اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۳۳۴۶
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

اشتباه جنجال برانگیز بیل گیتس

آیا زوکربرگ نامزد کرده است؟

برای دختران امریکایی، مارک زوکربرگ، میلیاردر و موسس فیس بوک، همسر مناسبی به نظر می رسد. اما بیل گیتس، بنیانگذار مایکروسافت با گفتن اینکه گمان می کند مارک با دوست سالیان سالش، خانم پارسیلا چان، نامزد کرده رویای بسیاری از زنان جوان را درهم کوبید.

آیا بیل گیتس سر به مهرترین راز دنیای سایبری را فاش کرده یا تنها در معرفی خانم چان از کلمه اشتباه «نامزد» استفاده کرده است؟


آیا زوکربرگ نامزد کرده است؟


آقای گیتس دوست مارک 26 ساله است. او در مصاحبه ای اختصاصی با روزنامه میل در روز یکشنبه، زمانی که داشت از تلاش های بشردوستانه شان حرف می زد، گفت: «من به مارک نگفتم که بیا تمام پول هایت را به من بده! او خودش مایل به این کار بود و برای گرفتن راهنمایی پیش من آمد. نامزد او، پارسیلا به فکر ادامه تحصیل بود و مارک هم به تازگی چیزی نزدیک به 100 میلیون دلار به مدارس «نیووارک» در نیوجرسی کمک کرده بود. ما هم با هم سرمایه گذاری کردیم تا به این شکل برخی از افرادمان که در این زمینه تجربه داشتند، به او کمک کنند.» شاید این حرف از دهان آقای گیتس در رفته بود که به جای کلمه دوست از «نامزد» استفاده کرد، اما این خبر مطمئناً پیامدهایی خواهد داشت.

زوکربرگ و خانم چان از سال ۲۰۰۳ یکدیگر را می شناسند. پادشاه شبکه اجتماعی، وقتی برای یک قصر ۴۵۰ متری در پالو آلتو در کالیفرنیا مبلغ هفت میلیون دلار پرداخت کرد، بسیار خبرسازتر شد. در اوایل امسال آنها سرپرستی یک سگ به نام «دیو» را به عهده گرفتند و در عکس هایشان خانواده خوشحالی به نظر می رسند، اما وقتی به صفحات پروفایل شان در فیس بوک نگاهی دقیق تر بیندازید، ماجرا عمق دیگری می گیرد.

آنها در اوایل ماه مارس امسال اعلام کردند که با هم آشنا شده اند اما در واقع هفت سال بود که با هم آشنا بودند. از زمان اعلام این خبر توسط بیل گیتس، صفحه فیس بوک خانم چان تغییری نکرده و زوکربرگ هم کلاً وضعیت تأهل صفحه خود را غیرفعال کرده. معلوم نیست این تغییر کی و برای چه اعمال شده است. الیوت چارج، مدیر ارتباطات فیس بوک یکشنبه اعلام کرد که آقای گیتس اشتباه کرده است. او گفت: «اگر مارک نامزد کرده باشد، آقای گیتس از چیزی خبر دارد که من اطلاعی از آن ندارم. مشاور روابط عمومی گیتس نیز به تازگی نامه عذرخواهی نوشته است.»

زوکربرگ و چان از وقتی در دانشگاه هاروارد درس می خواندند با هم آشنا شده بودند. اگر زوکربرگ و خانم چان با هم نامزد کرده باشند این امر به یکی از پرحاشیه ترین مسایل اینترنت بدل خواهد شد. زوکربرگ با وجود سن کمی که دارد با ثروتی معادل ۵/۳۱ میلیارد دلار پنجاه و دومین ثروتمند جهان و دومین میلیاردر جوان جهان پس از داستین موزکویتز، دیگر بنیان گذار فیس بوک است.

منبع: روزنامه هفت صبح

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج