adexo3
۲۰۴۴۶
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

سال نو ، ساعت نو

چه ساعتی برای سال نو خریداری کنیم

بدون دانستن زمان صحيح زندگي سخت مي‌شود اما ساعت خوب صرفا براي نشان دادن زمان نيست

چه ساعتی برای سال نو خریداری کنیم

برترین ها: اگر به فكر هديه خريدن براي عزيزي هستيد يا مي‌خواهيد پس از يك سال سخت به خودتان هديه بدهيد، نگاهي به مچ دست‌تان بيندازيد و زمان را به زيبايي هر چه تمام‌تر به دستان‌تان هديه دهيد. سعي كنيد هنگام خريد ساعت، هوشمندانه‌تر عمل كنيد تا يك ساعت مناسب و زيبا روي دست‌تان به مانند ستاره‌اي بدرخشد.


چه ساعتی برای سال نو خریداری کنیم

اگر به دنبال كيفيت هستيد

كاترپيلار: از سال ۱۹۹۸ شركت كات در زمينه توليد ساعت با ديگر رقباي بازار ساعت وارد كار با ديگر كشورها شد كه از ابتداي سال ۱۳۸۰ به‌صورت جدي‌تري فعاليت خود را با كشور ايران با محصولات متنوع اسپرت- ورزشي و جوان‌پسند شروع كرد. ويژگي كه اين مارك را نسبت به ديگر مارك‌هاي رقيبش متمايز مي‌كند، استفاده از مواد تركيبي است كه متشكل از استيل خالص پلي‌كربنات و سيليكون در رنگ‌هاي متنوع و زنده با طراحي قوي است. كيفيت بالاي اين محصولات از مشخصات كاملا برجسته اين مارك است.


چه ساعتی برای سال نو خریداری کنیم

كاشت نگين روي استيل

زنانه رويال: هميشه استفاده از سنگ در توليد زيورآلات رواج داشته است اما كاشت نگين روي بدنه استيل بسيار كار مشكلي است. سال‌هاي گذشته اين امر غيرممكن بود ولي با توجه به پيشرفت تكنولوژي امروزه بسياري از ساعت‌ها به‌خصوص زنانه با تزئين‌هايي مثل نگين، سنگ و... عرضه مي‌شوند. معمولا ساعت‌هاي نگين‌دار نسبت به ديگر ساعت‌ها قيمت بالاتري دارند به‌خصوص اگر بدنه ساعت هم طلايي باشد.

چه ساعتی برای سال نو خریداری کنیم


چه ساعتی برای سال نو خریداری کنیم

اگر به دنبال ظرافت هستيد

ماوي: ساعتي زيبا و سبك، براي بانواني كه خواستار ظرافت و زيبايي در يك محصول هستند، طراحي شده است. بدنه استيل ضد‌زنگ با روكش طلايي و به كار گرفتن نگين‌هاي با كيفيت بالا كه در برابر ضربه مقاوم هستند، خود گواه خاص بودن اين ساعت است.


چه ساعتی برای سال نو خریداری کنیم

آمدن از اسپانيا

ويسروي: اين برند در كشور اسپانيا طي سال‌هاي ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۱ شهرت جهاني يافته و استانداردهاي متعدد و بين‌المللي در حوزه كيفيت ساخت و طراحي با استيل را در رزومه افتخارات خود دارد. وسيروي در زمينه تبليغات بين‌المللي نيز پا را فراتر از ساير رقيبان نهاده است و از سال ۱۹۹۷ ميلادي با اسپانسرينگ چهره‌هاي ماندگار اسپانيايي زبان كارنامه درخشاني بر جاي گذاشته است.


چه ساعتی برای سال نو خریداری کنیم

تركيب زيبايي با كيفيت

هوگو باس: تلفيقي از زيبايي و كيفيت با بدنه استيل ضد‌حساسيت و شيشه ضد‌خش كه در برابر ضربه مقاوم است. اين مدل ساعت سوئيسي با ۲ نوع طراحي نگين‌دار و ساده در رنگ‌بندي متنوع كه با سليقه‌هاي مختلف همخواني دارد، عرضه شده است.


چه ساعتی برای سال نو خریداری کنیم

مجموعه‌اي از برليان

كريستينا: ساعت بسيار زيباي سوئيسي با طراحي زيركانه و مدرن كه از انواع برليان شناسنامه‌دار كه داراي برش گرد بوده براي زينت دادن ساعت استفاده شده است. اين نوع برش برليان يكي از بهترين و مهم‌ترين برش‌ها در دنياي جواهرات است كه علاوه بر آن، طراح در صفحه ساعت از صدف ۲ لايه استفاده كرده است. اين مدل ساعت در ۲مدل پر نگين با ۶۶ برليان و كم نگين با ۲۴برليان با ۲ نوع بند فلزي و چرمي با رنگ‌بندي متنوع موجود است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج