۱۳۳۱۷۸۲
۱۴۳۴۵
۱۴۳۴۵
پ

رپورتاژ آگهی

فیبروز ابرو دخترانه بروزترین مدل فیبروز در مرکز غزل زرگریان

فیبروز ابرو از بروزترین تکنیک‌های آرایش دائم است که بهترین انتخاب برای داشتن ابروهایی خوش فرم و زیبا می باشد.

مرکز میکروبلیدینگ غزل زرگریان ارائه دهنده خدمات فیبروز ابرو با بهترین کیفیت می‌باشد.اما فیبروز ابرو چیست؟ فیبروز تکنیک آرایش دائم برای تغییر فرم ابرو است. در این تکنیک، رنگدانه‌ها توسط قلم میکروبلیدینگ، به زیر پوست تزریق می‌شود. فیبروز متد جدید اصلاح فرم ابرو و پرپشت‌سازی ابروشماست. اگر می‌خواهید با بررسی انواع مدل هاشور ﺍبرو با فیبروز بهترین انتخاب را برای زیباسازی ابروهای خود داشته باشید و دچار عوارض نشوید، باید این تکنیک توسط پیگمنتری باتجربه انجام شود. در بررسی فرق فیبروز ابرو با میکروبلیدینگ ابرو می‌توان گفت در فیبروز طرحی کلی برای هاشورگذاری وجود دارد. اما در میکروبلیدینگ پیگمنتر بر اساس تجربه خود طراحی ابروها را انجام می‌دهد. از این رو باید برای انجام میکروبلیدینگ ابرو به روش فیبروز به بهترین سالن فیبروز در تهران مراجعه کرد.

مرکز میکروبلیدینگ غزل زرگریان به عنوان بهترین مرکز فیبروز ابرو در تهران، مدل فیبروز طبیعی با بهترین ماندگاری و هزینه را برای شما ارائه می‌دهد.

فیبروز ابرو دخترانه بروزترین مدل فیبروز در مرکز غزل زرگریان

فیبروز ابرو چیست و چطور انجام می شود؟

همانطور که گفته شد فیبروز ابرو تکنیک جدید و نیمه دائمی ابرو است. این تکنیک به صورت دستی انجام می‌شود. این متد برای برطرف کردن نواقص ابرو، فرم دهی و قرینه‌سازی ابرو می‌باشد. روش انجام فیبروز به این صورت است که با استفاده از سوزن‌های یکبار مصرف و بهترین رنگ فیبروز، خطوط هاشوری در بین ابروها کشیده می‌شود.

پیگمنتر برای انجام این روش در ابتدا خطوطی در بخش تاج ابرو ترسیم کرده و دو بار تمدید می‌کند. در مرحله بعدی رنگدانه توسط سوزن تاتو تزریق می‌گردد و بعد از چند دقیقه ابروها رنگ می‌گیرد. در مراحل بعدی نیز آرک و دم ابرو ترسیم می‌شود. مراحل فیبروز ابرو تا ترمیم باید توسط پیگمنتری باتجربه و آشنا با روش‌های قرینه سازی ابرو انجام گیرد تا طبیعی ترین طراحی ابرو برای شما ایجاد گردد. پیگمنتر ماهر با استفاده از دیوایدر ابرو، کولیس دیجیتال تاتو و ... قرینه‌سازی ابرو را با ماژیک طراحی تاتو انجام داده و سپس شروع به کار می‌کند.

مسترهای حرفه‌ای و دوره دیده مرکز میکروبلیدینگ غزل زرگریان، مدل ابرو فیبروز شده جدید و شیک با هزینه مناسب برای شما به ارمغان می‌آورند.

فیبروز ابرو دخترانه بروزترین مدل فیبروز در مرکز غزل زرگریان

فرق فیبروز ابرو با میکروبلیدینگ

همانطور که گفته شد فیبروز برای ایجاد فرمی زیبا برای ابروها انجام می‌شود. میکروبلیدینگ ابرو نیز روش دیگری از آرایش دائم ابرو است. فرق میکروبلیدینگ ابرو و فیبروز در روش انجام و میزان ماندگاری و ... است. همچنین در میکروبلیدینگ ابرو، میکروبلیدینگ کار با استفاده از قلمی مخصوص و با در نظر گرفتن سلیقه مشتری اقدام به طراحی ابرو می‌کند. اما در روش فیبروز ، مستر بر اساس فرم چهره شخص و بر اساس نسبت‌های طلایی صورت، طراحی ابرو را انجام می‌دهد. از طرفی در تکنیک فیبروز، رنگ به عمق پوست تزریق نشده و از این رو ریموو تاتو ابرو به مراتب ساده‌تر از سایر روش‌ها است. مهم‌ترین تفاوت در میکروبلیدینگ و فیبروز، رنگدانه است. رنگ‌های استفاده در تکنیک میکروبلیدینگ ابرو و فیبروز باهم متفاوت می‌باشند. همچنین ماندگاری میکروبلیدینگ ابرو به نسبت سایر روش‌های دیگر بیشتر است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با خدمات آرایش دائم و تفاوت آنها، با مشاوران ما در مرکز غزل زرگریان در ارتباط باشید.

فیبروز ابرو چه عوارضی دارد و مراقبتهای بعد از آن کدامند؟

از مهم‌ترین عارضه‌هایی که فیبروز ممکن است به همراه داشته باشد، ایحاد عفونت، حساسیت و یا آلرژی‌های احتمالی می‌باشد. برخی افراد ممکن است در انجام فیبروز ابرو بعد از یک هفته دچار درد یا سوزش شوند که این موضوع کاملا طبیعی است. از طرفی زخم‌های ایجاد شده در جلسه اول با استفاده از کرم‌های ترمیم کننده مانند کرم تاتو فوگرا و ... پس ازمدتی برطرف می‌شود. به منظور پیشگیری از بروز عوارض لازم است، این روش در بهترین مرکز فیبروز ابرو در تهران و زیر نظر مستری حرفه‌ای انجام گیرد. همچنین استفاده از متریال اورجینال و باکیفیت نیز در کاهش عوارض فیبروز تاثیرگذار است. لازم به ذکر است افراد با پوست‌های چرب و حساس، بهتر است از این روش‌ها استفاده نکنند.

برای مشاهده نتیجه بهتر و جلوگیری از برو عوارض، لازم است تا 3 روز پس از انجام این تکنیک، در معرض آب و آفتاب مستقیم قرار نگیرید. همچنین به منظور بهبود سریعتر از پماد A استریل چشمی استفاده کنید. همچنین از کندن و خاراندن زخم تاتو خودداری کنید.

مسترهای باتجربه مرکز غزل زرگریان با تجربه و مهارت بالا و استفاده از متریال درجه یک، فیبروز را برای شما بدون هیچگونه عوارض انجام خواهند داد. همچنین مشاوران ما در مرکز میکروبلیدینگ غزل زرگریان تمامی نکات مراقبت بعد از فیبروز ابرو و صفر تا صد مزایا و معایب این تکنیک را برای شما شرح می‌دهند.

هزینه فیبروز ابرو

با توجه به مزایا و نتیجه جذابی که انجام فیبروز برای افراد به همراه دارد، حال به این پرسش برمی‌خوریم که هزینه فیبروز ابرو چقدر است؟ قیمت فیبروز ابرو دخترانه در مراکز مختلف بسته به عوامل گوناگون متفاوت است. برای مثال ممکن است یک پیگمنتر مبتدی هزینه کمتری نسبت به یک پیگمنتر حرفه‌ای دریافت نماید. طبیعی است که هرچه مهارت پیگمنتر در اجرای تکنیک فیبروز بالاتر باشد، قیمت خدمات او نیز بالاتر است. اما به طور کلی می‌توان گفت عواملی در تعیین قیمت فیبروز در تهران تاثیرگذارند که در زیر به چند مورد آن اشاره شده است:

  • تخصص و تجربه تکنسین

  • میزان، نوع و برند رنگ مورد استفاده

  • حجم کار

  • تعداد سوزن‌ها

  • موقعیت جغرافیایی و اعتبار مرکزی که به آن مراجعه کرده‌اید.

مسترهای باتجربه مرکز میکروبلیدینگ غزل زرگریان با استفاده از متریال رنگ اورجینال، مدل فیبروز ابرو را با جدیدترین روش فیبروز، با بهترین قیمت برای شما ارائه می‌دهند.

فیبروز ابرو تا چه مدت ماندگاری دارد؟

درصورتی که شما برای انجام فیبروز به مرکزی تخصصی و مسترهای ماهر مراجعه کنید، بدون شک ماندگاری و کیفیت خدمات بالایی را دریافت خواهید کرد. اما موارد دیگری نیز در ماندگاری فیبروز تاثیرگذارند که در زیر به آن‌ها می‌پردازیم:

 نوع پوست

یکی از عوامل تاثیرگذار در میزان ماندگاری این روش، نوع پوست فرد می‌باشد. طبیعی است که برای افراد با پوست چرب،تکنیک‌های آرایش دائم ماندگاری کمتری دارند.

تغییر هورمون بدن

انجام فیبروز ابرو در دوران شیردهی، بارداری و قائدگی ماندگاری کمتری خواهد داشت.

عمق هاشور ابرو

هرجه عمق هاشور زده شده توسط پیگمنتر بیشتر باشد، ماندگاری این تکنیک بیشتر خواهد شد و برعکس.

مرکز میکروبلیدینگ غزل زرگریان ارائه دهنده بالاترین کیفیت و ماندگاری خدمات آرایش دائم نظیر فیبروز ابرو در تهران می‌باشد.

فیبروز ابرو دخترانه بروزترین مدل فیبروز در مرکز غزل زرگریان

مرکز غزل زرگریان، بهترین سالن آرایش دائم در تهران

در مرکز غزل زرگریان با متخصص‌ترین مسترها همکاری می‌نماییم. با استفاده از تکنیک‌های اختصاصی سرکار خانم غزل زرگریان توانسته‌ایم تا بهترین و باکیفیت‌ترین خدمات آرایش دائم از جمله؛ میکروبلیدینگ ابرو، فیبروز، میکروپیگمنتیشن، هاشور ابرو، خدمات ریموو تاتو را ارائه نماییم. در این مرکز نهایت تلاش خود را بکار بسته‌ایم تا بتوانیم رضایت صفر تا صد شما عزیزان را به دست آوریم. لازم به ذکر است که اولین مرکز تخصصی آرایش دائم در سراسر کشور هستیم. و بیشترین میزان رضایت از خدمات آرایش دائم را تا به امروز داشته‌ایم.

شما عزیزان می‌توانید برای انجام کلیه تکنیک‌های آرایش دائم با ما در این مرکز تخصصی در ارتباط باشید. و از خدمات مشاوره رایگان ما در این مرکز تخصصی بهره‌مند شوید.

https://ghazalzargarian.com

09128998646

09129560979

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج