اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۲۴۲۷۳۷
۱ نظر
۵۰۰۵
۱ نظر
۵۰۰۵
پ

محصولات جدید اپل از راه رسیدند

در این مطلب نگاهی خواهیم داشت به جدیدترین محصولاتی که اپل در کنفرانس خود از آنها رونمایی کرد.

وب‌سایت دیجی کالا: در این مطلب نگاهی خواهیم داشت به جدیدترین محصولاتی که اپل در کنفرانس خود از آنها رونمایی کرد و بار دیگر ظرافت و تکنولوژی خود را به رخ دیگران کشید. با ما همراه باشید.

آیفون‌های ۶s و ۶s پلاس معرفی شدند

بالاخره انتظارها به پایان رسیده و تیم کوک برای معرفی آیفون های ۶s و ۶s پلاس به روی صحنه آمد. او از محبوبیت و رضایت این گوشی‌های انقلابی در سطح جهان صحبت می‌کند. "آیفون جهان را تغییر داد. و گرچه آنها شبیه به هم به نظر می‌رسند، اما ما همه چیز را در مورد این آیفون‌های جدید تغییر دادیم."

فیل شیلر دوباره پس از تیم کوک به روی صحنه آمد. او آیفون‌‌ها را به عنوان پیشرفته‌ترین گوشی‌های هوشمند معرفی کرد.


شایعه‌ی مربوط به رنگ رزگلد در آیفون جدید صحت داشت. آیفون‌های جدید در چهار رنگ طلایی، خاکستری، نقره‌ای و رزگلد و اندازه‌های ۴/۷ و ۵/۵ اینچی عرضه خواهد شد.

جنس شیشه‌ی نمایشگر از مستحکم‌ترین جنس در این صنعت است: Ion-X

شیلر از ویژگی لمس سه بعدی برای آیفون خبر داد. این نسل بعدی صفحه‌های چندلمسی یا به عبارتی همان Force Touch است. آیفون با این ویژگی میزان فشار وارد شده بر صفحه‌ی لمسی را تشخیص می‌دهد. به نوعی این ویژگی چیزی شبیه به کلیک راست برای گوشی شما است.
لمس سه بعدی تصویر ثبت می‌کند، ایمیل و پیام می‌فرستد و کارهای دیگری انجام می‌دهد. با فشار کم یک کاربرد و با فشار زیاد یک کاربرد دیگر را فعال می‌کنید.
‌در آیفون‌های جدید از پردازنده‌ی A۹ استفاده شده که به میزان ۷۰ درصد سریع‌تر از A۸ است. همچنین این قدرت پردازش گرافیکی این پردازنده ۹۰ درصد بیشتر بوده که آن را به دستگاه مناسب‌تری برای بازی‌ها تبدیل می‌کند.حالا نوبت به دوربین آیفون جدید می‌رسد. دوربین iSight جدید آیفون همان‌طور که انتظار می‌رفت تصاویر را با کیفیت ۱۲ مگاپیکسل ثبت می‌کند. تعداد پیکسل‌ها به نسبت دوربین قبلی ۵۰ درصد بیشتر شده است. همچنین دوربین آیفون همچنان کمی از دستگاه بیرون می‌زند. فیل شیلر می‌گوید فوکوس خودکار آیفون دقیق‌تر از همیشه شده است.

یک ویژگی جدید به نام deep Trench isolation برای دوربین معرفی شد. ظاهرا این ویژگی کاربردی در جهت ثبت تصاویر واضح‌تر دارد.

شایعات مربوط به آیفون یکی یکی درست از آب درمی‌آیند. دوربین آیفون قابلیت فیلم‌برداری با وضوح تصویر ۴K دارد.


فیل شیلر فلش دوربین را با نام رتینا فلش معرفی می‌کند. این فلش در واقع همان نمایشگر آیفون است که هنگام ثبت تصویر سلفی ۳ برابر درخشانی بیشتری از حالت پیشفرض دارد.

فیل شیلر تصویری را با لمس سه بعدی لمس کرد و آن تصویر از به یک ویدیو تبدیل شد.

وای فای و شبکه‌ی ارتباطی LTE در آیفون جدید سرعت دوبرابر دارد.

مشخصات آیفون جدید در اسکرین سال جمع‌بندی شد. جنس آیفون جدید از سری ۷۰۰۰ آلومینیوم است که در اپل واچ به کار رفته. روکش شیشه‌ای آیفون ۶s مستحکم‌ترین جنس را دارد. در این دستگاه از پردازنده‌ی ۶۴ بیتی A۹ استفاده شده است. نسل دوم شناسه لمسی در آیفون ۶s معرفی شد.

دوربین ۱۲ مگاپیکسلی و فیلم‌برداری ۴K هم از ویژگی‌های این دستگاه هستند.

آیفون‌های ۶s و ۶s پلاس با ظرفیت‌های ۱۶، ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی عرضه خواهند شد. قیمت آیفون ۶s برای مدل ۱۶، ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی به ترتیب ۱۹۹، ۲۹۹ و ۳۹۹ دلار خواهد بود. برای آیفون ۶s پلاس از ۲۹۹ شروع شده و به ۴۹۹ دلار می‌رسد.

محصولات جدید اپل از راه رسیدند

محصولات جدید اپل از راه رسیدند

محصولات جدید اپل از راه رسیدند

محصولات جدید اپل از راه رسیدند

محصولات جدید اپل از راه رسیدند

محصولات جدید اپل از راه رسیدند


ویدیو رسمی معرفی تکنولوژی تاچ سه بعدی در آیفون های جدید



ویدیو رسمی معرفی آیفون ۶ اس



ویدیو رسمی آیفون ۶ اس و ۶ اس پلاس


معرفی Apple TV

اپل از چهارمین نسل Apple TV رونمایی کرد. طی این سال‌ها، این محصول دچار تغییرات زیادی شده است. در عین این که سخت افزار اپل تی‌وی جدید بسیار متفاوت است، این دستگاه اپ استور مخصوص به خود را هم دارد. راه‌اندازی این اپ استور به لطف رابط کاربری جدید و سیستم عامل tvOS است. ظاهرا این سیستم عامل بسیار سریع‌تر از نمونه‌های قبلی است. تیم کوک، مدیر عامل اپل در جریان صحبت‌اش روی صحنه اشاره کرد که آینده‌ی تلویزیون‌ها برنامه است. "دید ما از آینده‌ی تلویوزیون ساده و شاید کمی بحث‌انگیر است. ما معتقدیم آینده‌ی تلویزیون برنامه است"
برنامه‌های موجود فعلی در اپل تی‌وی، آیتیونز تی‌وی، iTunes Movies قابل دسترسی هستند و برنامه‌های اپل میوزیک همه برای مدل جدید از نو طراحی شده‌اند.


آیپد پرو معرفی شد

تیم کوک بار دیگر به صحنه می‌آید و تبلت جدید اپل یعنی آیپد پرو را معرفی می‌کند. به گفته‌ی او آیپد پروی جدید با نوآوری‌های بسیاری همراه است.

پس از کوک، «فیل شیلر» (Phill Schiller) به روی صحنه می‌آید تا از ویژگی‌های آیپد جدید صحبت کند. آیپد جدید به بزرگ‌ترین صفحه‌نمایش در مقایسه با دیگر تبلت‌های این شرکت مجهز است. این تبلت با نمایشگر ۱۲.۹ اینچی جزو بزرگ‌ترین تبلت‌ها به حساب می‌آید. قدرت عملکرد این دستگاه دو برابر شده است. در طراحی این دستگاه، چیپست پردازنده‌ی A۹X به کار رفته است. ویژگی جالب آیپد پرو تعداد بلندگوهای آن است؛ این تبلت ۴ بلندگو دارد. آیپد پرو ضخامت ۶.۹ اینچی دارد.


کاربران تبلت آیپد پرو این گزینه را دارند که یک صفحه‌کلید فیزیکی به دستگاه‌شان متصل کنند. همچنین شیلر از یک قلم استایلس با نام تجاری iPencil خبر داد که کاربران در صورت علاقه می‌توانند تهیه کنند. این قلم به فشار و تکان دادن عکس‌العمل نشان می‌دهد.

محصولات جدید اپل از راه رسیدند

قیمت‌های در نظر گرفته شده برای قلم ۹۹ دلار و برای صفحه‌کلید ۱۶۹ دلار است. آیپد پرو در ماه نوامبر میلادی با قیمت ۹۹ تا ۱۰۷۹ دلار عرضه خواهد شد.

ویدیو رسمی معرفی آیپد پرو



ویدیو رسمی معرفی اپل پنسیل



معرفی اپل واچ جدید

تیم کوک به روی صحنه‌ی سالن آمد و از موفقیت‌ سال‌های اخیر اپل سخن گفت. او عنوان کرد که 97 درصد کاربران از محصولات اپل رضایت دارند. تیم کوک از رونمایی‌های اپل با عنوان "Monster Announcement" یاد کرد.

محصولات جدید اپل از راه رسیدند

محصولات جدید اپل از راه رسیدند

محصولات جدید اپل از راه رسیدند

محصولات جدید اپل از راه رسیدند

محصولات جدید اپل از راه رسیدند

محصولات جدید اپل از راه رسیدند

محصولات جدید اپل از راه رسیدند


او نطق اصلی‌اش را با صحبت در مورد اپل واچ آغاز کرد. پس از تیم کوک جف ویلیامز به روی صحنه می‌آید تا درباره‌ی اپل واچ مفصل صحبت کند. او از ویژگی تایم-لپس (Time-Lapse) برای اپل واچ گفت. همچنین او خبر داد که تعداد برنامه‌های قبل دسترسی برای اپل واچ به بیش از 10000 عدد رسید. علاوه بر این، از این پس اپل واچ از برنامه‌ی پیام‌رسان فیس‌بوک پشتیبانی می کند. برنامه‌ی پیش‌فرض iTranslate هم به ساعت هوشمند اپل اضافه می‌شود.

ویژگی بارز اپل واچ تحولی است که در مراقبت‌های پزشکی ایجاد کرده. دکتر کامرون پس از ویلیامز به روی صحنه حاضر شد و از اهمیت اپل واچ برای مراقبت‌های پزشکی صحبت کرد. پزشکان به کمک اپل واچ می توانند به طور موثرتری بیماران خود را تحت نظر قرار دهند. ویژگی بسیار نوین و جالب اپل واچ این است که می‌توان با آن ضربان قلب جنین را زیر نظر گرفت.

اپل واچ با بندهای متنوع‌تری عرضه خواهد شد. شرکت اپل برای طراحی بندهای اپل با شرکت هرمس وارد همکاری شده است. هرمس یکی از لوکس‌ترین و معتبرترین برندها در زمینه‌ی مد و فشن است. اپل واچ در رنگ‌های طلایی و رزگد و مشکی عرضه خواهد شد. همچنین یک سری اسپرت جدید برای این محصول معرفی شد.


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      هزچی دیگه سامسونگ باید جمع کنه بره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج