اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۲۲۶۴۴
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

اشتباهاتی که نباید در سفر تکرار کرد

اگر سفر می روید باید حواستان به همه چیز باشد تا هم بهتان خوش بگذرد و هم دچار دردسر و زحمت نشوید. به همین دلیل شاید خواندن این متن کوتاه بتواند به شما کمک کند.

اشتباهاتی که نباید در سفر تکرار کرد

هفت صبح: اگر سفر می روید باید حواستان به همه چیز باشد تا هم بهتان خوش بگذرد و هم دچار دردسر و زحمت نشوید. به همین دلیل شاید خواندن این متن کوتاه بتواند به شما کمک کند.

اشتباهاتی که نباید در سفر تکرار کرد

آب کافی نمی نوشید

گرمای هوا از یک طرف، تغییر وضعیت آب و هوایی و برنامه تحرک و خواب هم از طرف دیگر باعث کم آبی بدن می شوند و این در حالی است که اغلب ما در سفر آب کافی نمی نوشیم یا سعی می کنیم آب موردنیاز بدنمان را با نوشابه و چای و آب میوه های مصنوعی تامین کنیم.

نتیجه این رویه به جز چاقی، کاهش آب بدن و بیماری خواهد بود. برای نوشیدن آب از شیرهای آب عمومی استفاده نکنید و حتما بطری های کوچک آب معدنی بخرید که در کیف هم به راحتی جا شوند. یادتان باشد بهار و تابستان فصل بیماری های عفونی منتقل شونده از آب مثل وبا است!


خوب غذا نمی خورید

در سفر معمولا میزان و تعداد دفعات خوردن غذا بیشتر می شود اما در مقابل غذاها معمولا فست فودی و چاق کننده هستند. کافی است تنبلی را کنار بگذارید و مواد اولیه غذایی تان را از فروشگاه های محلی تهیه کنید. حتی اگر شده نیمرو بخورید و ماست و دوغ محلی. با این کار هم مواد طبیعی تری مصرف می کنید و هم اضافه وزن و بیماری تهدیدتان نمی کند.


حواس پرتی می کنید

قبل از ترک خانه، مطمئن شوید که تمام وسایل الکترونیکی غیرضروری خاموش هستند. دوشاخه های تلویزیون و کامپیوتر از جریان برق خارج شده اند؛ شیر اصلی گاز بسته است و هیچ شیر آبی چکه نمی کند. کولر را که یادتان نرفته؟ در آخرین لحظه حتما دقت کنید که خاموش باشد.


خانه امن نیست

قبل از سفر مطمئن شوید که هیچ در و پنجره ای قفل خراب یا شکسته ندارد؛ حفاظ های آهنی جلوی در چوبی آپارتمان تان نصب کنید؛ وسایل با ارزش مثل پول و جواهرات را در خانه خالی نگهداری نکنید. حتی اگر این حقه قدیمی به نظر برسد، باز روشن گذاشتن یک لامپ کم مصرف یعنی کسی در خانه حضور دارد. اگر سفر شما طولانی است، به یکی از اقوام یا دوستان مرد اعتماد خود کلید خانه را بدهید تا هر دو روز، سری به خانه شما بزند.


مراقب جیبتان نیستید

خریدن سوغاتی، یادگاری های زیبا و لوازم جدید از هر شهری که به آن سفر می کنید، خیلی خوشایند است ولی حواس تان به پول هایی که خرج می کنید باشد؛ با جیب خالی به فرودگاه برنگردید. همیشه مقداری برای هزینه های احتمالی و مواقع ضروری نگه دارید. یادتان باشد پول هایتان را در جیبی بگذارید که فقط خودتان دسترسی داشته باشید. جیب برها ممکن است با تنه ناگهانی یا یک دعوای ساختگی، به راحتی کیف پول شما را بدزدند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج