adexo3
۱۸۱۹۳
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

آموزش لوستركاغذي با مريم مقصودي

موفقيت نوراني فرزند شما

این صفحه مخصوص خود خود بچه‌هاست. بچه‌هایی كه اگر گران‌قیمت‌ترین وسیله‌ها را هم داشته باشند، باز درست‌كردن یك كاردستی برای آن‌ها لذت‌بخش‌تر و دلپذیر‌تر است.

موفقيت نوراني فرزند شما

موفقيت نوراني فرزند شما

برترین ها: این صفحه مخصوص خود خود بچه‌هاست. بچه‌هایی كه اگر گران‌قیمت‌ترین وسیله‌ها را هم داشته باشند، باز درست‌كردن یك كاردستی برای آن‌ها لذت‌بخش‌تر و دلپذیر‌تر است. درست‌كردن این كاردستی‌ها كمك می‌كند قدرت خلاقیت بچه‌ها رشد كند و به آن‌ها اجازه می‌دهد كه سلیقه و هنر خودشان را برای درست‌كردن وسایل اتاق شان به كار بگیرند. وسایل مورد نیاز این كاردستی‌ها همه ارزان‌قیمت و به‌گونه‌ای انتخاب شده است كه پدر و مادرها بتوانند با صرف هزینه‌های بسیار پایین آن‌ها را تهیه كنند.

مواد لازم
  • ‌مقوا بالاي 400گرم
  • ‌چسب چوب
  • ‌ورق كالك
  • ‌رنگ گواش
  • ‌گوتا طلايي ‌
  • كاربن


موفقيت نوراني فرزند شما

طرح بزنيد

طرح دلخواه را با مداد روي ورق كالك بكشيد. براي اين كار مي‌توانيد از هر طرحي استفاده كنيد اما در هر صورت، در بخش مركزي طرح قسمتي را براي ردشدن سيم لوستر در نظر بگيريد. اين دايره را تا اندازه‌اي با كاتر يا قيچي خالي كنيد كه سرپيچ از داخل آن رد نشود.طرح روي ورق كالك را با استفاده از كاربن سفيد روي مقوا بكشيد. براي اين كار حتما از كاربن سفيد استفاده كنيد تا رنگ كاربن مقوا را كثيف نكند تا كار تميز در بيايد.


موفقيت نوراني فرزند شما

برش بزنيد

با استفاده از قيچي طرح روي كالك و مقوا را دوربر كنيد. براي چسباندن ورق كالك روي مقوا از چسب چوب استفاده مي‌كنيم. چسب چوب را روي لبه مقوا بماليد و بعد ورق كالك را روي آن بچسبانيد. توجه داشته باشيد كه اگر چسب چوب روي ورق كالك ماليده شود، ورق جمع مي‌شود.


موفقيت نوراني فرزند شما

رنگ طلايي

۲ طرف مقوا را با ورق كالك بپوشانيد، بعد روي قسمت بيروني كالك را با استفاده از گوتا طلايي دور طرح را مطابق عكس بكشيد. جالب است بدانيد، ورق كالك نسوز است بنابراين چسباندن آن روي ۲طرف مقوا موجب مي‌شود كه مقوا در جريان حرارت لامپ نسوزد. طلايي بودن گوتا هم هيچ الزامي ندارد و شما مي‌توانيد از هر رنگ گوتا براي بافت دادن به روي لوستر استفاده كنيد، البته رنگ طلايي نور را بيشتر منعكس مي‌كند و موجب روشن شدن اتاق مي‌شود.


موفقيت نوراني فرزند شما

از گواش كمك بگيريد

محوطه داخل گوتا را با گواش لكه‌لكه رنگ كنيد. توجه داشته باشيد كه سايه طرح شما روي ديوار منعكس مي‌شود، بنابراين تيره و روشن شدن رنگ ‌روي سقف مي‌افتد. اگر دوست داريد اتاق تاريك باشد از رنگ‌هاي تيره بيشتر استفاده كنيد وگرنه از رنگ‌هاي روشن بيشتر استفاده كنيد.


موفقيت نوراني فرزند شما

سليقه به خرج دهيد

لوستر با استفاده از رنگ و طرح جالب نيز زيباست، با اين حال براي تزئين آن از هر وسيله‌اي كه در خانه داريد مثل دكمه و برچسب‌هاي كارتوني نيز مي‌توانيد استفاده كنيد. در مرحله آخر، سيم و سرپيچ را از داخل مقوا رد كنيد و آن‌را به سقف وصل كنيد. با روشن‌كردن لامپ تمام سايه روشن‌ها و طرح لوستر روي ديوار و سقف منعكس مي‌شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج