adexo3
۲۴۳۲
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

مناسب ترین شلوار های تابستانی

به دليل فعاليت‌هاي خانم‌ها در جامعه، شلوار، تن‌پوش و همراه خوبي شده و ديگر مثل روزگار قديم كه دامن منحصرا براي خانم‌ها بود و شلوار پوشيدن مختص آقايان نيست.

مناسب ترین شلوار های تابستانی

مناسب ترین شلوار های تابستانی

به دليل فعاليت‌هاي خانم‌ها در جامعه، شلوار، تن‌پوش و همراه خوبي شده و ديگر مثل روزگار قديم كه دامن منحصرا براي خانم‌ها بود و شلوار پوشيدن مختص آقايان نيست. آن‌قدر تنوع و تعدد شلوارها زياد است كه براي هر نوع سليقه‌اي مي‌توانيد شلوار باب ميل‌تان را پيدا كنيد. اين شلوارها پيشنهاد ما به شما براي اين روزهاي پرهيجان هستند.


براي مهماني‌هاي

شلوارجين طرح‌دار‌

اين شلوار جين به دليل طرحي كه روي خود دارد، مي‌تواند براي مهماني‌هاي شما انتخاب مناسبي باشد. همراه شدن اين شلوار با يك جفت كفش مجلسي و يك شومينه همرنگ طرح‌هاي كار شده بسيار زيبا و مناسب براي شما خانم‌هاي خوش‌سليقه است.


براي خاص پسندها

شلوار كتان

اين شلوار به دليل طرح جالب و خاصي كه دارد، انتخاب متفاوتي براي شما خانم‌هاي خاص‌پسند است. طرح اين شلوار كاملا منحصربه‌فرد است. اين شلوار را در مهماني‌ها و موقعيت‌هاي رسمي با يك كفش مشكي يا قهوه‌اي بپوشيد.


اين شلوار رنگ خوب و مناسبي دارد و اين رنگ مي‌تواند آن را از ديگر شلوارها متمايز كند. پس انتخاب اين شلوار مي‌تواند براي شما خانم‌هايي كه اصولا به جين علاقه‌مند هستيد، گزينه مناسبي باشد.


مشكي مناسب براي تمام ايام سال

شلوار مشكي

جنس خنك و راحت براي اين روزها، بسيار به آرامش و راحتي شما كمك مي‌كند. حالا اگر شلوار شما اين جنس خنك را داشته باشد، بسيار خوب و مناسب است. اين شلوار مشكي با وجود رنگ تيره خود به دليل جنس نخي‌اش همراه بسيار مناسبي براي شما در اين روزهاي گرم خواهد بود. اين شلوار را مي‌توانيد هم در مهماني‌هاي رسمي استفاده كنيد و هم در موقعيت‌هاي غيررسمي اين شلوار با يك كفش اسپرت سفيد و كاملا ظاهري دخترانه به شما هديه مي‌دهد.


هم اسپرت هم رسمي

اين مدل شلوار هميشه و همه‌جا، مناسب‌ترين انتخاب است و شما مي‌توانيد از طريق آن هم اسپرت باشيد و هم رسمي، پس انتخاب اين شلوار براي شما بسيار انتخاب خوبي است و طرح ساده اين شلوار دست شما را براي هماهنگ‌كردن مدل دلخواه‌تان بازمي‌گذارد.


هماهنگي قهوه و عسل

شلوار قهوه‌اي

هميشه رنگ قهوه‌اي قابليت اين را داشته كه با رنگ‌هاي بسياري هماهنگ شود. حالا اين رنگ اگر در شلوار باشد، كار شما را براي انتخاب‌هاي ديگرتان را راحت‌تر مي‌كند. اين شلوار را مي‌توانيد با يك كالج قهوه‌اي يا عسلي و همراه با يك مانتوي كرم هماهنگ كنيد و با اضافه كردن يك كيف قهوه‌اي خودتان را براي يك مهماني در يك بعدازظهر بهاري آماده كنيد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج