adexo3
۸۶۷۲
۱ نظر
۵۰۰۶
۱ نظر
۵۰۰۶
پ

برای بازگشت رتبه خود در نتایج جستجو گوگل چه کار کنیم؟

تغییر الگوریتم گوگل(پاندا) و پس لرزه های آن

در چند روز پس از اجرای الگوریتم پاندا توسط موتور جستجوی گوگل، پس لرزه های اجرای این طرح گریبان بسیاری از سایت های فارسی زبان به خصوص سایت های اسپم را گرفت.

در چند روز پس از اجرای الگوریتم پاندا توسط موتور جستجوی گوگل، پس لرزهای اجرای این طرح گریبان بسیاری از سایت های فارسی زبان به خصوص سایت های اسپم را گرفت.

تغییر الگوریتم گوگل(پاندا) و پس لرزه های آن

نمودارهای زیر نمونه ای از آمار این سایت ها را نشان می دهد!

تغییر الگوریتم گوگل(پاندا) و پس لرزه های آن
البته با توجه به اینکه الگوریتم پاندا در زبان انگلیسی چند وقت پیش اجرا شده بود، طبق گزارش سایت sistrix.com این تغییرات منجر به افت شدید بسیاری از وب سایت های پربیننده گردید.

وب سایت Wisegeek.com افت ترافیک ۷۷% درصد
وب سایت Ezinearticles.com افت ترافیک ۹۰% درصد
وب سایت Suite۱۰۱.com افت ترافیک ۹۴%
وب سایت Hubpages.com افت ترافیک ۸۷%
وب سایت Buzzle.com افت ترافیک ۹۳%

نگاه کلی به این تغییر مثبت است و این تهدید می تواند با توجه بیشتر به یک فرصت مناسب برای آنهایی که محتوای خوب ارائه می دهند تبدیل گردد.

اما برای اینکه وب سایت، وب لاگ یا آگهی ما رتبه خود را در نتایج جستجو گوگل از دست ندهد، چه کاری باید انجام داد، چه استراتژی باید به کار بست؟

گوگل به طور خلاصه روش برخورد مناسب با این تغییر را اینگونه پیشنهاد می کنند: محتوای خود را برای گوگل نسازید، برای مخاطبان خود محتوا را تدوین نمایید.

با بررسی مقالات ارائه شده در این زمینه برای بهبود محتوی شما این سیاست ها را پیشنهاد می کنیم:

به هیچ وجه محتوای خود را کپی نکنید!!!
دیگر روش قبلی که شما یک محتوا برای آگهی خود می ساختید و آن را در ده ها یا صد ها سایت ثبت می نمودید کار نخواهد کرد! محدوده وب سایت های که در آن تبلیغ می کنید را کمتر نموده و برای هر کدام محتوای جداگانه ای درست کنید، اصل بودن و جدید بودن محتوای آگهی یکی از اصلی های مهم در الگوریتم جدید گوگل می باشد، پس این موضوع را جدی بگیرید، هر آگهی شما باید محتوای متفاوتی با آگهی دیگر شما در سایر سایت ها داشته باشد.

تولید محتوای آموزش در کنار محتوی تبلیغاتی
سعی کنید که ۷۵% متن آگهی شما یک متن آموزشی برای مخاطبان شما باشد و برای آنها ارزش افزوده ایجاد نماید، سپس از ظرفیت ۲۵% باقی مانده برای معرفی محصولات و خدمات خود استفاده نمایید. به عنوان مثال وقتی شما به عنوان یک آژانس مسافرتی در مورد تور ترکیه آگهی می دهید، ۷۵% متن آگهی خود را تخصیص به توضیح در مورد کشور ترکیه، مکان های دیدنی، ویژگی های تور ترکیه و ... داده و در ۲۵ درصد باقی مانده تورهای آژانس خود را معرفی نمایید.

از ابزارهای جامعه های مجازی استفاده نمایید.
الگوریتم جدید گوگل به طور چشم گیری به جامعه های مجازی (مانند facebook.com) حساس می باشد و لینک های وارد شده از این بسترها را پر اهمیت تلقی می کند، پس تعلل نکنید، آگهی های خود را در جامعه های مجازی که عضو می باشید به اشتراک بگذارید.

یک وبلاگ در زمینه کاری خود بسازید
در الگوریتم جدید گوگل دیگر تنها لینک گرفتن خالی مهم نیست، بلکه اینکه شما از کجا و چه محتوایی لینک می گیرید مهم تر است، پس خیلی ساده، یک وبلاگ در زمینه کاری خود ساخته و در آن محتوای آموزش مرتبط با کار خود قرار دهید و از مطالب وبلاگ خود به آگهی خود لینک دهید، قانون ۷۵% آموزش، ۲۵% معرفی یادتان نرود!a

متن آگهی خود را هدف دار تدوین کنید
فکر کنید شما می خواهید یک آگهی در مورد یک محصول صنعتی ثبت نمایید، خود را جای مخاطبان خود قرار داده و صادقانه سوالاتی که به ذهن مخاطب شما ممکن است برسد را در متن آگهی خود جواب دهید
مثلا شما می توانید آگهی خود را در سرفصل های زیر تدوین نمایید:

کاربردهای این محصول صنعتی
لیست قیمت محصول
شرایط پرداخت قیمت محصولات
مشتریانی که از محصول شما استفاده می کنند
مزایای محصول نسبت به رقباء

در گوگل پلاس عضو شوید و آگهی خود را +۱ کنید.

گوگل پلاس ابزار جامعه مجازی جدیدی می باشد که توسط گوگل ارائه شده است، با عضویت در سایت گوگل پلاس +1 موجود در صفحه آگهی خود را کلیک کنید تا آگهی شما بین دوستان شما به اشتراک گذاشته شود.


منبع : لوکوپوک
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • یلدا

      لطفاعکس لباسهای عروس بیشتری رابه اشتراک بگذارید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج