اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۲۱۸
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

طراحی داخلی و چند راه ساده و آسان

طراحی داخل منزل کار آسانی است. البته اگر حساسیت ها را زیاد نکنید و با آرامش خیال بتوانید کارها را به پیش ببرید. هر فردی برای هر خانه ای می تواند ایده های مختلف و گوناگونی پیاده کند که هم ساده است و هم ارزان. فقط کافیست چند نکته کوچک را در ذهن داشته باشید و به وسیله آن ذهنیت کار را شروع کنید.

طراحی داخلی و چند راه ساده و آسان
طراحی داخل منزل کار آسانی است. البته اگر حساسیت ها را زیاد نکنید و با آرامش خیال بتوانید کارها را به پیش ببرید. هر فردی برای هر خانه ای می تواند ایده های مختلف و گوناگونی پیاده کند که هم ساده است و هم ارزان. فقط کافیست چند نکته کوچک را در ذهن داشته باشید و به وسیله آن ذهنیت کار را شروع کنید.
اولین نکته ای که باید برای یک طراحی داخلی منزل با تغییر دکوراسیون داخل آن در نظر داشته باشید، یکی از ساده ترین هاست. به سراغ کالاها، رنگ ها وکلیه اشیایی بروید که دوست دارید و شما با وجود آنها احساس راحتی وآرامش می کنید. این خانه شماست و شما باید در آن احساس راحتی کنید. هیچ اجباری وجود ندارد، اگر شما به یک بوفه یا یک میز با مدلی خاص علاقه ندارید حتماً آن را بخرید. حالا هر چند هم که این کالاها زیبا و خوشگل باشند. مهم این است که شما آن را بپسندید.
سؤال بعدی و البته نکته بعدی که باید به آن توجه داشت و شما باید از خودتان بپرسید در مورد اتاق ها و قسمت های مختلف خانه است. چه کسی قرار است از این اتاق استفاده کند؟ چه کارهایی در آنجا انجام می شود؟
فکر کردن به این دو سؤال و پیدا کردن جواب مناسب برای این سؤال به شما کمک می کند تا تصمیم بگیرید چه کفپوشی برای آن اتاق و یا آن بخش از خانه انتخاب کنید. مثلاً آیا این قسمت مورد نظر شما رفت و آمد در آن زیاد است؟ آیا در اتاق مورد نظر شما غذا و نوشیدنی خورده خواهد شد؟ چه کارهایی قرار است در آن اتاق انجام شود؟ آیا بچه ها به این اتاق خواهند آمد؟

نکته بعدی که مورد توجه قرار خواهد گرفت، بدون شک رنگ است.
انتخاب رنگ معمولاً سخت ترین کارهاست وقتی که می خواهید یک اتاق را طراحی کنید. معمولاً طراحان حرفه ای با سه رنگ ساده کار می کنند.
آنها معمولاً از یک رنگ اصلی در کنار دو رنگ غیر اصلی (ساختگی) استفاده می کنند. (معمولاً یکی از آنها تیره است و دیگری روشن). بعضی از افراد رنگ آمیزی اتاق ها را از دیوار آغاز می کنند (یا با رنگ یا با کاغذدیواری). این افراد معتقدند که قبل از هر کاری باید به دیوارها رنگ داد. بعضی دیگر سعی می کنند رنگ مبلمان را تغییر دهند مثلاً یک کاناپه را تغییر رنگ می دهند. به طور کلی رنگ های روشن خانه را بزرگتر نشان می دهد و البته خنکتر. این در حالی است که رنگ های تیره تر موجب بسته تر شدن فضا و گرم تر شدن آن می شود. بعد از رنگ به سراغ مبلمان خانه می رویم. نکته مهم این است که می خواهید مبلمان را تغییر دهید یا اینکه رنگ روکش را عوض کنید و روکش را تغییر دهید. نکته دیگری که باید به آن توجه داشت این است که این کاناپه و مبل شما در طول روز چه مقدار نور آفتاب دریافت می کند. مبل ها با رنگ تیره بر اثر تابش نور خورشید رنگ خود را از دست می دهند. باید به این مسأله توجه کنید بسیار آسانتر و ارزانتر است که شما روکش بالش ها ویا روکش خود مبلمان را تغییر دهید. اتاق با تغییر رنگ های مبل مدل جدیدی پیدا می کند. سعی کنید از رنگ های متفاوت و ترکیب دو یا سه رنگ روشن و تیره در مبلمان استفاده کنید.
نحوه قرار گرفتن و محل قرار گرفتن مبلمان در خانه هم سؤال مهمی است که باید از خودتان بپرسید. (باز باید به این فکر کنید کدام قسمت خانه پررفت وآمدتر است و اینکه قرار است کجا جمع شوید و صحبت کنید) تلاش کنید مدام مبل ها و صندلی ها را جا به جا کنید تا سر انجام به آن حالت و فرم مورد پسند خودتان برسید. به سراغ پنجره ها و پرده ها می رویم. کاری که شما باید در این مورد انجام دهید این است که فقط به رنگ پرده توجه نکنید. به این توجه کنید که چقدر می خواهید از نور آفتاب استفاده کنید، چقدر می خواهید حریم خصوصی شما حفظ شود و یا اینکه می خواهید اصلاً بیرون را تماشا نکنید! نکته آخر اینکه آثار هنری مثل تابلوها و مجسمه های مختلف، قاب عکس و این قبیل اشیا ممکن است خیلی لوکس به نظر برسند اما استفاده از آنها می تواند جذابیت ویژه ای ببخشد. اشیای کوچک که قابلیت جابجایی آسان دارند می تواند باعث تغییر هایی در اتاق های کوچک شما شوند. (بدون انجام کارهای بزرگ)
برای اتاق های کوچک حواستان باشد به هم خوردگی ها را در اتاق به سرعت جمع و جور کنید. به هم خوردگی باعث کوچک جلوه کردن اتاق ها می شود. اتاق معمولاً تمیزتر هم به نظر می رسد اگر قسمتی از آن خالی باشد.

منبع : Decorationnews.com
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج