adexo3
۱۵۰۱۹۰
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

ایران وارد رالی خاورمیانه شد

ایران با برگزاری موفقیت‌آمیز رالی خاورمیانه در شیراز رسما امتیاز ورود و برگزاری رالی خاورمیانه MERC را کسب کرد .

خبرگزاری تسنیم: کمیسیون رالی فدراسیون جهانی در گزارشی با ابراز خرسندی از نحوه‌ برگزاری رقابت رالی خاورمیانه در ایران ضمن تمجید از عملکرد فدراسیون موتورسواری و اتومبیل‌رانی، پذیرش ورود ایران به رالی خاورمیانه را ابلاغ کرد.

در این گزارش آمده است؛ برابر ارزیابی ناظران FIA مسابقات رالی خاورمیانه باحمایت دولت جمهوری اسلامی ایران و در بالاترین سطح استانداردهای بین المللی در شیراز برگزار شد. حضور گسترده تیم‌های مختلف ایرانی در این رقابت‌ها نشانگر تمایل بی‌وصف مردم ایران به این ورزش جذاب است که در بالاترین سطح استانداردهای ایمنی در ایران برگزار شده است.

همچنین ناظران FIA اعلام کردند که سازماندهی کامل، کار تیمی و نیز حضور آمبولانس‌ها، ماشین‌های آتش نشانی، تجهیزات پیشرفته بی‌سیم و اینترنت، بیمارستان‌های صحرایی، وسایل حمل و نقل زمینی و هوایی برگزاری رقابت‌‎های اتومبیلرانی را در بالاترین سطح ممکن امکان‌پذیر کرد و امتیاز لازم برای حضور دایم ایران در رالی خاورمیانه را فراهم آورد.

در سال جاری میلادی کشورهای ایران، عمان و امارات کاندیدای حضور در مسابقات رالی خاورمیانه بودند که ایران با کسب ۹۵۶.۵ امتیاز و با ۵۰ امتیاز بالاتر از امارات و عمان امتیاز حضور و برگزاری رالی رسمی خاورمیانه را به دست آورد.

این اولین رویداد رسمی اتومبیل‌رانی بین المللی در ایران است که در تقویم فدراسیون بین المللی اتومبیل‌رانی، FIA ثبت می‌شود. برابر اعلام FIA مسابقات رالی خاورمیانه سال ۲۰۱۵ در شهر شیراز و در اردیبهشت ۹۴ برگزار خواهد شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج