adexo3
۱۷۱۱۸۵
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

سجادی: رضازاده باید استعفا دهد

معاون ورزش حرفه‌اي و قهرماني وزارت ورزش و جوانان در حاشيه مجمع فدراسيون واليبال گفت: دستگيري و تخلف مسئولان بلندپايه وزارت ورزش را تاييد نمي‌کنم.

خبرگزاری ایسنا: دکتر سجادی پس از ارائه گزارش مالی در مجمع عمومی فدراسیون والیبال گفت: گزارش مالی دارای چند ایراد است. موجودی حساب فدراسیون دقیقا مشخص نیست همچنین دارایی سابق فدراسیون ترسیم نشده است. این مشکلات باید اصلاح شود. البته این کم‌کاری خزانه‌دار است و به کس دیگری ربطی ندارد. این گزارش مالی شکل صحیح ترازنامه است. باید به من و داورزنی اختیار داده شود تا آن را بررسی و اصلاح کنیم.

وی بار دیگر با بررسی ترازنامه مالی فدراسیون والیبال گفت: این ترازنامه باید به صورت مشروط تصویب اما بار دیگر بررسی و تبیین شود.

سجادی همچنین در پایان جلسه در پاسخ به خبرنگاران درباره دلایل بازداشت برخی از مسئولان وزارت ورزش به جرم تخلف مالی و اداری گفت: این موضوع، پیگیری می‌شود. بهتر است آن را از مسئولان مربوطه بپرسید. من خودم زیاد در جریان ریز موارد نیستم و باید صبر کنیم تا ابعاد ماجرا روشن شود. البته اینکه گفته می‌شود از مسئولان بلندپایه وزارت ورزش در لیست متخلفان و دستگیری‌ها بوده را به هیچ وجه تایید نمی‌کنم.

معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای همچنین درباره محدودیت حضور بانوان در سالن‌های ورزشی والیبال نیز گفت: قدری صبر داشته باشید ا‌ن‌شاءالله این موضوع حل خواهد شد.

سجادی همچنین در پاسخ به پرسش دیگری درباره احتمال استعفای حسین رضازاده از ریاست فدراسیون وزنه‌برداری گفت: صددرصد باید این موضوع اتفاق بیفتد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج