی فکر این موضوع هم به سر کسی خطور نکند. می‌پرسید چطور؟

نوازش جادوییِ بنز جی 6X6 به‌دست منصوری

برای شروع، طبق گفته منصوری می‌توانید از فیبر کربن به‌جای فلز بدنه استفاده کنید. در ادامه داخل کابین را از آنچه که هست مجلل‌تر در نظر بگیرید و کمی هم در عملکرد خودرو انتظار پیشرفت داشته باشید. تا یادمان نرفته بگوییم که حتی اسم خودرو هم جذاب‌تر شده است. این خودرو را جی ۶X۶ گرونوس صدا کنید. حتی رنگ زرد بدنه خودرو هم شما را میخکوب خواهد کرد.

نوازش جادوییِ بنز جی 6X6 به‌دست منصوری

عملکرد بهبودیافته خودرو هم قابل لمس است. چراکه ۲۹۲ اسب بخار دیگر را نیز در زیر کاپوت خودرو جای داده‌اند. موتور ۵.۵ لیتری ۸ سیلندر این خودرو حتی خصوصیات مسابقه‌ای نیز دارد.

نوازش جادوییِ بنز جی 6X6 به‌دست منصوری

بنابراین به لطف مهندسی هوشمندانه و پیستون‌های جدید، یاتاقان، میل‌لنگ و سیلندرها و دیگر قطعات، اکنون جی ۶×۶ قدرت کم‌نظیر ۸۲۸ اسب بخار را تولید می‌کند. جالب است بدانید که گشتاور این غول ۶ چرخه به ۱۰۰۰ نیوتن متر محدود شده است.

نوازش جادوییِ بنز جی 6X6 به‌دست منصوری

سیستم اگزوز این خودرو نیز دستخوش تغییرات شده است. به‌نوعی تمام قطعات آن و حتی لوله اگزوزها نیز تغییر کرده‌اند.

نوازش جادوییِ بنز جی 6X6 به‌دست منصوری

منصوری از نظر ظاهری هم این خودرو را تغییر داده است. عمده این تغییرات به‌کارگیری فیبرکربن در بدنه و قاب آینه‌ها می‌باشد. جلوی خودرو با مدل‌های دیگر نظیر جی ۶۳ صحرا زیاد تفاوتی ندارد.

نوازش جادوییِ بنز جی 6X6 به‌دست منصوری

جلوپنجره و درب موتور خودرو جای خودش را به فیبر کربن داده است تا موتور بتواند راحت‌تر نفس بکشد. در حقیقت هر عضوی از بدنه خودرو که نسبت به مدل پایه تغییر داده شده، از جنس فیبرکربن است.

نوازش جادوییِ بنز جی 6X6 به‌دست منصوری

اگر تا به حال معتقد بودید که چراغ‌های جی ۶۳ برای دید در شب کافی نبوده، حالا منصوری چند چراغ بر روی سقف تعبیه کرده است که البته فریم آنها هم طبق انتظار از جنس فیبرکربن می‌باشد.

نوازش جادوییِ بنز جی 6X6 به‌دست منصوری
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج