adexo3
۱۴۳۳
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

برنامه های جدید "پپسی" برای بازارهای در حال توسعه

شرکت پپسی از رشد ۲۷درصدی سود خالص خود در سه ماهه اول سال ۲۰۱۱ خبر داده و آمار دریافتی از این شرکت در سطح جهان نشان دهنده رشد بالای این برند در بازارهای در حال توسعه است.

شرکت پپسی از رشد ۲۷درصدی سود خالص خود در سه ماهه اول سال ۲۰۱۱ خبر داده و آمار دریافتی از این شرکت در سطح جهان نشان دهنده رشد بالای این برند در بازارهای در حال توسعه است.
به نقل از سایت www.uaeblogging.com، در سال 2010 استفاده از فست فود در آسیا، خاورمیانه و آفریقا 15 درصد رشد پیدا کرد. این نتایج از رشد دو برابری مصرف آن ها در هند، خاورمیانه و چین حاصل می شود.

برنامه های جدید "پپسی" برای بازارهای در حال توسعه

در ادامه، افزایش ۷ درصدی مصرف نوشیدنی از رشد دو برابری آن در هند و چین ناشی شده و تا حدی افت آن را در خاورمیانه جبران می کند. به گفته " ایندرا نویی " این رشد در بازارهای در حال رشد چشمگیر بوده و میزان سودآوری را در اروپای شرقی، آسیا و خاورمیانه افزایش داده است.
شرکت پپسی از رشد 27درصدی سود خالص خود در سه ماهه اول سال 2011 خبر داده است. مصرف فست فود و نوشیدنی ها به ترتیب در سرتاسر جهان 3 و 12 درصد رشد داشته است و بیش از 45 درصد از درآمدهای حاصل از فروش این مواد غذایی از خارج از آمریکا و تقریبا 30 درصد از آن از بازار های در حال توسعه به دست می آید.
همراه با این پتانسیل رشد، پپسی بر روی افزایش سرمایه گذاری در بازارهای در حال توسعه مانند هند، چین و روسیه تمرکز می کند. در سال ۲۰۱۱، آن ها یک حق کنترل در Wimm-Bill-Dann، بزرگترین شرکت تولید کننده غذا و نوشیدنی در روسیه، به دست آورده و برنامه هایی در سال ۲۰۱۰ برای ساخت یک کارخانه جدید به عنوان بخشی از برنامه سرمایه گذاری یک میلیارد دلاری در آن جا در نظر گرفته است. پپسی همچنین به تازگی اقدام به اجرای یک برنامه دو ونیم میلیارد دلاری در چین کرده است وطرح هایی برای افتتاح ۱۰ تا ۱۲ کارخانه جدید تولید کننده غذا و نوشیدنی و راه اندازی تجهیزات تحقیق و توسعه در سه سال آینده در سر دارد.
با توجه به گزارش سالیانه پپسی در پایان سال گذشته، این برند در سال 2011 بر روی توسعه سهم خود از بازار اصلی اسنک های نمکین کار خواهد کرد که به تازگی برند های Lay`s، Doritos، Fritos و Cheetos را نیز شامل شده است.
پپسی همچنین برای ایجاد طعم های جدید هماهنگ با مزه های محلی تلاش خواهد کرد که فرهنگ و سنت های بومی را منعکس می کند. در انجام این کار، شرایط افزایش سهم خود از بازار را به وجود آورده و در عین حال به رشد در بازار بزرگ اسنک ادامه می دهد.
با توجه به مطالعات انجام شده توسط شرکت پپسی، در 85 درصد از مواقع، همراه با صرف فست فود، مصرف کننده یک نوشیدنی نیز سفارش می دهد که از این فرصت می توان برای کسب موفقیت های بزرگ تر استفاده کرد.

ارزش برند
شرکت پپسی که دومین تولید کننده بزرگ غذا و نوشیدنی در جهان به شمار رفته و بزرگ ترین نمونه در نوع خود در آمریکای شمالی محسوب می شود، ۱۹ برند زیر مجموعه داشته و بیش از یک میلیارد دلار درآمد از فروش سالیانه به دست آورده است. این شرکت تقریبا هر هفته ۱۰ میلیون اسنک و نوشیدنی فروخته و هر روز ۳۰۰ میلیون دلار درآمد از فروش آن ها به دست می آورد.

منبع : MBAnews.ir
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج