۱۳۱۸۶۷۴
۳۶۵۷
۳۶۵۷
پ

برترین فروشگاه عطر و ادکلن اورجینال را بشناسید!

اگر تجربه خرید عطر و ادکلن و یا لوازم آرایشی و بهداشتی به صورت آنلاین را داشته اید، احتمالا با سایت‌های مختلفی مواجه شده اید و چالش‌هایی نیز هنگام خرید داشته اید.

امروز قصد داریم در این نوشته شما را با برترین فروشگاه‌های عطر و ادکلن معرفی نماییم و همچنین نکات مهمی که هنگام خرید عطر و ادکلن زنانه و یا مردانه باید در نظر داشته باشید را با شما در میان بگذاریم.

برترین فروشگاه عطر و ادکلن اورجینال را بشناسید!

تاثیر عطر و ادکلن بیشتر از لباس و ظاهر!

خیلی از افراد عادت کرده اند که بدون عطر زدن از خانه بیرون نروند! جالب است بدانید که طبق تحقیقات انجام شده، پیش از اینکه فردی شما را ببیند، ابتدا بوی شما را استشمام می‌کند و این موضوع تاثیر زیادی بر روی آینده روابط شما خواهد داشت! البته ذکر این موضوع لازم است که هر عطری نمی‌توانید این تاثیر را ایجاد کند؛ استفاده از یک عطر بد و بی کیفیت، به همان اندازه که یک عطر خوب روی اطرافیان، تاثیر مثبت دارد، تاثیر منفی خواهد گذاشت. بنابراین باید بدانید که چه عطری مناسب است و چه عطری مناسب چه موقعیتی است!

راهنمای خرید بهترین عطر مردانه و زنانه!

برای اینکه بتوانید عطر مناسب تری را انتخاب کنید، لازم است تا نکاتی را در نظر بگیرید. مهم‌ترین این نکات به طور خلاصه در زیر آورده شده اند.

1) به هیچ عنوان عطر تقلبی نخرید!

عطرهایی در بازار وجود دارند که تحت عنوان تستر، شرکتی، طرح اصل و ... به فروش می‌رسند. این عطرها عمدتا تقلبی هستند و به هیچ عنوان کیفیت لازم را ندارند. به عنوان مثال عطر دیور ساواج یکی از عطرهایی است که در بسیاری از نظرسنجی‌ها جز بهترین عطرهای مردانه قرار گرفته است و بین 100 تا 200 دلار بسته به غلظتی که خریداری کنید، قیمت دارد. برخی از کمپانی‌های چینی، اماراتی و حتی ایرانی این عطر را کپی کرده اند و با مبالغ 100 تا 200 هزارتومان به فروش می‌رسانند؛ بدیهی است که به هیچ عنوان این عطرها کیفیت عطر اصلی را ندارند و حتی ممکن است به پوست و بدن شما آسیب بزنند.

جایگزینی که برای عطرهای اورجینال از برندهای مشهور می‌توان در نظر داشت، خرید عطرهای اورجینال از برندهای کمتر شناخته شده و درجه دو است؛ درست است که این عطرها در مقایسه با برندهای مشهور کیفیت پایین‌تری دارند، اما حداقل شما یک عطر اصل خریداری کرده اید و هیچ آسیبی به پوست و سلامتی شما وارد نمی‌شود. برای مثال عطر کلاب د نایت از برند آرماف یکی از پرفروش‌ترین عطرها در بازار ایران است که رایحه آن شباهت زیادی با عطر کرید اونتوس دارد و شما می‌توانید آن را با مبلغ بسیار کمتری خریداری نمایید.

2) توجه به غلظت، رایحه، طبع و ...

اصطلاحاتی در حوزه عطر و ادکلن‌ها وجود دارد که لازم است شما شناخت نسبی از آن‌ها داشته باشید تا بتوانید انتخاب بهتری داشته باشید. برای مثال عطرها از نظر غلظت و اسانس به کار رفته در آن‌ها به پنج دسته تقسیم می‌شوند؛ پرفیوم، ادو پرفیوم، ادو تویلت، ادو کلون، ادو فرش. عطرهای با غلظت پرفیوم دارای بیشترین غلظت هستند که باعث بالا رفتن ماندگاری و کم شدن پخش بو می‌شود. اگر به دنبال عطری با ماندگاری و پخش بوی مناسب هستید، عطرهای ادوپرفیوم و ادوتویلت بهترین انتخاب هستند.

رایحه عطرها با توجه به عناصر به کار رفته در آن‌ها متفاوت است. برای مثال برخی از عطرها شیرین و برخی دیگر تند و یا تلخ هستند. طبق تجربه بانوان به روایح شیرین و آقایان به روایح تلخ و تند علاقه بیشتری نشان می‌دهند.

عناصر به کار رفته در عطرها، طبع عطرها را نیز تعیین می‌کنند. عطرهای با طبع گرم، مناسب استفاده در روزهای سرد همچون فصول پاییز و زمستان هستند. در مقابل عطرهای با طبع خنک در روزهای گرم بهار و تابستان، مناسب استفاده هستند. در این بین عطرهایی با طبع معتدل نیز وجود دارد که در تمامی فصول قابل استفاده هستند.

3) توجه به جنس پوست

برترین فروشگاه عطر و ادکلن اورجینال را بشناسید!

جالب است بدانید که اگر شما دارای پوست چرب و مرطوبی هستید، عطر بر روی پوست شما بیشتر می‌ماند و ماندگاری آن افزایش می‌یابد؛ به همین دلیل است که به افرادی که دارای پوست خشک هستند، توصیه می‌شود که اگر تمایل دارند عطرشان ماندگاری بیشتری داشته باشد، پیش از اسپری کردن عطر، محل مورد نظر را کمی مرطوب نمایند.

4) موقعیت‌های رسمی و یا دوستانه

اگر قصد استفاده از عطر در موقعیت‌های رسمی همچون یک قرار و یا مصاحبه کاری مهم را دارید، می‌توانید از عطرهای غلیظ و سنگین با روایح چوبی، چرمی، ادویه‌ای و ... استفاده نمایید. در مقابل اگر قصد استفاده از عطر در محیط دوستانه و دورهمی‌ها را دارید، عطرهای سنگین آزاردهنده هستند و پیشنهاد می‌شود به سراغ عطرهای ملایم با روایح شیرین و مرکباتی میوه‌ای بروید.

5) خرید از یک فروشگاه معتبر و مطمئن

متاسفانه با افزایش قیمت عطر و ادکلن‌های اورجینال و وارد شدن عطرهای تقلبی به بازار، شاهد این موضوع بوده‌ایم که برخی از سودجویان برای اینکه پول بیشتری به جیب بزنند، عطرهای تقلبی را به عنوان اورجینال به فروش می‌رسانند. در برخی موارد شباهت بین نسخه تقلبی و اصل به قدری زیاد است که کار تشخیص برای افراد غیرمتخصص، تقریبا محال است. بنابراین اگر قصد خرید عطر و ادکلن اورجینال را دارید، پیشنهاد ما به شما خرید از یک فروشگاه معتبر و مطمئن است.

معرفی برترین فروشگاه عطر و ادکلن اورجینال در ایران!

همانطور که می‌دانید فروشگاه‌های زیادی در زمینه فروش عطر و ادکلن اورجینال در کشور فعالیت دارند که انتخاب بین آن‌ها کار ساده‌ای نیست؛ اما یکی از بهترین فروشگاه‌های عطر و ادکلن و لوازم آرایشی بهداشتی در ایران که در نزد مردم بسیار محبوب شده است، فروشگاه درین عطر است! درین عطر اولین فروشگاه عطر و ادکلن در ایران است که تمامی محصولات خود را به همراه کارت گارانتی مادام العمر اصالت به دست خریداران می‌رساند.

برترین فروشگاه عطر و ادکلن اورجینال را بشناسید!

با داشتن کارت گارانتی مادام العمر اصالت، عطر شما تا آخرین قطره گارانتی خواهد داشت و هر زمانی که به اصالت و اورجینال بودن عطر خود شک نمایید، به راحتی می‌توانید این موضوع را پیگیری نموده و در صورتی که عدم اصالت عطر شما ثابت شود، مبلغ پرداختی شما به صورت کامل و در نهایت احترام به شما عودت داده خواهد شد. شعار فروشگاه درین عطر، «لذت خریدی آسان و مطمئن را با درین عطر تجربه نمایید» است که با ویژگی‌هایی که این فروشگاه دارد، می‌توان آن را به عنوان یکی از برترین فروشگاه‌های عطر و ادکلن در ایران دانست.

نتیجه گیری

در این مطلب به تاثیر استفاده از عطر و ادکلن‌ها پرداختیم و سپس نکات مهمی که هنگام خرید عطر و ادکلن اورجینال باید در نظر داشته باشید را با شما در میان گذاشتیم. در پایان نیز برترین فروشگاه عطر و ادکلن اورجینال در ایران را به شما معرفی شد. امیدواریم این مطلب مورد توجه‌تان قرار گرفته باشد و نکات کاربردی را آموخته باشید.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج